Tevreden

Ik wordt goed geholpen en ben tevreden.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.

Je wordt goed geholpen

Goede service. Klant vriendelijk

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.

Klant vriendelijk snel

Netjes luistert oor.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist

Tevreden over vlotte behandeling

Nauwelijks hoeve te wachten, vlotte behandeling

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee

Bizar avontuur

Heb natuurlijk geen vergelijking ervaring, maar ik vond het verschrikkelijk Na 2 x uitstelling i.v.m corana was het eindelijk zo ver, al mijn tandjes werden getrokken.. op zich naar een dik uur trekken, scheuren, en breken trok ik het redelijk goed...maar ik heb me blauw geërgerd over het feit dat de 3 (specialisten) waarvan volgens mij 1 stagiaire, alleen maar oor hadden voor elkaar hoe het weekend was van elkaar. En totaal geen empathie hadden voor de patiënt, en veilig in hun maanpakjes zo lekker konden bij babbelen. Vervolgens werd ik (zonder tissues of wat) naar een volle wachtkamer gestuurd. Het bloed gutste op de grond, dus werd ik na 3 min gevraagd of ik buiten wilde wachten.. Dus daar werd ik 15min bloedend in de regen in de molenstraat gedumpt. Mijn vrouw woest, en ik ontdaan. Na een dikke week in bed te hebben gekrepeerd kon ik eindelijk wat soep eten, en ben toen in totaal 15kg afgevallen. Maar goed we gaan er voor..Dus ik ging voor de implantaten want heel het huis zat inmiddels onder dat plakspul De implantaten zetten ging zoals verwacht, mega onpersoonlijk, maar ja ik was gewaarschuwd. Ook overleefd maar na een maand lag mijn implantaat in de spoelbak? Ik dacht nog van" ik heb te hard gepoetst" maar er werd gelijk door de specialist gemeld dat ze mijn gebit niet te ver hadden uitgeboord.. foutje... Dus opensnijden en overnieuw moeten plaatsen. En eindelijk 4 maanden na planning kwam de dag van mijn prothese in zicht, o wat was ik er aan toe. Ik was al een beetje voorzichtig geworden door mijn ervaringen bij levident in zundert. En wat denk je mijn prothese was in het geheel getordeerd, zo krom als een wokkel...dus mocht ik weer in de achter uit. Alles mocht weer overnieuw aangemeten worden.. fijn, mijn werkgever over de zijk, en ik in de minneur. Maar goed je kunt maar de pech hebben. Ik heb nu eindelijk mijn prothese, vol de blaren, maar dat hoort er bij. Verder ben ik wel vol lof over de nazorg van Janny & Margreet ze deden wat ze konden!!

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Nee

alles werd duidelijk en helder uitgelegd

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

prima ervaring

mijn plaatje was los aan een kant, en is veranderd door een haakje eraan te maken ik kan er alles mee eten ,en het blijft goed zitten. Uitstekend werk!

Goed en duidelijk

Goed geholpen was niet zo moeilijk.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.

aardige personeel

Ik ben op mijn gemak gesteld door de behandelende medewerker van Livident

perfect

uitstekend geholpen

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Redelijk snel mogelijk een afspraak te maken

Op zich redelijk snel mogelijk om een afspraak te maken. Wel al twee keer meegemaakt dat een afspraak die op het kaartje is bevestigd niet door is gegaan zonder dat dat vooraf is gecommuniceerd.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? Ja

Over het algemeen heel goed, soms wat lang wachten.

Vriendelijk en servicegericht

Vlotte, klantvriendelijke benadering. Baliemedewerkers wisselend per persoon

Helemaal tevreden.m

Tot op heden dik tevreden.

Heel goed

super goed helemaal top

goed en snel geholpen

prima geholpen

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.

Aan klantvriendelijkheid valt er nog wat te leren.

Het eenzijdig uitleg zonder klantbenadering in het rustgevend gesprek.

Snel en correct herstel

Klantvriendelijk

Ben tevreden

Bericht geving op tijd, voor controle.

Goede tandarts

Goed ontvangst, Goed gesprek en goede behandeling

Altijd goed en vriendelijk

Ik word altijd goed geholpen en kan altijd terecht vriendelijk personeel

matig

13 jaar geleden kreeg ik mijn eerste klikgebit (boven) aanmeten in België bij een tandchirurg die samenwerkte met een tandtechnicus in Dongen. Deze prothese paste als een politiepet. In 2019 kwam ik voor een reparatie bij Levident> daar werd mij gewezen op de ouderdom en dat ik via mijn verzekering zeker gezien de leeftijd van de prothese voor vervanging in aanmerking kwam. Deze nieuwe prothese zat vanaf het begin niet goed. Sterker ik kreeg in het begin deze prothese slechts met de grootste moeite uit mijn mond. na verschillende aanpassingen ben ik het eerste half jaar 4 keer terug geweest omdat er een tand uitviel. Momenteel heb ik een prothese voor mijn onderkaak en zit niet aangenaam,ben al terug geweest (gisteren) en moet maar afwachten of het allemaal goed komt.

prima tandartsen praktijk

Komen afspraken correct na !! Je word geholpen door deskundige mensen. Er word duidelijk uitgelegd wat er behandeld word .

Prima geholpen

Ik ben snel geholpen nadat ik gebeld had kon gelijk komen. Ik ben langs geweest opdat er een tand uit mijn gebied was.

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.

goed geholpen

behandeld zoals het hoort

Over Levident Zundert

Welkom bij Levident Zundert! Bij Levident Zundert bent u ook van harte welkom voor alle algemene tandheelkundige behandelingen. Dit betekent dat u niet alleen voor uw kunstgebit, klikgebit of vaste prothese langs kunt komen, maar dus ook voor de periodieke controle en voor alle behandelingen aan uw eigen tanden en kiezen. Zo kunt u met het gehele gezin op één adres terecht voor de beste tandheelkundige zorg!