Ben tevreden

Bericht geving op tijd, voor controle.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? mondhygiënist

Goede tandarts

Goed ontvangst, Goed gesprek en goede behandeling

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? tandarts

Altijd goed en vriendelijk

Ik word altijd goed geholpen en kan altijd terecht vriendelijk personeel

matig

13 jaar geleden kreeg ik mijn eerste klikgebit (boven) aanmeten in België bij een tandchirurg die samenwerkte met een tandtechnicus in Dongen. Deze prothese paste als een politiepet. In 2019 kwam ik voor een reparatie bij Levident> daar werd mij gewezen op de ouderdom en dat ik via mijn verzekering zeker gezien de leeftijd van de prothese voor vervanging in aanmerking kwam. Deze nieuwe prothese zat vanaf het begin niet goed. Sterker ik kreeg in het begin deze prothese slechts met de grootste moeite uit mijn mond. na verschillende aanpassingen ben ik het eerste half jaar 4 keer terug geweest omdat er een tand uitviel. Momenteel heb ik een prothese voor mijn onderkaak en zit niet aangenaam,ben al terug geweest (gisteren) en moet maar afwachten of het allemaal goed komt.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? (preventie)assistent

prima tandartsen praktijk

Komen afspraken correct na !! Je word geholpen door deskundige mensen. Er word duidelijk uitgelegd wat er behandeld word .

Prima geholpen

Ik ben snel geholpen nadat ik gebeld had kon gelijk komen. Ik ben langs geweest opdat er een tand uit mijn gebied was.

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? N.v.t.

goed geholpen

behandeld zoals het hoort

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Vriendelijk personeel en ze nemen de tijd ...

Ben zeker zeer tevreden over het personeel en over het helpen met mijn protheses.... Maar mijn bovenste prothese is nog niet in orde , vandaar dat mijn reactie iets moeilijker is om dat hier neer te zetten ... Groetjes ARION

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee

Zeer slecht

Ik ben al jaren patiënt in Zundert vanwege mijn implantaat. Helaas heb ik van begin af aan het gevoel gehad dat er niet naar me word geluisterd. En dat is toch wel belangrijk om naar de klant te luisteren en daar naar te handelen. Mijn ervaringen zijn hier dus niet goed Er word iets opgelost maar niet zoals de klant het wil. Laatste keer was er een stukje ijzer van mijn prothese afgebroken Dus deze had ik weg gebracht vroeg in de ochtend en later in de middag ging ik terug om de prothese op te halen. Ik merkte al bij het passen dat deze niet correct zat er zaten openingen waar door hij niet aan sloot op het tandvlees. Waardoor er lucht onder kwam. Ook zat het veel verder naar onder. Doordat het opgevuld was. Maar had nu een beetje konijnen tanden Ik zei dit tegen de tandarts en deze zei nee hoor. De prothese is precies zoals eerst. En daar kon ik het mee doen. Ben naar huis gegaan Weer eens teleurgesteld en heb een second opinion aangevraagd bij een andere tandarts. Deze vond het schandalig dat ze me zo naar huis gestuurd hebben. En hij gaat dit netjes voor me oplossen. Hierdoor heb ik besloten om geen klant meer te blijven bij Levident.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Fantastische ontvangst zoals altijd. Behandeling tip top.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld)? dit was mij niet duidelijk

Oke

Oke

tot op heden prima

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Er wordt goed naar je geluisterd

Als je er komt maken ze eerst een praatje om je op je gemak te stellen en dat is voor mij heel belangrijk.

Goed en vakkundig geholpen

Een grondige behandeling gehad en goed advies!

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

ik was altijd bang voor de tandarts , maar nu niet meer

je word altijd vriendelijk ontvangen , nette wachtkamer en geen lange wachttijden en ze stellen je echt op je gemak en geven goede uitleg.

Prima en vertrouwd gevoel

Goede behandeling en nazorg

Goed geregeld met een vleugje humor

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

goede behandeling en uitstekende prothese

Klantvriendelijk

Heb je pijn-problemen, dan helpen ze vaak meteen.

Tevreden

Altijd goede aandacht .En als er al een probleempje was ,Altijd naar tevredenheid opgelost.

N v t

zeer netjes en beleefd.

Tand afgebroken van mijn bovenprothese.'s morgens 08.45 uur afgegeven en 11.45 uur klaar. zeer netjes gedaan.

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u) N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.

zeer goed

zeer goed vriendelijk en goede kwaliteit

Over Levident Zundert

Welkom bij Levident Zundert! Bij Levident Zundert bent u ook van harte welkom voor alle algemene tandheelkundige behandelingen. Dit betekent dat u niet alleen voor uw kunstgebit, klikgebit of vaste prothese langs kunt komen, maar dus ook voor de periodieke controle en voor alle behandelingen aan uw eigen tanden en kiezen. Zo kunt u met het gehele gezin op één adres terecht voor de beste tandheelkundige zorg!