Altijd goede ontvangst, duidelijk afspraken en behulpzame medewerkers.
Ik kon snel terecht met mijn zere kaak, kreeg het juiste advies op een fijne manier verteld. Geruststellend, richting een passende oplossing.
Goed
Goed
Uitgebreide informatie over de status en behandeling van het gebit, voorzien van een kostenplaatje.
Doorlooptijden zijn momenteel naar mijn mening lang. Op 2 maart controle afspraak voor 24 maart. Vervolgens 3 gaatjes vastgesteld Vervolgafspraak was voor 17 mei. Bij het maken van afspraak gevraagd of ik eerder moest komen voor verdoving. Was niet het geval. Vervolgens bleek op 17 mei tijdens de afspraak dat aan twee kanten verdoven niet mogelijk is. Nieuwe vervolgafspraak voor 16 juni. Dan zijn we 14 weken verder. Tevens was er blijkbaar geen rekening gehouden met de inwerktijd want na het vullen was de tandarts met een andere patiënt bezig en werd de controle doorgeschoven naar de vervolgafspraak. Dit terwijl ik nog vragen had omdat ik rechts boven ook wat klachten heb. De assistente heeft hier overigens nog wel foto's van gemaakt. Al met al een vreemde ervaring. Bij de mondhygiëniste is het nog drukker. Daar moest ik door verkoudheidsverschijnselen mijn afspraak afzeggen. Vervolgens is die afspraak op 26 april ingeroosterd voor 1 september (!). Aangezien ik de keer ervoor letterlijk corona had moest ik ook die afspraak afzeggen en zijn we nu een jaar verder. Kwalitatief altijd tevreden maar de drukte zit de klantervaring momenteel in de weg. Wat mij betreft zou er voor coronaklachten uitval marge ingeroosterd moeten worden zodat iemand die het netjes meld niet 6 maanden hoeft te wachten.
Ik denk dat ze een goede mondhygiëniste is maar ik heb de behandeling in het verleden veel fijner ervaren. Ik had dit al wel van te voren aangegeven. Ik ben haar naam vergeten. Volgende keer wil ik graag iemand anders. Aanbevelen? Ja, maar niet voor mij.
Prettig
Wij komen al jaren bij deze praktijk. Zijn altijd eerlijk en deskundig.
.
zijn altijd vriendelijk , duidelijk en meedenkend. zeer fijne praktijk
Ondanks dat ik terug moet kkmen en vrees voor de tandarts
Prettig
Ik ben zeer te vreden over praktijk behalve afspraken te lang wacht tijd
Service en meedenken behandelplan
Heel vriendelijk en goed
Ik heb genoten van de lekkere ligstoel tijdens mijn behandeling.
Belangstellend, vriendelijk met adequate uitleg.
Bang voor de tandarts doorgeven en ze houden er goed rekening mee.Alles word fijn uitgelegd.
Ik heb alleen maar goede ervaringen. Ik ben tevreden.
Goed
Beste Tandarts, Mijn ervaring is goed alleen jammer dat ze het zo moeilijk verdoofd krijgen. Verder heel lieve medewerkers bij de Beijaard!!!
+had al weken een wat zeurende kiespijn had reeds een afspraak voor jaarlijkse controle in juli. Pijn werd ineens erger, ben naar de praktijk gegaan en gezegd dat ik het niet uithield tot juli. kon de volgende dag komen en mijn kies is toen voorzien van een nieuwe vulling.
Niet de leukste bezigheid, maar geen problemen om er naar toe te gaan. Je wordt op je gemak gesteld en de ervaring op zich geeft nooit geen problemen.
Altijd vriendelijke ontvangst naar een prima, vakbekwame behandeling.
Tandartsenpraktijk de Beiaard is een moderne praktijk met zeer ervaren medewerkers die zich met deskundige zorg over uw gebit ontfermen. Onze praktijk biedt ruimte aan 8 behandelkamers, allemaal ingericht met moderne apparatuur en naar onze kwaliteitseisen.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.