
Uitstekend geholpen
Goed
Ook in corona tijd mag ontvangst vriendelijk zijn. Was bij binnenkomst 1 minuut verlaat in slechte weersomstandigheden. Wel 'U bent te laat', niet 'excuus dat u toch ruim 10 minuten heeft moeten wachten'. Als een willekeurige klant in een winkel of andere dienstverlener zo was bejegend.... Is niet eerste keer. Opgevoed in bits zijn?
Tevreden, hele goede tandarts
Helaas vandaag was het voor mijn kind teleurstellend. Ook al weet ik %100 dat het niet slecht was bedoeld, de tandarts was niet succesvol. Ze had meer tijd kunnen nemen en een andere toon gebruiken als intro om een zeer bang kind wat rustiger te benaderen. En kind doet niet altijd wat er aan hem/haar verteld wordt onder stres en angst. En zekers niet op de stoel van een tandarts met tranen in zijn ogen. Ik zou jullie adviseren om een pedodontoloog aan te nemen. Mijn kind was na onze bezoek continue aan het huilen en wil niet meer terug. Hij is erg bang. Een tandarts die alleen kinderen behandelen zal meer ervaring hebben met kinderen ‘hun angsten en psychologie’.
Ik ben tevreden!
Ik werd gerust gesteld Er werd heel secuur gewerkt Er werd snel gewerkt
Altijd nog kriebels maar na afloop een "schoon" gevoel.
Alleen keurig gegaan, combi afspraak netjes op tijd...
Kreeg een behandeling bij mondhygieniste. Vooraf de medicatie doorgenomen. ZOu geen probleem zijn. Werd het echter wel. Na 1/3 van gebit behandeling vanwege bloeden af moeten breken . Kan gebeuren maar wellicht voorkomen ? Weet ik niet. Behandelaar overigens prima hoor , positieve kritiek waar je wellicht iets mee kunt. Ik zou dezelfde dag terug gebeld worden , nadat er contact geweest zou zijn met cardioloog voor overleg bloedverdunners. Helaas niet gebeld, heb zelf gebeld om 17.00 uur. Ik zou als het s avonds nog bloedde naar de spoed tandarts kunnen. Zelf keuze om dat niet te doen . Volgende ochtend vroeg netjes gebeld door behandelaar. Prima en met excuses. Ok voor mij. Bloedde overigens nog steeds, dus al 24 uur. Ik zou als het dmiddags nog zo was een recept kunnen halen. Zelf besloten om dat gelijk te halen en te gaan spoelen. Hielp na 3 a 4 keer spoelen . Achteraf , en daarom mijn 6, wellicht gelijk mee kunnen geven ? Had hoop bloed gescheeld denk ik. Dat is mogelijk iets voor de toekomst . Benieuwd nu naar de volgende behandeling, hoe dat zal gaan en of heg kan . Zou snel zijn , maar eerstvolgende mogelijkheid is 16 maart .... 1/3 gedaan dus dat is wat lang weg. Overigens in overleg wel op inval lijst . Ik kan gebeld worden
Ik werd prima behandeld door suzan en greeg veel tips en tricks mee.
Positief. Was op mijn gemak. Tandarts wist duidelijk wat hij deed.
Goed en vriendelijk geholpen. Ook pakken ze het leuk aan met onze kinderen 3 en 5 jaar oud.
Korte wachttijd en vriendelijke tandarts en assistente
Ik heb een prima eerste ervaring bij videnti gehad. Mijn afspraak zou uitlopen ivm een pijnbehandeling. Dit aas voor mij geen probleem..ik had verder geen afspraken. Het werd ook netjes gemeld. Hopelijk zullen mijn behandeljngen ook prima verlopen
Goede en rustige tandarts.
Heel vriendelijke team en goede hulp met mijn tanden van Dr. Rada.
Goed geholpen, wel te laat.
mijn ervaring was positief
Kan geen betere praktijk wensen !!
afspraak en behandeling heel goed en complete mondzorg
Videnti Marnixlaan heeft een professionele uitstraling en je ziet het ook terug in de efficiency en benadering. Er wordt duidelijk gestreefd naar kwaliteit. De patient voelt zich zeker thuis en krijgt alle aandacht en zorg.
als prettig. geen aanbevelingen
Hele goede tandartsenpraktijk. Dit begint al bij binnenkomst. Hele vriendelijke mensen achter de balie. Je wordt altijd vriendelijke begroet en geholpen. Weinig op of aanmerkingen. In het bijzonder nog een compliment aan Monique. Pas een situatie gehad dat ik door mijn examens niet in de gelegenheid was om te komen. Ze heeft het uitstekend en netjes opgelost!
Vriendelijke en efficiënte behandeling
Het aanbieden van complete mondzorg met waarborg voor een voortreffelijke kwaliteit betekent dat je veel 'in huis' moet hebben. Veel kennis, gemotiveerde en gespecialiseerde mensen én een goede organisatiestructuur. Samenwerking en organisatie bepalen het succes van onze praktijk en daarmee de tevredenheid van u als patiënt! En dat laatste telt. Want als u tevreden bent, dan zijn wij dat ook.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan