Goede ervaring

Mijn advocaat was goed te bereiken voor al mijn vragen

N.m.i alles goed geregeld

Goed contact

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Ace letselschade heeft mij goed bijgestaan

Ik kon goed overleggen. Ace letselschade nam mijn zaak zeer serieus. Goede ervaring

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Met veel aandacht voor de mens en ook veel van zaken ben ik uitstekend geholpen

Zie boven

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Van begin tot eind was goed.

Mijn advocaat Dian vond ik empatisch en doortastend

Ik vond het zeer prettig dat de advocaat bij mij thuis kwam zodat ik mijn verhaal goed kwijt kon Dat gaf mij vertrouwen en een goed gevoel

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Heldere en duidelijke communicatie. Korte en duidelijk mails. Goede verwachting gecreëerd.

Deskundige en vriendelijke experts

Ace Letselschade Advocaten hebben we ervaren als een ervaren en vriendelijke firma. Helaas tijdens het traject nogal eens gewijzigd met een advocaat. Echter tijdens het traject was er telkens een goed inlevingsvermogen, waarbij de laatste advocate, welke we hadden, een enorm goed doorzettingsvermogen had. Dusdanig dat we - ondanks de tragiek - prima ondersteunt zijn. Dank !

Positief

De hulp en de adviezen die ik kreeg van mevrouw Dian Dijkstra waren heel nuttig en het heeft me ondersteund na mijn ongeluk.

Heel fijn, korte lijnen

Goed geholpen, boven schadeclaim geheel gehonoreerd, boven verwachting.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Een emotionele, traumatische ervaring is serieus en objectief behandeld.

Na een ongeluk, waarbij ik een gedupeerde was lukte het mij niet om bij de tegenpartij en via haar verzekering de zaken af te handelen of zelfs maar in contact te komen. Ik werd van steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Via mijn zorgverzekering heeft Ace Letselschade Advocaten mij geholpen en de zaak serieus en objectief opgepakt. Hele prettige ervaring.

Dankbaar!

Na mijn ongeval heb ik zelf geen moment gedacht aan een letselschadeadvocaat. Ik zag het als een stom ongeluk. Vrienden hebben me geattendeerd op Corinne en ik heb geen moment spijt gehad dat ik daadwerkelijk contact heb opgenomen. Het contact was heel persoonlijk en medelevend waarbij meegedacht werd aan mogelijkheden ipv problemen. Tuurlijk had ik liever het ongeluk niet gehad maar door deze afwikkeling is het hele proces en de nasleep een stuk makkelijker geweest. Dank!

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Een zeer correcte en prettige behandeling.

Een zeer prettige en correcte informatie, en fijne samenwerking en behandeling en afhandeling!

Professionele aanpak

Ben goed geholpen op een vriendelijke professionele manier. Ik had zelf de schadeclaim niet zo kunnen afronden.

Goede advocaat erg meedenkend

Door mijn ongeluk door buurman door verwezen naar dit kantoor ze kwam bij ons thuis wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Ze is heel sociaal en prettig in omgang ze zet als in het werk voor je om je zo goed mogelijk te helpen en ze is erg geïnteresseerd hoe het met jou is en gaat mijn letselschade is goed geregeld,

Geweldig goed geholpen.

Mw. Jeekel heeft mij zowel professioneel als emotioneel geweldig bijgestaan, gezien de ernst van de situatie. Ik ben gedurende vijfeneenhalf jaar ondeskundig behandeld met een forse verslechtering van mijn ogen tot gevolg. Zij heeft er veel meer dan verwacht voor mij uitgesleept.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Heel erg prettig en betrokken.

Corinne heeft het proces ongelofelijk goed begeleid op alle gebieden. Met deskundigheid en heel prettig contact met aandacht voor de gevolgen voor mijn dochter. Ze heeft een heel belangrijk aandeel gehad in het verwerkingsproces. Heel veel dank!

Heel persoonlijk

Mw Bodamèr was heel persoonlijk en zocht contact op. Legde alles begrijpelijk uit en was eerlijk! Heb het als heel fijn en persoonlijk ervaren.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Het ging om een verkeersongeval. de hulp die ik heb gekregen van de letselschade advocaten was enorm prettig!

• Geholpen door: N.v.t.

Betrokken advocaat die het maximale voor je doet.

Mr Jeekel heeft mij bijgestaan in een stalkingszaak. Zij was te allen tijde een luisterend oor en nam de tijd voor mijn verhaal. Tijdens en na het proces heeft zij me begeleid, was goed bereikbaar, is zeer kundig en steunde me. De communicatie heb ik als zeer prettig ervaren.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Ik ben prima begeleid en alle zaken zijn uitstekend afgewerkt.

Mijn ervaring is dat door deze bemiddeling alle zaken en vragen goed/zorgvuldig zijn afgehandeld. Zonder uw hulp was dit voor mij veel gedoe geworden. Kortom, het. heeft mij mij rust gegeven

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Mijn ervaring is erg posiftief

De begeleiding wat erg goed. De communicatie was meer dan prettig. Ace Letselschade Advocaten heeft alles op zich genomen en heeft er op die manier voor gezorgd dat ik geen stress heb gehad met de hele afwikkeling.

Thorbeckegracht 15

8011 VL Zwolle