Ontzorgt

Verzekeringsmaatschappijen zijn niet de meest vriendelijke mensen om mee te moeten communiceren. Ik had al snel het gevoel in de maling genomen te worden en heb daarom ACE letsel schade advocaten ingeschakeld. Een juiste keus! Hierdoor kwam er rust en werd er de tijd genomen om te herstellen en werden er procedures de juiste gevolgd. Bij elkaar toch ruim 2 jaar bezig geweest met een mooi eind resultaat.

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Top mensen

Gedurende 4 jaar de zaak behandeld. Naar alle tevredenheid afgesloten.

Was uitstekend

Mevr Lotte middelhuis heeft mij uitstekend bij gestandaardiseerd was ik ook erg blij mee ze vertelde de nadelen en waar ik over na moest denken zonder haar had ik dit nooit voor me maar gekregen alle lof voor mevr middelhuis en ook mijn dank

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Uitstekende expertise en communicatie met client

Een periode van ruim 5 jaar waarbij ik erg goed geholpen ben in de juiste keuze’s maken op juridisch vlak. Tussendoor is er gewisseld van advocaat, hier heb ik zelf geen last van ondervonden. Er was een goede overdracht plaatsgevonden en zsm kennisgemaakt. Uiteindelijk een mooi resultaat behaald dankzij Ace.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Een enorme houvast, zowel juridisch als emotioneel

Na een lang en vervelend medisch traject heeft Corinne Jeekel mij bijgestaan in het aansprakelijk stellen van het ziekenhuis voor medisch onjuist handelen. Wat ben ik blij dat ik bij haar terecht ben gekomen. Ik voelde me direct bij haar op mijn gemak. Ze is warm, betrokken, enorm vakbekwaam. Ze weet precies de juiste paden te bewandelen en legt bij iedere stap in het proces uit wat de mogelijke scenario's of uitkomsten zijn. Daardoor weet ze in een lang en onzeker proces toch enige vorm van houvast en voorspelbaarheid te brengen. Ik heb daardoor geen seconde mijn vertrouwen op een goede afloop verloren. Corinne heeft het maximale uit mijn zaak weten te halen. En daarmee kon ik (na een hele lange tijd) eindelijk een punt zetten achter dit hoofdstuk. Dankjewel, Corinne.

Fijn geholpen

Lotte Middelshuis heeft mij geholpen, op een persoonlijke manier. Ze is erg vriendelijk en eerlijk. Ze heeft mij overal in meegenomen en uitgelegd hoe alles werkt. Ik ben heel blij met haar hulp.

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Goede communicatie prettig in omgang

Mw middelhuis is fijn in communicatie en fijn in de omgang. Heeft vanaf het begin. Leeft mee met de personen. Denkt goed mee over bepaalde dingen waar wij niet aan gedacht hebben. Wij zijn heel tevreden over mw middelhuis

Snelle en goed

Ik de afhandeling als een snel en goed proces ervaren. Er werd goed gecomuniceerd met mij en ik kreeg goed advies en goede uitleg hoe de procedure werkt. Ik het het hierdoor als erg fijn ervaren.

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

De schade is op een zeer correcte wijze afgehandeld.

Goede begeleiding en advies bij het schadegeval en betrokken bij de persoonlijke omstandigheden.

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Fijn contanct en komt afspraken na.

Fijn contact, altijd belangstellend, professioneel en komt afspraken na.

Uitstekend!

Corinne Jeekel “ontzorgt” en dat is buitengewoon prettig als je te maken hebt met emotionele kwesties die vaak een rol spelen/ de boventoon kunnen voeren bij letselschade. Zij houdt je keurig op de hoogte van de stand van zaken waar nodig/waar mogelijk. Ze heeft verstand van zaken en denkt met je mee.

Snelle communicatie

Corinne is een vriendelijke vrouw met wie ik snel kon communiceren. Natuurlijk via mail of telefonisch maar vaak ook via spraakmemo whatsapp en dan kreeg ik op een later moment uitgebreid een voice over terug. Dit heb ik als erg prettig ervaren. Wat me tegen viel is dat er vaak situaties geschetst werden waarbij vermeld werd dat een precieze uitkomst natuurlijk niet te voorspellen viel. Maar dat de werkelijkheid hier naar mijn mening veel te ver vanaf stond. Waardoor ik vind dat er op bepaalde moment niet goed of voldoende is gehandeld.

Heel fijn

Ik heb Ace Letselschade als zeer prettig ervaren.

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Het hele process was een beetje lastig door de tegenpartij maar Paulina was er altijd mee bezig en erachteraan. Ik ben heel blij met mij ervaring met ACE , ik zou het zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Goede begeleiding in de afhandeling van de vergoeding van het opgelopen letsel.

Ik werd heel goed bijgestaan en begeleid bij de schade afhandeling bij het opgelopen letsel. Wanneer ik een vraag had werd ik direct te woord gestaan en de communicatie was heel duidelijk. Het heeft er voor gezorgd dat ik mijn energie helemaal op mijn herstel kon richten en heeft mij heel veel zorg ontnomen. Ik wil mevr Bodamèr en mevr van Looijengoed beide hartelijk bedanken voor hun inzet en afhandeling van deze zaak.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Ik ben zeer goed en deskundig geholpen.

Wouter heeft me goed en vakkundig geholpen. Het was een fijn contact met goed uitleg over het verloop van de case. Ook was de betrokkenheid zeer prettig.

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Betrokken, reëel en vakkundig met een persoonlijke warme benadering

Grandioos.

Goede ervaring

Makkelijk contact the krijgen

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Deskundig advies en prima service

In een onbekende wereld heel goed begeleid

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Doorzetters en na tevredenheid afgehandeld.

Heeft lang geduurd maar uiteindelijk resultaat waar ik mee kan instemmen

Deskundig geholpen

Ik ben zeer deskundig geholpen in mijn zaak. Er werd naar mij geluisterd met veel empathie. Ik heb mij in elk contact begrepen en ondersteund gevoeld. Ook tijdens de rechtszaak zelf werd ik goed begeleid en ondersteund. Wanneer er over mijn zaak verteld moest worden, werd dit gedaan met kennis en daadkracht. Wat voor mij het fijnste is geweest is de hulp welke mij geboden is. Ik voelde mij gehoord en daardoor voelde ik mij op mijn gemak en maakte het, de heftige gebeurtenis minder overweldigend.

Snelle en duidelijke communicatie

Ik heb het contact als zeer prettig ervaren. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen binnen het dossier.

Tevreden

Vrij snel contact na het ongeval, werd goed ingelicht. Er werd om de zoveel tijd gevragen hoe het ging.

een slechte luisteraar

de ene keer luisterde ze goed en de andere keer helemaal niet. op somige vragen kreeg ik geen antwoord. ik ben blij dat het nu is afgesloten.

Ontzettend betrokken

Erg fijn geholpen door zowel Lotte als Corine!

Over Advocaatscore.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.