Goed, snel en vakkundig geholpen

Er was aandacht voor mijn verhaal en begrip voor de situatie. Er is me duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden waren en hoe het proces zou verlopen. Ik ben hierin erg goed begeleid en ontzorgd.

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Er werd vlot en duidelijk gecommuniceerd op prettige wijze. Professionele uitstraling.

Erg goed geholpen.

Voelde mij altijd gehoord en ben goed geholpen. Het contact verliep soepel en laagdrempelig wat ik erg fijn vond.

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Zeer goede communicatie met Diana Dijkstra gehad in onze ogen duurde het allemaal wat lang maar kon ook niet anders want alles liep langs zoveel kanalen. Maar jullie kantoor is beslist aan te raden als je hulp nodig hebt.

Deskundig en persoonlijk!

Wij zijn een lange periode op een professionele en persoonlijke wijze bijgestaan door mevrouw Jeekel. Zij gaf ons vertrouwen gedurende het hele proces. Haar betrokkenheid, deskundigheid en de persoonlijke benadering hebben wij als zeer prettig ervaren.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Ik ben uitermate prettig, helder en duidelijk door jullie geholpen.

Dian heeft iedere keer uitstekend uitgelegd hoe het proces ervoor stond en heeft tussentijds ook terugkoppelingen verzorgd. Het duurde alles bij elkaar anderhalf jaar voordat er een uitkomst was, maar het resultaat was goed. Ze heeft erg haar best gedaan om voor mij een passende regeling getroffen te krijgen.

Fijne advocaat!

Zeer prettige en fijne advocaat aan gehad.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Vriendelijk. Duidelijk. Doortastend. Werd goed op de hoogte gehouden. Top Vakmanschap.

• Geholpen door: Dian Dijkstra

Goed contact zowel persoonlijk als via telefoon of mail.

Zeer tevreden wat ze voor mij heeft gedaan en bedank haar voor haar inzet.

Zeer fijn persoonlijk contact

Ik heb het contact met de advocaat als zeer prettig ervaren. Er was regelmatig contact, zowel telefonisch als persoonlijk als per mail. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kuitenbijters met succes

Ondanks een stugge 'tegenstander' en jarenlange procedure is toch een resultaat geboekt.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

Ben door Ace Letselschade Advocaten prima begeleid met een uiteindelijk keurig resultaat,

Heb nooit het gevoel gehad om alleen gestaan te hebben in deze wat gecompliceerde materie.

Goed en deskundig geholpen

Het was een lange weg, maar het eind resultaat mag er zijn. Is boven verwachting.

• Geholpen door: Corinne Jeekel

Uitstekende ervaring dankzij snelle en professionele service.

Vanaf het begin werd ik op een professionele en betrokken manier begeleid door de heer Wouter van der Meulen. De communicatie was helder en regelmatig, wat mij veel vertrouwen gaf in de afhandeling. Mijn vragen werden altijd snel en duidelijk beantwoord, en ik voelde me echt ondersteund gedurende het hele proces. Zelfs toen ik soms ongeduldig was, ging Wouter hier zeer goed mee om en wist hij me altijd gerust te stellen. Het resultaat was boven mijn verwachtingen en zo goed dat ik hem altijd super dankbaar zal zijn. Dankzij de efficiënte en deskundige aanpak werd mijn dossier sneller afgehandeld dan ik had verwacht, wat voor veel rust zorgde. Kortom, de service overtrof mijn verwachtingen en ik ben zeer tevreden met de uitkomst.

Professioneel en goede begeleiding

Dank aan Lotte! Professionele en persoonlijke begeleiding. Duidelijke en heldere communicatie, wordt goed mee gedacht met de situatie!

Erg tevreden!

Ik ben erg goed geholpen. Er werd goed de tijd genomen om naar mijn verhaal te luisteren en ik voelde me erg geholpen dat er iemand meekeek met wat er geregeld moest worden in verband met mijn ongeval.

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Deskundig, duidelijk en eerlijk advies.

Wij zijn zeer goed geholpen. Helaas is het doel niet bereikt maar vooraf is eerlijk en duidelijk aangegeven dat dit een mogelijkheid was.

• Geholpen door: Lotte Middelhuis

Fantastisch geholpen met deskundige begeleiding

Ik ben bij Ace terechtgekomen via mijn zorgverzekering nadat ik ben aangereden door een scooter tijdens het hardlopen. Door het hele proces is mevrouw Bodamèr erg betrokken geweest. In de complete zaak is mij verteld waar ik aan toe was, wat van mij verwacht werd, en ook welke stappen ondernomen werden namens mij. Kortom; vriendelijk en deskundig! Duizendmaal dank.

Everything was excellent.

I was satisfied with everything, lawyers were very welcoming, understanding!

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Je moet wel geduld hebben maar uiteindelijk zeer tevreden

• Geholpen door: Wouter van der Meulen

Fijn contact, erg traag gebeuren.

De communicatie verliep prettig. Maar de procedure is een langdurig en slepend proces geweest. Uiteindelijk zijn de dingen wel goed afgehandeld.

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

deskundig geholpen en goed advies met persoonlijke aandacht

gedurende 9 jaren de zaak behandeld ,nadat ik was aangereden door auto, Tijdens een langdurend medisch traject heeft Paulina Bodamer de zaak naar volle tevredenheid voor ons afgehandeld met tegenpartij, zij is zeer begripvol en heeft ons zeer goed begeleid Wij zijn blij dat we voor ace letselschade hebben gekozen Dank jullie wel Hennie en Ineke Roessink

• Geholpen door: Paulina Bodamèr

het is allemaal heel goed verlopen

Er werd duidelijk gecommuniceerd. Goede uitleg gegeven en regelmatig contact opgenomen

Deskundig met persoonlijke aandacht

Bij aanvang werd er eerst geschakeld op mijn mentale- en arbeidssituatie. O.a. door het inzetten van een zeer goede arbeidsdeskundige. Bij de financiële afhandeling heb ik ervaren dat er zowel deskundig, zakelijk en vasthoudend gehandeld is.

Deskundig en prettig geholpen

Lotte heeft ons op een prettige manier bijgestaan. Met elkaar zijn wij tot een afwikkeling gekomen die redelijk is en goed voelt. Vriendelijk contact, zij doet wat zij zegt

Thorbeckegracht 15

8011 VL Zwolle