Hele goede steun gehad

Erg betrokken en meedenkend!Je wordt echt gezien!

Top advocaat!

Ruim 11 maanden aan het knokken voor mijn recht. Zeer tevreden over deze advocaat, die echt weet waar ze over spreekt, en goede adviezen geeft. Mijn juridische gevecht nog niet helemaal afgerond, Al is het een lange zaak, ze blijven gewoon hun werk perfect doen, en geven niet snel op.

• Geholpen door: mr. S. (Sien) Smeets

De advocaten hebben op zich voldoende expertise in huis. Echter tijd lijkt een probleem te zijn.

Bij vragen en of advies blijft vaak het antwoord lang op zich wachten als daar überhaupt ooit een antwoord op komt. Soms moest ik in de loop der maanden wel drie keer dezelfde vraag stellen als iets heel belangrijk was. Zo niet dan zocht ik het zelf maar uit. In een gesprek onder vier ogen, maakte men geen al te gehaaste indruk. Kortom, ze doen hun best maar naar ik aanneem door tijdsdruk, blijft de persoonlijke service achter. Volgens mijn optiek ligt het zeker niet aan de advocate persoonlijk maar meer aan het systeem van waarbinnen men moet werken

Knap gedaan!

Knap werk van mevrouw Smeets!Hartelijk dank.

Uitstekend en deskundig geholpen

Korte krachtige lijnen, deskundig advies en een mooi resultaat behaald.

• Geholpen door: mr. J. (Jessica) Jansen

De echtscheiding is prima afgehandeld, de vaktaal vereist meer duidelijke uitleg.

Inhoudelijk zeker naar tevredenheid afgehandeld. Als leek moest ik vaak uitleg vragen, om het proces te begrijpen. Wanneer de vaktaal duidelijk uitgelegd wordt, heb je meer het gevoel dat je in de kwestie wordt betrokken. De geraamde kosten zijn uiteindelijk uitgekomen op het 3-voudige daarvan. Dat is toch een groot verschil, maar misschien ook wel gedeeltelijk corona-gerelateerd.

• Geholpen door: mr. L. (Lisa) Peeters

Eerlijk, duidelijk, begripvol en meelevend zo beschrijf ik mijn advocate en mijn ervaring met het kantoor wetshuys advocaten!!

Top vertrouwen

Door het vertrouwen had ik een een goed gevoel. En op je gevoel moet je vertrouwen. Fijne samenwerking.

super professionaliteit

De samenwerking met het advocatenkantoor Het Wetshuys Advocaten eindigde met een juridisch succes. De werkzaamheden van de medewerkers waren van begin tot eind volledig professioneel, ik kan altijd rekenen op overleg, advies en begeleiding.

Sociaal, betrokken en duidelijk,

Fijne manier van omgaan met mij. Ondanks dat ik een toevoeging had en ik eigenlijk meende dat advocaten dan minder voor je doen omdat ze er niet zoveel aan verdienen. Super!

• Geholpen door: mr. L. (Lisa) Peeters

Uitstekend bij gestaan

In een woord geweldig!!

• Geholpen door: mr. A. (Aniek) Hollman

Ik ben door mevr Hollman tijdens de loop van mijn zaak in alle opzichten goed geholpen en te woord gestaan Ze is een goede advocaat met een menselijke karakter wens haar de beste verder in haar carriere

Zeer Tevreden.

Wetshuys Advocaten is een zeer klantvriendelijk kantoor. Ze werken snel en efficiënt, zijn vriendelijk en behulpzaam. Ik ben goed begeleid en geholpen.

• Geholpen door: mr. J. (Janine) Engels

Deskundig en sympathiek

In slechts één gesprek alles duidelijk hoe te handelen. Daarna in de juiste stappen gekomen tot het uiteindelijke resultaat. Goed gevoel bij dit alles

• Geholpen door: mr. J. (Janine) Engels

Positief. Voelde me gehoord.

Communicatie was goed, mails werden snel beantwoord en ook de telefonische contacten verliepen vlot. Ik werd gehoord en bijgestaan volgens de wetgeving, in duidelijke bewoordingen en geduld.

• Geholpen door: mr. A. (Aniek) Hollman

Betrokken, luisterend, begrijpend, handelend !

Vanaf het moment dat ik met mijn "probleem" kwam, heeft Het Wetshuys vooral ten eerste een luisterend oor gehad voor het vormen van een beeld wat de vraag was en hoe deze het beste te benaderen. Luisteren, feiten verzamelen, analyseren en een plan maken, maar ook in staat om flexibel te zijn.

• Geholpen door: mr. S. (Sien) Smeets

Mevr. Smeets heeft alles geleverd wat anderen beloofden maar niet konden

In mijn zoektocht naar een oplossing, heb ik met meerdere advocaten het pad gekruist. Ik had zelf heldere ideeën van het te volgen pad. Hoewel anderen mij beloofd hadden te kunnen helpen, hebben zij dit niet waar kunnen maken. Mevr. Smeets heeft altijd op een gelijkwaardige manier meegedacht, aangegeven wat mogelijke consequenties konden zijn zonder mij op te leggen wat ik moest doen en mij laten zien dat ook in een traject waarbij advocaten nodig zijn, je kunt samenwerken om een doel te bereiken. Ik ben mevr. Smeets zeer erkentelijk voor haar inzet en het resultaat is voor mij boven alle verwachting geweest.

• Geholpen door: mr. S. (Sien) Smeets

Kundig en fijn in de omgang

De communicatie was steeds duidelijk en op tijd. Kundig. En bij de uiteindelijke ontmoeting (corona) en fijn persoon. Aniek man steeds de tijd voor mijn vragen en opmerkingen.

Goede advocaat

Goede advocaat en fijne communicatie

• Geholpen door: mr. S. (Sien) Smeets

Accuraat en duidelijk. Jessica gaat er helemaal voor,

Jessica heeft mij heel goed bijgestaan. Een rustpunt in lastige tijden.

• Geholpen door: mr. J. (Jessica) Jansen

Professional and fast

Sien Smeets acted very professional and fast on my divorce case. She is also a warm-hearted person of whom you can totally put trust in her and let her guide you through the complicated legal process. She provided very good legal advises to me of which I own her a big thanks.

Geweldig geholpen top!!!

sien heeft ons prima geholpen waarvoor dank

Ik ben prima geholpen

• Geholpen door: mr. P.A. (Petra) van Enckevort

Betrouwbaar en goede kennis van zaken

Goed en deugdelijk advies en op correcte wijze verwoord.

keurig geregeld

keurig geregeld