Duidelijke snelle communicatie ( zelfs in het weekend en in Lotte haar vakantie) goed ingelezen , perfect advies 2 zaken heeft Lotte voor ons afgehandeld ,voor mijn gevoel geen standaard zaken. Lotte duikt erin en vind de weg. Lotte behaalde in beide zaken zeer snel ( zonder tussenkomst van de rechter ) het gewenste resultaat .

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Ter zake kundig, snel, fijn contact en tegen redelijk tarief

Bij een geschil met een gemeente over snipper groen heeft Lotte van de Wetering ons goed bijgestaan en geadviseerd. Mede daardoor konden wij in deze goed beslissen hoe verder. Ondanks de afstand tot de regio Den Haag zal ik zeker, indien onverhoopt nodig, van haar (kantoor) gebruik maken.

Geweldig geholpen

Goede ervaringen met Lotte in een probleem met de buren. Ze heeft het snel en voor beidde partijen acceptabel opgelost. Als we ooit weer een advocaat nodig hebben komen we zeker terug

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Vanaf begin tot het eind zeer positief, vakkundig en niet duur.

Ik had een probleem met de 10% bankgarantie van de koop van mijn woning.De eigenaar wilde onterecht de bankgarantie opeisen. Door toedoen van Lotte, is dit allemaal nog goed gekomen. Haar accurate optreden,betrokkenheid en vakkennis heeft hier toe bijgedragen. Ongelooflijk dankbaar dat ik haar advocaten bureau kon inschakelen. 100% lof en zeer sterk aan te raden.

Uitstekend geholpen!

Wij zijn uitstekend geholpen door Rechtdoor! Wij dachten juridisch geen kans van slagen te hebben maar hebben toch ons geschil voor advies aan Lotte voorgelegd. Niks bleek minder waar! Lotte heeft onze zaak direct actief opgepakt en in korte tijd tot een goed einde weten te brengen! Lotte legt alles heel duidelijk en realistisch uit, wat je kunt verwachten, hoe sterk je staat en wat eventuele vervolgstappen kunnen zijn. Ze is betrokken en houdt je continu aangesloten bij alle in en uitgaande communicatie. Wij zijn ontzettend blij met de uitkomst!

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Uitstekende service, professioneel en vooral betrokken!

Ik heb Carlo leren kennen via een netwerkbijeenkomst. Hij heeft een zeer positieve indruk op mij gemaakt. Ik heb bij meerdere netwerkclubs gezeten maar toen ik plotseling op Goede vrijdag j.l. in een plotselinge uiterst vervelende situatie terecht ben gekomen schoot direct de naam van Carlo mij te binnen. Dit bleek niet voor niks. Carlo is een top advocaat in hart en nieren. Hij heeft mij uitstekend geholpen met een positief resultaat als uitkomst. Naast dat Carlo zeer betrokken is bij je als persoon verstaat hij zijn vak erg goed. De communicatie is snel en duidelijk. Carlo, nogmaals bedankt. Ik beveel je bij iedereen aan die maar in een vervelend juridisch conflict verzeild raakt. Mvg, B.

• Geholpen door: Carlo Mensink

Betrokken, leest zich goed in de casus

Casus i.z. Burenrecht: Vlot reageren, duidelijk overzicht over de gehele situatie creëren. Duidelijk plan van aanpak opzetten, juridisch onderbouwd. Plan zo nodig bijstellen als dit wenselijk is.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Professioneel, snel, deskundig, to the point, charmant en betaalbaar

Lotte is een genoegen om mee te werken. Reageert direct, heeft de kern van de problematiek snel te pakken, formuleert uitstekend en haar produkties doorstaan iedere vorm van kritiek. In een juridisch gezien zeer interessante case had tegenpartij geen enkele kans.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Meer dan een topadvocaat!

We hadden net een appartement in Amsterdam gekocht. Vlak na het tekenen van het koopcontract bleek dat ondanks dat de verkoopmakelaar gezegd had dat het dakterras was vergund dat toch niet zo te zijn. We zaten met onze handen in het haar en belden Rechtdoor omdat hun website ons aansprak. Het eerste gesprek aan de telefoon met Lotte was al zo prettig dat we besloten met haar in zee gingen. Het bleek een ingewikkelde zaak te worden, maar Lotte hield haar hoofd koel en bleef messcherp waardoor we uiteindelijk met een hele goede schikking de zaak opgelucht konden sluiten. Lotte is zeer professioneel, maar tegelijkertijd een 'echt mens' die goed kon meeleven met onze gevoelens. Ze nam alle tijd voor ons, ook 's avonds en in het weekend als het nodig was. Lotte nogmaals heel veel dank!

fantastisch

Wij zijn een kleine VvE en zijn enorm geholpen met een onderbouwing van het recht verjaring waarop wij beroep hebben gedaan in een onderhandeling met de Gemeente. Rechtdoor heeft maatwerk geleverd en de communicatie was erg prettig. Bedankt!

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Snelle en deskundige hulp!

Doordat ik tijdens de kerstperiode een vaststellingsovereenkomst kreeg aangeboden welke binnen enkele werkdagen getekend moest worden, was de tijd beperkt. Toch wist Rechtdoor mij snel en vakkundig te helpen waardoor ik binnen enkele dagen een goed advies heb gekregen.

Open en toegankelijk

Ik heb contact gehad met Mr. Van de Wetering. Een open en toegankelijke advocaat met een luisterend oor en een goed advies. Inlevend in het probleem en in gezamenlijk overleg de juiste route bespreken om tot een oplossing te komen.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Zeer punctuele en professionele ondersteuning.

Ik was blij met rechtdoor in zee te zijn gegaan. Als leek op dit vlak ben ik goed meegenomen en zijn vragen zeer begrijpelijk toegelicht. De werkwijze en het handelen heb ik als professioneel maar ook vanuit de samenwerkingsrelatie als zeer prettig ervaren. Op alle vlakken dus meer dan tevreden. En zeker met het eindresultaat.

Vlotte deskundige afhandeling van zaken

Vlotte deskundige afhandeling van zaken

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Geweldig en profesioneel en erg snel en betaalbaar geholpen

Ik ben op bijzonder korte termijn geholpen in 1 woord geweldig. Ook heb ik hun website bekeken en ik hoop werkelijk dat als ik juridische bijstand nodig heb Lotte of een collega mij weer kunnen bijstaan. Kortom zeer duidelijk adeqaat proffesioneel erg snel afspraken nakomen daarbij een zeer gunstige prijs. bijvoorbeeld ik heb drie panden maar hun hebben alles in 1 brief omschreven dankje.

deskundig en professioneel

Een prettige ervaring bij eerste keer dat je deskundige hulp nodig hebt.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Uitstekende service en vriendelijk contact

Er tevreden met dit kantoor, ze hebben mij uitstekend geholpen toen boventallig kwam te sttan

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Een prettig contact, er werd meegedacht en advies gegeven, moeite gedaan. Er viel veel te overleggen

Mijn contact was prettig, correct, duidelijk, korte lijntjes.

Uitstekend!!!

Ik voel me gesteund, gehoord en word professioneel geholpen! Uitstekend!!

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

uitstekende service, goede communicatie korte lijnen

Inmiddels meerdere zaken voorgelecht aan Rechtdoor, altijd een helder advies, en tot op heden een 100% score als het gaat om resultaat.

Goede Advocaten Bureau

Ik heb goede ervaringen met Rechtdoor. Ik ben zeer tervreden over hun werk. Lotte van Wetering was mijn Advocaat ik ben vol lof over haar.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Uitstekend. Zij nemen de tijd, je wordt begrepen en het is heerlijk laagdrempelig!

Leuke werknemers, ik voelde mij erg op mijn gemak. Je wordt begrepen en zij denken erg met je mee. Er werden goede adviezen en opties gegeven waar ik wat mee kon. Carlo was mijn advocaat, maar ook Lotte dacht mee en kwam met goede input. Rechtdoor zal ik zeker aanbevelen.

Meer dan tevreden

Met een zeer vriendelijke en open benadering naar de klant toe, vond ik het erg prettig met " Rechtdoor " samen te werken, de niet typische advocaat cultuur laat je direct op je gemak voelen. Daarnaast komt men de gemaakt afspraken altijd na, en wordt er duidelijk in " normale " taal met je gecommuniceerd. Kortom een erg prettige samenwerking.

Duidelijk en helder

Totaal het verkeerde voor-oordeel gehad over advocaten! Carlo geeft duidelijk advies en beschrijft vooraf alle te nemen stappen die we hebben genomen. dit zelf als erg prettig ervaren!

• Geholpen door: Carlo Mensink

accuraat en komt de gemaakte afspraken na

Carlo is een no nonsense man. Hij geeft je veel vertrouwen in een goede afloop en is scherp van tong. Zowel in woord als geschrift.

Bornsestraat 32

7607 KN Almelo