Een enorm fijne samenwerking met een perfect einde!

Ik kwam in een situatie met mijn auto terecht waar mij flinke onrecht aangedaan was. Na advies vanuit mijn omgeving ben ik in contact gekomen met Rechtdoor, en daar heb ik totaal geen spijt van gehad. Van begin tot eind ben ik zeer goed bijgestaan en heb ik een flinke steun en vertrouwen in de zaak gevoeld vanuit mijn advocaat. Dit zorgde er ook voor dat ik een stuk minder stress ervaarde en geen onzekerheid hoefde te voelen. De rechtzaak is uiteindelijk gewonnen door ons en alles is precies gekomen tot het einde waar ik op hoopte. Ik ben Rechtdoor enorm dankbaar en zou hun ook van harte aanbevelen aan iedereen!

Uitstekende dienstverlening!

Jeroen Döbber en Lotte van de Wetering hebben zich de afgelopen tijd super goed ingezet voor mijn rechtzaak. Door de goeie dienstverlening van Jeroen en Lotte heb ik ook nog eens mijn rechtzaak gewonnen. Nogmaals wil ik jullie vriendelijk bedanken voor jullie inzet de afgelopen tijd.

• Geholpen door: Jeroen Döbber

Het is een enorm prettig te ervaren dat er rechtshulp bestaat die zó deskundig en hulpvaardig is.

Geconfronteerd zijnde met een wanbetaler ging ik op zoek naar hulp. De eerste pogingen strandden direct op winstbejag van de rechtshulp. Dat zou mijn vordering substantieel verkleinen. Toen vond ik Rechtdoor.nl. Ik werd te woord gestaan door Lotte en er ontstond direct een vertrouwen mijnerzijds. Haar visie was direct duidelijk. De geruststelling dat ik volledig in mijn recht stond was ook veel waard. En natuurlijk daarna heeft haar deskundigheid mij gebracht waar ik wilde. Volledige uitbetaling van de vordering en vergoeding van de kosten. Het ging om een aspirant koper van onroerend goed die volledig verstek liet gaan na ondertekening van de koopovereenkomst. Ik prijs Rechtdoor.nl, en daarmee Lotte in het bijzonder, voor haar betrokkenheid, bereidheid mij te voorzien van advies en correctheid in communicatie. Dank en nog veel wijsheid in de toekomst.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Heel goed geholpen door Rechtdoor. Kundig advies en erg betrokken.

Ik ben erg goed geholpen door Lotte van Rechtdoor. Erg betrokken bij mijn zaak en heeft goed te tijd genomen om mij te adviseren. Dankzij haar kundig en helder advies is mijn zaak tot een goed eind gebracht.

Uitstekend!

Bij het bellen naar verschillende advocaten in België kregen wij als eerste zin te horen: "Voor niets gaat de zon op". Het was dan ook een verademing om Carlo aan de lijn te hebben die mij verschillende keren bijgestaan heeft met advies, kosteloos! Hij hielp ons met bewoordingen, verwijzingen,... die we konden gebruiken in onze correspondentie en verwees naar onze rechten als klant (we kochten een wagen waarvan de kilometerstand met 100000km was terug gedraaid). Helaas ging de tegenpartij hier niet in mee en hebben we alsnog verdere stappen moeten zetten. We hebben alle gegevens doorgestuurd aan Michael van Rechtdoor die in eerste instantie een brief geschreven heeft naar de tegenpartij. Als dit ook niet voldoende bleek moesten we de tegenpartij dagvaarden. We spraken hiervoor een vast tarief af zodat wij met een gerust hart alles konden overlaten aan onze advocaat. We wisten waar we aan begonnen en waar het in het ergste geval zou eindigen. Alles werd goed opgevolgd, voorbereid en uiteindelijk hebben we de rechtzaak gewonnen. Wij zijn heel blij met de samenwerking met Rechtdoor maar toch hopen we om nooit meer te moeten samenwerken ;-).

Nagenoeg perfect

Hier werken nette mensen, die nog werken voor eerlijke uurtarieven en betaal zijn voor normale consumenten. Absoluut een aanrader.

• Geholpen door: Michael Nieuwenhuis

Snelle reactie met een positief resultaat

De gekochte auto gaf binnen 24 uur al een olie storing, na controle bij de dealer bleek dat er minimaal 30% van de koopsom nodig was voor de reparatie. De verkoper wilde de auto niet terugnemen en wilde ook niet alle gebreken herstellen. Hij beriep zich op “verkoop onder voetstoot” Lotte en ook Jeroen, toen Lotte op vakantie was hebben snel gereageerd en zeer effectief met de verkoper gecommuniceerd. Het is niet tot een rechtszitting gekomen. De verkoper is door toedoen van Rechtdoor de auto komen ophalen en het aankoopbedrag teruggestort. De overdracht was, in overleg met Rechtdoor op zaterdag avond. Ook toen waren ze bereikbaar om te controleren of alles goed ging en het geld op de rekening was gestort. Bedankt voor jullie inspanningen

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Mevrouw van de Wetering heeft mij uitstekend bijgestaan. Alles verliep zo goed, de communicatie was top, ik kon haar altijd bereiken en op mijn mails werd er ook snel gereageerd. Dit deed me goed in die onzekere tijd. Ik heb een geschil gehad met een Autogarage en had de hoop al opgegeven maar dankzij haar heb ik mijn aankoopbedrag teruggekregen. Ik ben jou eeuwig dankbaar Lotte.

Tevreden en deskundig

Een geschil met mijn vorige werkgever is op een provisioneel manier opgelost. Ik ben tevreden over hoe de zaak verlopen is en zeker met het resultaat.

Goed en snel geholpen!

Het eerste telefonische gesprek was al prettig. Ondanks dat we nog niet wisten of we stappen moesten/ zouden ondernemen nam Carlo al ruim de tijd om al wat uit te zoeken en te adviseren telefonisch. Toen er uiteindelijk tastbare hulp nodig was, ging dat snel en naar tevredenheid door Lotte. Wij bevelen Rechtdoor aan.

Perfect geholpen

Mijn zaak is op een uitstekende , uiterst deskundige manier behandeld en succes vol afgewerkt door mevrouw Lotte.Er werd de tijd voor je genomen en meegedacht. Nogmaals bedankt Lotte.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Michael Nieuwenhuis .... doortastende topjurist!

In een door de wederpartij zeer complex gemaakte vastgoedzaak waardoor ik bij advocaten de essentie niet meer in een paar woorden kon vatten, heeft/was Michael Nieuwenhuis: - extreem snel van begrip/doortastend op een manier waar menig advocaat een voorbeeld aan zou kunnen/moeten nemen. Met mijn ervaringen kan ik zeggen: "Uniek" - in eerste instantie zonder dat de zaak bij het kantoor waar hij voor werkt, de tijd nemen om de gehele zaak door te nemen waardoor er een heel snelle, heldere 1 op 1 communicatie (door hem) werd ontwikkeld. Bijzonder knap in dit dossier! - ondanks dat er nog steeds geen opdracht van mijn zijde was, door blijven sparren, goed bereikbaar en nadat de zaak en de essentie daarvan crystal clear waren voor hem, voorgelegd aan degene die de procedure zou moeten voeren. - helaas was de agenda van diegene vol en de zaak niet het primaire specialisme van betreffende advocaat maar i.p.v. het daarbij te laten, stelt hij zichzelf als doel om mij zo goed mogelijk onder te brengen bij een ander kantoor, blijft daar naar handelen en blijft bereikbaar. Hij handelt naar de essentie van het recht en rechtvaardigheid en dat siert hem in mijn beleving omdat Rechtspraak tegenwoordig, net als politiek, niet zozeer om rechtvaardigheid draait maar om wie het best kan debatteren en procederen waarbij essentie en inhoud, waar het om zou moeten gaan, verdwijnen. Ik hoop dat hij ooit advocaat wordt want dan denk ik dat hij door zijn doortastendheid met kop en schouders boven de confrère gemeenschap uitstijgt. Tot die tijd echter, ben je in ieder geval verzekerd van een jurist die dermate grondig, kwalitatief en hoogwaardig voorwerk doet dat het vrijwel onmogelijk is dat de advocaten van Rechtdoor een zaak verliezen. Diep respect voor deze oprechte rechtsbeoefenaar die de essentie van het recht in stand houdt waarbij ik nogmaals en zeker niet ten overvloede benadruk dat menig collega en advocaat een voorbeeld aan hem zou kunnen en moeten nemen.

• Geholpen door: Michael Nieuwenhuis

Lotte, één en al professionaliteit !

Toen ik na aanschaf van een oldtimer problemen kreeg met de verkoper heb ik juridisch advies gevraagd aan Lotte. Zij heeft mij op een heldere en duidelijke manier geholpen. Zij heeft door haar manier van aanpak dit proces op een gestructureerde wijze doen verlopen. Het recht heeft gesproken, dankzij Lotte. Ik kan iedereen rechtdoor advocaten aanbevelen! Lotte, nogmaals bedankt voor de prettige samenwerking.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Deskundig, snel en duidelijk!

Lotte kon ons snel en deskundig helpen. Vanaf dag 1 hadden we een goed gevoel bij haar. Ze kon ons goed uitleggen waar de problematiek in zat. Geen moeilijk verhaal, maar vooral duidelijk. Dat is ook wat we zochten.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Snel, effectief en gedegen advies

De ondersteuning en advies vanuit Rechtdoor werd zeer gewaardeerd. Het was een goede keuze om met hen in zee te gaan om de juiste adviezen te krijgen en opvolging te doen op juridisch vlak.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

perfect geholpen met uitstekend resultaat

In een zeer moeilijke periode in die ik het laatste half jaar had met mijn werkgever heeft Carlo ons vanaf dag één perfect geholpen . Wij zijn hem zeer dankbaar voor zijn professionele juridische adviezen anders waren we nooit echt nooit tot dit resultaat gekomen. Mocht het nodig zijn dat ik weer in een situatie terecht kom, waar het verstandig is een advocaat in te schakelen ,zal ik zekers advocaten kantoor Rechtdoor inschakelen.

Professioneel feest

Wij hebben contact gehad met Carlo Mensink. Wat was dit met recht een professioneel feest. hij wist ons de juiste vragen te stellen om ons perfect van dienst te kunnen zijn bij het opstellen van een arbeidscontract. Hij was kritisch, deskundig en dat alles met een humoristische noot. Zo maakt hij van een zakelijke dienstverlening die gewoon goed geregeld moet worden een waar feestje. Bedankt!

• Geholpen door: Carlo Mensink

Carlo is een Topadvocaat!

Toen wij halverwege 2019 een advocaat nodig hadden bij onze complexe zaak kregen via collega’s de naam van Carlo door. We hebben geen moment getwijfeld en na het kennismakingsgesprek op kantoor wisten we zeker, Carlo mag ons vertegenwoordigen. Carlo is een vriendelijke man, geen poeha, of duur gedoe. De contacten verliepen veelal via mail, en wanneer nodig ook telefonisch. Wat wij niet konden zeggen als werknemers , daar ging hij voor staan! Hij heeft zich vanaf dag 1 in het dossier gebeten en liet zich niet van de wijs brengen. Steeds vertelde hij welke kant we op konden gaan, en legde de procedures uit. En wanneer er vragen of onduidelijkheden waren was hij gewoon goed bereikbaar, ook in de avond en zelfs in het weekend. Nu na ruim 1,5 jaar zijn we bij het einde van deze zaak aangekomen en nog elke dag zijn we blij dat we voor hem gekozen hebben. Carlo je bent voor ons een echte topper!

Geruststellend en kwalitatief goed

Ik kreeg de indruk dat mijn zaak precies die zaak was waar de aandacht naar uitging. Natuurlijk had Carlo meer zaken en klanten maar ik kreeg het gevoel dat de aandacht naar mijn casus top prioriteit had. Dat maakt het geruststellend. Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden, de kansen werden niet beter voorgespiegeld dan dat ze in realiteit waren. De bereikbaarheid was goed en ook belangrijk is te weten dat iemand voor je knokt en daar waar nodig met gestrekt been erin durft te gaan. Dat geeft in elk geval rust.

Aangeraden

Deskundig, betrokken, duidelijke taal, adequaat en een snelle behandeling

• Geholpen door: Michael Nieuwenhuis

Snel, kennis van zaken en klantgericht

Ik heb samengewerkt met Lotte van de Wetering. Snel schakelen, komt snel tot de kern en geeft de juiste adviezen. Een echte aanpakker die uitermate efficient te werk gaat.

transparant en betaalbaar

Met hulp van Lotte van Wetering heb ik informatie van een woningcorporatie los weten te krijgen die ik zelf niet boven water kon krijgen. Rechtdoor is transparant in de juridische mogelijkheden en de kosten en bovendien betaalbaar. Ik heb hun hulp zeer gewaardeerd.

Duidelijk, on point!

Lotte/Rechtdoor zeer toegankelijk en spreekt de taal van de klant. In duidelijke verwoording heel goed te volgen en legt de zaken geordend uit! In een toch wel spannende tijd weet ze te werken naar een geruststellend gevoel, zo’n traject is natuurlijk niet niks. Feitelijk onderbouwd, on point! Met volle tevredenheid kijken we terug naar een periode die we eindelijk kunnen afsluiten. Lotte, nogmaals dank voor jouw hulp in deze. Je doet wat je zegt, keep up the good work.

Uitstekende advocaat

Uitstekend geholpen. Ervaren als zeer betrokken advocaat. Heldere uitleg over de mogelijkheden, snelle reacties en opvolging voor wat betreft gemaakte afspraken.

Prettig

Mijn ervaring met rechtdoor heb ik als positief ervaren . Er wordt duidelijk gecommuniceerd en er worden geen onrealistische beloftes gedaan je weet waar je aan toe bent.

Grotestraat 110 7622 GP Borne

Over Advocaatscore.nl