Communicatie en advies fantastisch!

Zeer goed contact gehad met eerst Janneke en daarna Lotte. We voelden ons vanaf het allereerste contact gehoord, er werd veel en goed meegedacht en waardevol advies gegeven. Een strook van onze tuin bleek van de gemeente te zijn. We hebben eerst zelf een beroep op verjaring gedaan. Hiervoor kregen we heel veel kosteloos advies van Janneke, wat moesten we schrijven en welke bijlagen moesten we meesturen. Helaas mocht het niet baten en werd ons beroep afgewezen. Hierop hebben wij een advies gekregen om de buitengerechtelijke procedure uit handen te geven aan Rechtdoor, voor een vast tarief. Heel prettig. Ook werd direct al onze “kans van winnen” aangegeven, wat ons deed besluiten om hier inderdaad in mee te gaan. Na veel overleg met ons, onze wensen en gedachten, heeft Lotte nogmaals een beroep op verjaring gedaan. Met uitleg waarom sommige onderbouwing van de gemeente niet juist was, met nieuwe bewijsstukken en uitleg hierover, met onderbouwing die komt van jarenlange ervaring met vergelijkbare zaken. Na 4 maanden stress hierover kregen we onlangs bericht dat de gemeente de verjaring nu wel erkent. Enorm bedankt Rechtdoor, Lotte en Janneke!!

Vakkundig, betrokken, prettige communicatie

Ik ben erg goed geholpen door Jeroen Döbber. Kortom, super tevreden over Jeroen en Rechtdoor. Ik beveel dan ook zeker Rechtdoor aan!

Accuraat advies

Ze doen wat ze zeggen.

Jeroen Döbber heeft de zaak goed afgehandeld zonder tussenkomst van de Rechtbank. Goed onderhandeld en hij communiceert op de juiste manier. Als heel prettig ervaren!

absoluut zeer tevreden

IK kende het kantoor niet maar kwam het tegen op internet,niet bepaald in de buurt maar ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer content ben over de prettige en zeer vakkundige bijstand.

• Geholpen door: Ingrid Praster

Heel goed geholpen

Ik heb contact gehad met Lotte vanwege dat ons huis was verkocht maar die mensen het niet rond kregen omdat zij zich niet aan de voorwaardes hebben gehouden. Lotte heeft ons hier goed in geholpen en wij zijn tot een goede oplossing gekomen met de tegenpartij. Lotte heeft ons goed geadviseerd en heeft de tegenpartij goede brieven gestuurd. Wij zijn heel goed bijgestaan!

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Zeer prettig, vakkundig en professioneel

Ik heb heel blij dat ik gekozen heb voor rechtdoor! Zowel door Lotte als later door Jeroen zeer goed bijgestaan in mijn zaak rond de aankoop van een tweedehands auto. Ik heb In eerste instantie met gratis informatie en voorbeelden op de website van rechtdoor de verkoper aangeschreven. Uiteindelijk ook rechtdoor ingeschakeld. Vanaf het eerste gesprek tot het laatste contactmoment een goed gevoel gehad bij deze betrokken advocaten. Een rechtszaak kan stress en onzekerheid geven maar de advocaten van rechtdoor geven je vertrouwen, rust en het gevoel dat ze het beste voor je willen bereiken.

• Geholpen door: Jeroen Döbber

Rechtdoor ageert vakkundig en zakelijk tegen onrecht

Rechtdoor heeft mijn verwachtingen waargemaakt. Ik ben bewust op zoek gegaan naar een partij die ervaring had met de branche waarmee ik een geschil had; de autobranche. In goed overleg hebben we steeds stappen gezet, die pasten bij de strategie om er, zonder tussenkomst van een rechter, het maximale uit te halen. Naar mijn mening is dat ook prima gelukt.

• Geholpen door: Nandine Mansveld

Erg betrokken en zeer vaardig

Zeer ervaren en vaardig in advies. Betrokken gedurende de gehele zaak

Persoonlijk en direct

• Geholpen door: Nandine Mansveld

Professioneel, kundig en zeer prettig in de omgang!

Het op voorhand delen van specifieke vakkennis maakt Rechtdoor heel toegankelijk. De liefde voor het vak bij Lotte is heel aanstekelijk en de prijs-kwaliteit verhouding is extreem goed. Misschien niet onbelangrijk is dat door de kennisvoorsprong ten opzichte van de tegenpartij de rechtszaak relatief gemakkelijk is gewonnen.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Heldere adviezen, veel kennis van zaken, prettig contact en heel goed bijgestaan.

Wij hebben hele positieve ervaringen met mw. Van de Wetering. Altijd snelle reacties, duidelijke antwoorden op vragen. Stelt het niet mooier voor dan het is. Veel kennis van zaken. Prettig contact. Erg blij mee. En heel goed geholpen. Ik beveel haar van harte aan!

Uitstekend!

Ik had een uitstekende ervaring en aandacht van Lotte. Snel in het begrijpen van mijn situatie en veel behendigheid in het ondernemen van actie. Zeer dankbaar omdat haar hulp en expertise het mogelijk maakt om veel onrechtvaardigheden te verminderen die tegenwoordig gebruikelijk zijn in het dagelijks leven van mensen. Ik raad haar 100% aan.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Super netjes en fijn geholpen. Eerste contact met Mevr. Van de Wetering. Ze luisterde goed naar mijn verhaal en gaf een passend advies. Tussentijds is mijn dossier, in overleg, overgenomen door Dhr. Döbber. Beide zijn erg betrouwbare advocaten die weten waar ze over praten, goed naar je luisteren en eerlijk en respectvol met je omgaan. Ze hebben alles op alles gezet om mijn zaak te winnen. Met succes! Ik raad dit advocaten kantoor zeker aan. (Hopelijk ben ik ze in de toekomst niet meer nodig.....) maar mocht dat ooit het geval zijn, kom ik zeker bij deze mensen terug!!

Helder, duidelijk en succesvol

Rechtdoor heeft mij fantastisch geholpen en met raad en daad bijgestaan. Top

• Geholpen door: Carlo Mensink

Snel en goed geregeld.

Nadat we een conflict kregen met een koper van een van de puppies kwamen we terecht bij rechtdoor advocaten. We werden ontzettend goed geholpen en geinformeerd over de situatie. We wisten niet of we aansprakelijk gesteld konden worden maar dankzij de hulp van de advocaten van rechtdoor kregen we toch het gevoel dat we in ons recht stonden. Ze hebben zelfs kosteloos geholpen om een brief op te stellen!

• Geholpen door: Nandine Mansveld

Ik ben zeer goed geholpen

Ik had een conflict met mijn (ex)werkgever. Rechtdoor heeft er voor gezorgd dat zij de wettelijke opzegtermijn aanhielden en ik ook een fatsoenlijke "oprotpremie" meekreeg.

• Geholpen door: Nandine Mansveld

Goed advies en bruikbare tips

Na zelf een dagvaarding te hebben geschreven heb ik deze voor een eerlijke prijs voor de zekerheid laten toetsen door Rechtdoor. Met een telefonisch consult inclusief, zijn er een aantal goede tips en advies gegeven zodat ik zelf verder kon. De zaak heb ik gewonnen. Ik raad iedereen aan om, vooral bij kleinere zaken, zelf stappen te ondernemen. Een advocaat is namelijk vaak niet nodig en zo bespaar je hoge kosten. Met behulp de tips en advies van Rechtdoor kan je goed zelf je recht halen.

• Geholpen door: Nandine Mansveld

Fijn om zo goed geholpen te worden.

Lotte heeft al mijn vragen beantwoord, uitleg gegeven en een modelbrief gemaild die ik eventueel zou kunnen gebruiken. Zij nam er echt de tijd voor, kwam zeer kundig over en heeft mij gerustgesteld. Als ik naar de rechter moet (wat ik natuurlijk niet hoop), dan wel met Lotte aan mijn zijde!

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Geweldig geholpen door Rechtdoor, in de persoon van Lotte !!

We zochten op internet naar een advocaat en kwamen bij rechtdoor terecht. Er stond; eerste consult gratis. Gemaild over onze grond kwestie met het waterschap. Alles werd uitgezocht en gemaild. Dat was al superfijn. Na een halfjaar moesten we aan de bak met een officieel bezwaar. Ik belde Lotte om te horen of zij hiermee verder zou gaan. Ze zei: dit kunnen jullie nog wel zelf en stuurde ons een voorbeeldbrief met de opmerking: als hij klaar is, laat hem mij maar even lezen. Wat een service! Ook waren we blij met haar opmerking, dat de brief er heel goed uitzag. Nu afwachten hoe het waterschap gaat reageren. Mocht het toch een zaak gaan worden, dan weten we wel waar we moeten zijn!! Veel dank voor alles tot nu toe. Klasse.

• Geholpen door: Lotte van de Wetering

Super geholpen en fijne communicatie

Fijne communicatie, altijd even tijd gemaakt voor een evaluatie of informatie.

• Geholpen door: Jeroen Döbber

Een enorm fijne samenwerking met een perfect einde!

Ik kwam in een situatie met mijn auto terecht waar mij flinke onrecht aangedaan was. Na advies vanuit mijn omgeving ben ik in contact gekomen met Rechtdoor, en daar heb ik totaal geen spijt van gehad. Van begin tot eind ben ik zeer goed bijgestaan en heb ik een flinke steun en vertrouwen in de zaak gevoeld vanuit mijn advocaat. Dit zorgde er ook voor dat ik een stuk minder stress ervaarde en geen onzekerheid hoefde te voelen. De rechtzaak is uiteindelijk gewonnen door ons en alles is precies gekomen tot het einde waar ik op hoopte. Ik ben Rechtdoor enorm dankbaar en zou hun ook van harte aanbevelen aan iedereen!

Uitstekende dienstverlening!

Jeroen Döbber en Lotte van de Wetering hebben zich de afgelopen tijd super goed ingezet voor mijn rechtzaak. Door de goeie dienstverlening van Jeroen en Lotte heb ik ook nog eens mijn rechtzaak gewonnen. Nogmaals wil ik jullie vriendelijk bedanken voor jullie inzet de afgelopen tijd.

Over Advocaatscore.nl