Wij hebben een prima juridische ondersteuning gehad bij de verkoop van het huis van onze moeder

Heel positief hebben wij het proactieve meedenken ervaren bij de juridische casus m.b.t. recht van overpad cq buurweg. De praktische voorstellen en het adequaat handelen per fase van Mirjam hebben er voor gezorgd dat de verkoop van het huis tot een goed einde is gebracht.

• Geholpen door: Mirjam Talsma

Vol vertrouwen en goed geïnformeerd

Als je op zoek bent naar een advocaat die niet alleen snel reageert, maar ook deskundig advies biedt, dan kan ik ten zeerste aanbevelen. Onze ervaring met Angela was uitstekend. We hadden een contractkwestie die dringend moest worden aangepakt, en ze was er onmiddellijk om ons te helpen. Haar service was efficiënt en ze slaagden erin om onze zaak snel en effectief op te pakken.

• Geholpen door: Angela Melsen

Top begeleiding

Ondanks dat wij dit een spannende tijd vonden bleef Jonathan altijd rustig. Daardoor kregen wij steeds meer vertrouwen in de goede afloop van het hele proces

• Geholpen door: Jonatan Faas

goed en degelijk

Snel en deskundig advies.

• Geholpen door: Marco Fennema

Daadkrachtig, deskundig en vriendelijk.

Rima Jengibarjan heeft mij perfect geholpen met een VSO. Een goede analyse, een luisterend oor en zeer doortastend. Mede hierdoor een positief resultaat.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Keurig geholpen met goede expertise!

Zakelijke kwestie met een aantal juridische documenten en bepalingen waar ik behoorlijk tegenaan liep. Na een telefonisch gesprek was ik meteen een stuk rustig en vertrouwde erop dat alles geregeld zou worden. Rima heeft echt haar best gedaan en de case zelfs boven verwachting weten af te ronden. Het scheelde mij een hoop tijd en ergernis. Dit soort zaken moet je gewoon over laten aan mensen die er verstand van hebben. Scheelt een hoop gedoe en frustratie.

Ervaring is zeer positief

Goed advies gegeven over de kwestie .

• Geholpen door: Laura Pentenga

Een super goede ervaring! Zeker aan te raden

Ik heb echt een super ervaring met Rein advocaten! Ik kreeg via via een telefoon nummer van Ralf, erg vriendelijk aan de telefoon, en vertelde me eerlijk dat hij niet meer echt op de hoogte was qua regels en wetten waarvoor ik hem nodig was. En verwees me door naar laura, ik heb haar gebeld en mijn situatie uitgelegd! Ik moest haar wat dingen toe mailen en belde me heel snel terug! Daarna heeft ze me nog heel veel adviezen gegeven en dacht met me mee! Super goed en ik heb er heel veel aan gehad! Waar ik haar erg dankbaar voor ben! Ik zou iedereen Rein advocaten aanbevelen! Twijfel je?…..gewoon doen!!

Geweldig! Snel en vriendelijk

Laura heeft mij goed en kundig geholpen met een adviesvraag rondom geschil tussen verhuurder en huurder (dochter).

• Geholpen door: Laura Pentenga

Goed contact en goed advies

Laura was erg behulpzaam, zeer snel in reacties en gaf goede adviezen!

Volledig ontzorgd!

Afgelopen periode heeft Rima Jengibarjan de onderhandelingen, toetsing en algemene communicatie overgenomen rondom een vaststellingsovereenkomst geïnitieerd door de werkgever. Tijdens deze uitdaging was zij altijd duidelijk, correct en daadkrachtig. Rima kijkt naar de inhoud en, niet naar alle woorden er omheen.

Snelle en adequatie ondersteuning

Ben snel en deskundig geholpen door Rein Advocaten bij mijn conflict met de Belastingdienst. Hierbij gold dat continu en proactief is gecommuniceerd over de mogelijkheden en de te ondernemen stappen. Ben erg te spreken over deskundigheid en ook erg blij met het wegnemen van een aantal zorgen die ik had tijdens het traject.

Duidelijk daadkrachtig vriendelijk geholpen

Vriendelijk, meedenkend en geduldig

Ik heb het contact als zeer prettig ervaren. Er werd goed meegedacht en steeds geduldig en deskundig geantwoord op al mijn vragen.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Wij zijn erg goed geholpen met alles.

Wij werden erg op ons gemak gesteld en kregen een eerlijk en oprecht advies van zowel dhr. Faas als dhr. Herbers.

• Geholpen door: Jonatan Faas

Laura is een bekwaam en betrouwbare advocaat met excellente service.

Laura is een uitstekende advocaat die haar cliënten altijd op de eerste plaats zet. Ze was erg behulpzaam en genereus met haar tijd, en bood altijd vriendelijke service. Ik ben onder de indruk van haar kennis en ervaring, en was blij met haar advies en ondersteuning tijdens het hele proces. Ik beveel Laura zeker aan voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en competente advocaat.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Prima professionele ondersteuning met een persoonlijke "touch"

Op zoek naar juridische ondersteuning in een zakelijk conflict (verkoop van mijn bedrijf en het niet nakomen van afspraken door de koper) bij REIN en Mirjam terecht gekomen. Prima zakelijke ondersteuning, niet te veel, niet te weinig, en vooral die persoonlijke relatie waar nodig, is zeer gewaardeerd. Eindresultaat is ook bevredigend, de doelen (en betalingen) zijn bereikt.

Heel secuur.

Rima Jengibarjan heeft mij heel fijn geholpen bij een vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever. Ze was heel helder in haar communicatie en de te nemen vervolgstappen. Ook hield ze mij goed op de hoogte van wat ze had gedaan en de afspraken die ze had gemaakt met de werkgever. Het traject is met een voor mij goed gevoel en positief afgesloten. Dank je wel Rima!

Vlot en deskundig

We zijn vlot en deskundig bijgestaan en geadviseerd inzake een ontslagprocedure van een medewerker.

Vlot en deskundig

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Vlot en deskundige hulp en advies gekregen.

Vlot en deskundig advies gekregen m.b.t. ontslagregeling werknemer.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Vlot en deskundige hulp en advies gekregen.

Vlot en deskundig advies gekregen m.b.t. ontslagregeling werknemer.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Snel, kundig en daadkrachtig!

Fantastisch goed geholpen door dit kantoor, ik zou ze absoluut aanbevelen!

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Uiterst professioneel, vasthoudend en meelevend!

In 2018 kreeg ik een onterechte navorderingsaanslag van de Belastingdienst. Een stug overheidsorgaan waar je als individu weinig tegen in te brengen hebt. Dankzij de vakkundigheid van Rob Beukema is na 4 jaar deze procedure eindelijk afgewend. Zijn professionaliteit, vakkundigheid, maar ook zijn steun in de afgelopen jaren hebben mij op de been gehouden en dankzij Dhr. Beukema hebben we eindelijk ons gelijk gekregen en is de aanslag vernietigd. Zijn betrokkenheid die hij heeft getoond is noemenswaardig! Ik ben hem dan ook uiterst dankbaar en kan hem aan iedereen aanraden. Rest mij te zeggen dat ik terugkijk op een hele prettige ervaring Rein Advocaten en Adviseurs en in het bijzonder met Dhr. Beukema. Dank je wel Rob!

• Geholpen door: Rob Beukema

Ontspannen door het juridische traject

Mirjam Talsma heeft een geschil met de buurman uit handen genomen, nadat deze buurman een advocaat had ingeschakeld. De enorme stress die ik ervoer, is door Mirjam geheel weggenomen en heeft mijn belangen in deze kwestie zeer deskundig en professioneel opgepakt. Ik heb met Mirjam echt het gevoel gehad geholpen te zijn en uiteindelijk is het geschil voor mij zeer tevreden geëindigd.

• Geholpen door: Mirjam Talsma

Vakkundig meegedacht en advies gekregen

Via via bij Rein terecht gekomen. Er werd goed geluisterd en geïnventariseerd waarna ik een passend advies meekreeg. Een erg fijne samenwerking!

• Geholpen door: Laura Pentenga

Ondersteuning op de momenten dat het er toe doet.

De verkoop van ons bedrijf was voor ons een heftig en intens proces. In algemene zin maar zeker ook op de essentiële momenten was de ondersteuning van Rein advocaten 100 %

Helder en luisterend

Zomaar mij te woord gestaan en hulp aangeboden. Ethisch gezien enorm hoog! Ik zat met een belasting probleem en hij gaf mij goede tips! Een zeldzaam barmhartig mens.

Vriendelijk, professioneel en duidelijk

Mijn ervaring met Laura is uitermate goed bevallen. Ik kende haar vooraf niet, maar er was alle ruimte om mijn zaak uit te leggen. Tevens werd het proces van juridisch advies inwinnen duidelijk uitgelegd, aangezien ik hier geen ervaring mee had. Het advies kwam snel, professioneel en begrijpelijk. Tevens werden bijkomende ad-hoc vragen die ik nog had meteen beantwoord. Tenslotte werden de kosten helder omschreven.

• Geholpen door: Laura Pentenga

De heer Beukema heeft mij geweldig geholpen. Ervaren, actief (hij beantwoordde zelfs in zijn vakantie mailtjes) en heel prettig in de omgang. een fiscalist om te onthouden!

Uitstekende advisering!

Rima heeft ons van advies voorzien bij het inschrijven van een aanbesteding. Stapsgewijs zijn we de stappen doorlopen en heeft men vaak meegelezen zodat er geen fouten zijn gemaakt. Rima was voor ons een goede sparringpartner, die ons goed scherp hield gedurende het proces. Met als mooiste resultaat: de aanbesteding is aan ons gegund. Wij zijn uiterst tevreden en kunnen REIN & Rima dan ook van harte aanbevelen!

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Professionele aanpak met oog voor het persoon

In het eerste gesprek via telefoon wist Rima al een goede inschatting te maken van de situatie en mij uit te leggen wat de volgende stappen zouden kunnen zijn. In het verdere proces heeft zij alle zorg uit handen genomen maar wel in goed overleg over de te nemen stappen. Rima is zeer betrokken en doet er alles aan om tot een goed eind resultaat te komen.

Snel, flexibel en kundig,

Erg fijn contact gehad waar snel geschakeld is op mijn behoefte, kundig en concreet advies waar ik wat mee kon.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Ik ben erg geholpen en blij met de professionele werkwijze van Rima

Al in een vroeg stadium het ik Rima advies gevraagd over mijn situatie op het werk. Zij heeft mij steeds ondersteund in mij te ondernemen acties. Uiteindelijk is alles zeer positief afgesloten. Dank je wel Rima. Met vriendelijke groet, Marijke Boersma

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Het contact met REIN advocaten / Rima Jengibarjan was professioneel en goed, ze heeft me gelukkig vlot kunnen helpen met het advies en de ondersteuning die ik nodig was.

Denkt goed mee!

Mirjam is een prettige gesprekspartner en kan goed met mij en de situatie levelen, ik ervaar het contact als plezierig en met korte lijntjes.

super

Ik had een vraag over buitengerechtelijke ontbinding van de huurovereenkomst en mevrouw L. Petenga, heeft mij zeer goed geadviseerd over welke stappen ik moet bewandelen. Mevrouw Pentenga krijgt van mij vijf sterren, omdat ze ten aanzien van andere advocaten de moeite nam en mij vrijblijvend van juridisch advies heeft voorzien en dat waardeer ik enorm. Mocht ik een huur advocaat nodig hebben op het terrein van huurrecht dan zal ik mevrouw Pentenga zekers inschakelen of aanraden.

• Geholpen door: Laura Pentenga

In korte tijd een telefoontje als antwoord op mijn vraag. Helder en eerlijk. En advies om te informeren bij de rechtsbijstand. Djw laura

Uitstekende hulp!

Rima heeft mij uitstekend begeleid in een vervelend dossier. Doordat ze 100% aan mijn kant stond, en deskundig en zeer vasthoudend is geweest gedurende de hele looptijd van het dossier is er uiteindelijk een resultaat uit voortgekomen dat boven verwachting goed uitviel in mijn voordeel. Ik kan Rima aan iedereen aanbevelen!

Snel en goed geholpen!

Nadat ik mijn vraag had ingezonden werd er al heel snel contact gezocht met mij, kan niet anders zeggen dan dat ik super goed geholpen ben.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Snel gedegen en deskundig advies

We hadden een vraag over een koopovereenkomst en de zelfbewoningverplichting van de gemeente. Laura Pentenga heeft ons uitstekend geholpen en alle documenten kritisch bekeken en literatuur en jurisprudentie erop nageslagen. Ze gaf ons gedegen advies waar we mee verder konden. Haar kennis was uitstekend en ze toonde veel betrokkenheid. Ze was goed bereikbaar en reageerde super snel. We zouden haar snel weer benaderen indien we weer juridisch advies nodig zouden hebben.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Zorgen weggenomen en de zaken keurig geregeld!

Laura was snel, kundig en proffesioneel ten tijde dat er dringend zaken besloten moesten worden in mijn nieuwe VVE en ik radeloos bij haar aanklopte. Zonder blikken of blozen na het horen van mijn problematiek maakte ze graag tijd vrij en hebben we samen de zaken doorgenomen, afgekaart en communicatie richting de VVE opgesteld. Het is erg prettig om met iemand zaken te doen die zowel kordaat, vriendelijk als effectief is - en Laura is dat! Voor nieuwe zaken aangaande de VVE en mijn pand (of als deze trend zich doorzet, panden ;)) zou ze de eerste zijn die ik bel.

Vlot en goed geholpen

Had even een vraag t.a.v. het opkoopverbod. Kreeg gelijk een vlotte analyse. Heeft mij erg geholpen!

Heel goed advies gegeven

Ik had advies nodig in verband met een negatief review die ik had geplaatst op het forum van Tros Radar. Het review had te maken met extreem hoge meerkosten van rond de E 5.000,00 zonder vooraf specificatie te hebben gegeven. De advocaat van de Schildersgroep Nederland eist verwijderen van het review, anders kort geding. Overigens is deze Schildersgroep in de uitzending geweest van Radar d.d. 8 november j.l Laura Pentenga heeft mij telefonisch kosteloos een heel goed advies gegeven en is ook nog behulpzaam geweest bij het formuleren van mijn reactie naar de advocaat. Was ik heel erg blij mee en gaf mij veel rust.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Erg goed geholpen in juridisch lastige gebeurtenis voor werkgevers

Als werkgever kun je in gevoelige conflictsituaties komen met personeel. Dat wil niemand maar voorkomen is onmogelijk. In zo n situatie heb je baat bij vakkundigheid en kennis van zaken met een open vizier. Winnaars zijn er nooit in dit soort zaken maar gerechtigheid is er wel. Om die te zien zijn wij erg goed bijgestaan.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Prettig, duidelijk, eerlijk advies en begeleiding.

Mijn contact met dhr Raaben heb ik ervaren als zeer prettig! Byzonder kundig en professionele dienstverlening.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Persoonlijke professionele juridische begeleiding met positief resultaat!

Persoonlijke professionele juridische begeleiding met positief resultaat!

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Laura Pentenga is enorm deskundig, betrokken en hands on

Voor het reviewen van aankoop documentatie voor vastgoed heeft Laura Pentenga me geholpen mbt eventuele nadelige clausules voor de koper. Er zat gezien de looptijd van de koopoptie een korte dead line op. Zij heeft op een snelle, betrokken, duidelijke wijze een adviesnotitie geschreven met de risicos en de oplossingen.

Duidelijk en vriendelijk!

Mevrouw Pentenga belde mij naar aanleiding van een vraag. Zij stond mij helder en kosteloost te woord. Later belde zij mij nog een keer terug met iets wat haar te binnen was geschoten. Ze heeft duidelijk verstand van zaken, biedt meerdere opties en geeft tip waarop ik zou moeten letten. Ik wardeer dit enorm dat je als hulpzoekende niet direct een factuur door de bus krijgt. Keep up the good work!

Leuke vriendelijke toegankelijke expert

Mevrouw Talsma heeft ons vlot en vriendelijk van goed advies voorzien. Waarvoor onze dank

• Geholpen door: Mirjam Talsma

een zeer goede ervaring met kundig personeel.

Heel goed.

Belangenbehartiging met autoriteit

Dhr Raaben was in staat mijn belangen te behartigen en resultaat te boeken zonder dat het nodig was het aan te laten komen op een (scherp) juridisch geschil. Dit bereikte hij op een respectvolle manier naar zowel mijzelf (client) als derde partij. Dank hiervoor.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Super. Prima geïnformeerd en snelle respons.

Wij hadden een zaak waar wij advies voor wilden. Wij werden prima voorgelicht zonder dat de teller direct liep. Heel fijn contact en heel snelle respons tijd. Waar vind je dit nog.

Zeer positief

Mijn ervaring met advocaat Laura is zeer positief. Ze legt alles goed uit en geeft je een fijne gevoel. Ze weet veel en geeft je goed advies. Ze is meteen betrokken bij de zaak en communiceert uitstekend.

Opvallend de deskundigheid.

Het was prettig een onderhoud met Gerrit te hebben. Je merkt dat hij zich in de zaak verdiept. Ook onderzoekt hij de mogelijkheden die bedacht worden. Kortom, hij is iemand die je kunt vertrouwen. Ook de door hem opgestelde brieven vind ik van een hoog niveau. Wel dit zijn genoeg complimenten, denk ik

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

Perfect geholpen

Snel, adequaat en accuraat geholpen!

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Prettige sfeer, deskundig advies, en betrokken medewerkers

Tijdens de behandeling van mijn zaak kwam de advocaat met goede ideeën en toonde veel initiatief om e.a. tot een goed einde te brengen.

Zeer goede dienstverlening

Ik ben op zeer Professionele wijze met persoonlijke benadering en kennis van zaken door Rima geholpen. Goede terugkoppeling en een snel en positief resultaat geboekt.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Jeroen staat ons altijd bij met raad en daad

Professioneel en veel kennis van zaken. Persoonlijk.

• Geholpen door: Jeroen Sprangers

Laura Pentenga is scherp en zeer betrokken!

Laura Pentenga heeft ons uitstekend geadviseerd en bijgestaan. Ze is scherp, zeer betrokken en denkt altijd 1 stap vooruit. Voor ons als clënt was dat zeer prettig. Het leidde tot ontzorgen en dat is precies wat wij zochten. Stress-relieving zou je het ook kunnen noemen. Daarnaast was Laura zeer goed bereikbaar en zo niet, dan beld of appte ze binnen afzienbare tijd. Nogmaals zeer tevreden met de dienstverlening en het persoonlijke contact met Laura.

deskundig, betrouwbaar en accuraat

Door een huurconflict ben ik in contact gekomen met Laura Pentenga. Zij heeft op een zeer deskundige wijze een belangrijke bijdrage geleverd om dit conflict op te lossen. Dit, op basis van haar vakkennis, op basis van haar betrokkenheid, en op basis van haar bereikbaarheid (zelfs in de weekenden als dat nodig was)

• Geholpen door: Laura Pentenga

Prettig contact, snel en goed advies!

De advocaat van Rein Advocaten in Assen heeft ons prima en zeer vakkundig op weg geholpen om een volgende stap te zetten. De advocaat was voor ons goed zeer goed bereikbaar en gaf een goed onderbouwd advies.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Een topprestatie in een korte tijd! Super fijn.

Ik kwam via Facebook in contact met mijn advocaat de heer Suk. De heer Suk heeft mijn zaak heel snel opgepakt en wist een topprestatie neer te zetten in een hele korte periode. De heer Suk heeft veel kennis van vastgoed problematieken heb ik begrepen. Zeker een aanrader voor volgende keer.

• Geholpen door: Paul Suk

Zeer deskundig, adequaat en resultaatgericht geadviseerd en ondersteund

Mijn ervaring met Laura Pentenga was zeer positief. Ik zat met een deadline. Mijn woning was 29 juli verkocht en gepasseerd bij de notaris. Alleen een dag daarvoor wilde een huurder er niet meer uit. Er was een miscommunicatie waardoor er aangifte tegen mij werd gedaan, en er een civiele zaak tegen dreigde te gebeuren. Laura heeft het direct vrijdagochtend op gepakt. Wat ik zeer fijn vond,er was namelijk haast bij geboden. Ik merkte direct dat ik bij deze vrouw bij het juiste adres was voor deze situatie. Eerst werd uitgebreid de situatie besproken. Wat ik moest doen,welke strategie handig was of juist niet. Ik moest de verkochte woning namelijk 2 Augustus vrij van huurders opleveren,anders had ik er nog een groot probleem bij. Dit is mij gelukkig gespaard gebleven door het doortastend en zeer deskundig handelen van Laura. Uiteindelijk op dezelfde dag tot een schikking, waardoor de held procedure mij gespaard is gebleven! Zeer betrokken van begin tit het eind. Ik heb een soortgelijke casus. U mag raden bij wie ik aanklop!

Professioneel en goed geholpen

We zijn door Laura zeer goed geadviseerd in een complex dossier. Haar antwoorden waren adequaat en snel. Laura houdt zich aan haar afspraken wat zeer op prijs wordt gesteld.

betrokken en deskundig

In het algemeen: Het contact met Rein Advocaten en in het bijzonder met Rens Nijdam en Laura Pentenga heb ik als uitermate plezierig, professioneel en als zeer steunend ervaren.

Snel en doelgericht geholpen

Onze vraag werd uitvoerig en duidelijk beantwoord. Meerdere oplossingen werden aangedragen zonder aan te sturen op een snel aangaan van een opdracht. Wij hadden het gevoel een heleboel opties in handen te hebben en in goed overleg werd een stappenplan uitgestippeld. Met de verstrekte juridische informatie was de zaak snel opgelost en verdere stappen niet meer nodig.

• Geholpen door: Mirjam Talsma

Vriendelijk, zeer behulpzaam en inhoudelijk sterk!

Mr. mw. Pentenga vond ik communicatief sterk. Ik belde haar vanuit het niets. Maar ze schakelde heel snel en begreep direct waar het om ging. Ze was duidelijk in haar uitleg. Daar kan ik wat mee. Ik vond haar betrokken en deskundig!

• Geholpen door: Laura Pentenga

Zeer plezierig en to the point

Mr Pentenga reageert snel en steeds goed bereikbaar en weet in korte tijd een goed advies neer te leggen tegen een zeer redelijk tarief. Heeft daarbij een zeer reële kijk op de zaken.

Snel en deskundig advies van Laura Pentenga

Mijn zoon werd als bewoner eigenaar "slachtoffer" van een over ijverige opsporrings ambtenaar van de gemeente Schiedam die mijn zoon, die door Corona 9 maanden in Griekenland verbleef vroeg om aan te tonen dat hij meer dan 6 maanden per jaar in Nederland verbleef. Anders zou hij uitgeschreven worden als bewoner van Schiedam Dankzij Laura's advies en vragen werd de zaak snel opgelost.

Snel, adequaat en to-the-point

Zeer snelle reactie en inhoudelijk geheel up-to-date.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Perfect! Professioneel, georganiseerd en doeltreffend.

Ik ben enorm goed geholpen in mijn case die ook gewonnen is. Door slechts één telefoontje te plegen met Rein, waarin ik erg goed gehoord ben, heb ik meteen het gevoel gekregen dat ik actie ondernomen zou worden. Diezelfde week heb ik alle stukken ingeleverd en ben gekoppeld aan een jurist die het vanaf dat punt heeft overgenomen. Ik ben als klant compleet ontzorgd, ten alle tijden goed geïnformeerd over de kansen van de case (niet alles is te winnen natuurlijk) en altijd goed up-to-date gehouden. Uiteindelijk hebben ze de case gewonnen en kon ik weer verder met de orde van de dag. Dit is precies wat je mag verwachten van een advocaat en zij hebben mij als levenslange klant gewonnen. Medewerkers zijn professioneel en persoonlijk, dus ik kan ze met harte aanbevelen.

• Geholpen door: Esmée Piening

Zeer prettig en professioneel

Ik heb het contact met Rima als zeer prettig ervaren. Ze is professioneel en deskundig. Ze adviseerd goed en denkt mee met haar cliënt.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Professionaliteit, betrokken, resultaatgericht en vakkundig werk in één!

Wij hebben een zeer positieve ervaring ervaren met Rein advocaten! Rima heeft ons bijgestaan in een rechterlijk geschil en van begin tot eind hebben we ons goed en sterk gevoeld met Rima aan onze zijde. Naast dat Rima ons op juridische wijze erg goed en vakkundig heeft bijgestaan, vonden wij daarnaast dat we erg vriendelijk en gastvrij zijn behandeld. We konden ten alle tijden bij Rima terecht, indien we dit nodig vonden. Hierdoor voelden wij de betrokkenheid van Rein Advocaten, iets wat we belangrijk vinden. Nogmaals dank voor jullie dienstverlening!

Kundig en prettig

Goed geholpen door Esmee op een kundige en zeer prettige manier. Ze geeft goed advies en stemt alles van tevoren met je af.

• Geholpen door: Esmée Piening

Snel effectief geholpen bij uitzetten probleemstelling

Snel contact met praktische insteek van eventuele opties. Daarbij werd niet gedwongen gestuurd richting een proces, maar voelde het als vrijblijvend oprecht en realistisch. Dank voor de snelle reactie.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Direct contact met een jurist met kennis van zaken

Eerste contact met Rein Advocaten. Na een korte uiteenzetting van de vraagstelling is er dezelfde dag nog een kort en bondig antwoord gekomen waar ik mee uit de voeten kan. Top service tegen een redelijke prijs.

Snel deskundig advies

Snel en goed advies gekregen om het conflict met mijn klant op te lossen.

• Geholpen door: Paul Suk

Schakelt snel en doet wat ze zegt!

Laura heeft mij geholpen met een aantal cases. Ik heb haar ervaren als een zeer betrokken persoon die weet waar ze over praat. In mijn beleving "No nonsense en oplossingsgericht!". Gr. Rogér Schoenmaker

• Geholpen door: Laura Pentenga

Ik heb een hele goede ervaring met jullie!

Snel antwoord op de vragen en fijne telefonische uitleg.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Prima, deskundig en resultaat gericht

Ik heb mijn samenwerking met Rein advocaten, Ralf Herbers als prettig ervaren. Geen 9 tot 5 mentaliteit, duidelijke communicatie, deskundig en resultaat gericht.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

goed, snel en kundig

Ben zeer tevreden. De communicatie is duidelijk en vlot

• Geholpen door: Laura Pentenga

Laura Pentenga werk snel, levert een goed begrijpelijk advies en is zeer klantgericht

mijn ervaring is dat Laura door haar deskundigheid heel snel door heeft waar de schoen wringt. Ze pakt het dossier ook voortvarend op en komt ook binnen de door haar aangegeven doorlooptijd met een heldere uitwerking en advies. Geen wollige verhalen, maar heel concreet en toegespitst op onze situatie. Daarnaast werkt ze vanuit de optiek van haar klant en levert ook een stukje nazorg. Iets dat in het algemeen bij advocaatkantoren niet zo gebruikelijk is. complimenten

Snel, vriendelijk & doeltreffend

Eind 2020 heeft Laura ons geholpen met het interpreteren van een zelfbewoningsclausule in een koopcontract ten behoeve van de verhuur van een eigen woning. Laura heeft voor ons een risico-analyse gemaakt en duidelijk advies gegeven hoe de zaak aan te kaarten bij de voormalige eigenaar (verkopende partij), met uiteindelijk een positief resultaat waarbij we zijn vrijgesteld van de clausule. We hebben REIN Advocaten / Laura gevonden via de blog op hun website, waardoor gelijk vertrouwen was gewekt en veel tijd bespaard is gebleven in het zoeken van een advocaat. Omtrent juridische vraagstukken over vastgoed / ontroerend bevelen wij REIN / Laura absoluut aan!

Snel en duidelijk

We kregen snel en duidelijk antwoord in de vorm van een memo over onze vraag.

Hele fijne samenwerking

Op zeer korte termijn hadden wij advies nodig. Hierin was zij snel, duidelijk en deskundig! Absoluut géén 9 tot 5 mentaliteit. Ik heb het contact met Laura als erg fijn ervaren. Mocht ik weer iets bij de hand hebben, dan kom ik zeker bij haar terug. Zeer aan te bevelen!!

echtscheidingsconvenant blijkt niet bindend

Ik heb bewust lang gewacht met het invullen van deze beoordeling, zodat het geen oordeel "in the heat of the moment" wordt. Nu kan ik rustig terug kijken op hoe mijn zaak is behandeld. Nov. '17 heb ik echtscheiding aangevraagd (mijn man had ons geld gestolen en woonde in mijn huis, waar ik geen toegang meer toe had omdat hij andere sloten plaatste, ik woonde met dochter in houten krot, had recht op gesubsidieerde rechtsbijstand maar mijn advocaat trok zich uiteindelijk terug). In juni 2019 neemt Gerrit Raaben de zaak over. Zijn plan: met partijen letterlijk om de tafel gaan zitten tot er overeenstemming is over verdeling bezittingen. Een lange (dure!) dag volgt. Onze huw. voorw. bepalen 50-50 verdeling van de bezittingen bij echtscheiding, vooraf hebben we berekend welk bedrag ex aan mij moet betalen, op die dag gaat daar 25% van af! Gerrit vertrouwt erop dat de handdruk van mijn ex de afspraken bezegelt (ondanks mijn vele waarschuwingen dat hij Narcistisch Persoonlijkheid Stoornis heeft en nooit een afspraak nakomt). Ex trekt zich een paar dagen later terug, Gerrit voelt zich gekwetst, die handdruk was een farce?! Zeven maanden van onderhandelen volgen, uurtje factuurtje! Gerrit zegt steeds dat partijen zich moeten houden aan convenant. Ik draag woning over aan ex, maar krijg nooit mijn persoonlijke bezittingen. Er is 7 maanden onderhandeld, ex houdt zich niet aan afspraken, en Gerrit vertelt me dat ik naar de rechter zal moeten, om hem daartoe te dwingen. Wat?! Dat onderhandelen is dus zinloos geweest en heeft mij onnodig heel veel geld gekost. Als in de zomer van 2019 de tekst "ex krijgt alles, ik krijg bedrag X" op papier was gezet, had dat mij heel veel geld en frustratie bespaard. Mijn dochter werd gevraagd bij het rond-de-tafel-gesprek aanwezig te zijn, zij heeft nooit haar geld of auto gekregen. Het feit dat ik uiteindelijk 1/3 van de rekening kreeg kwijt gescholden, geeft voor mij aan dat Gerrit zelf ook vindt dat hij niet in mijn belang heeft gehandeld.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Deskundig, snel, to the point en komt afspraken na.

Was ook plezierig om met Paul te werken en hij had geen 9 tot 5 mentaliteit.

Deskundig en doelgericht

Dhr. Paul Suk heeft mij deskundig geholpen bij het opstellen van een IE-licentieovereenkomst. Mede omdat Paul zelf ook beschikt over vakkennis op ICT-gebied was hij in staat om snel te schakelen en goed aan te voelen wat mijn wensen waren. Ik ben zeer tevreden over Pauls werk en ik zou Paul zeker aanbevelen aan anderen.

• Geholpen door: Paul Suk

Ondersteund en geruststellend gevoel in die lastige periode

Ik heb geen financiële en gerechtelijke deskundigheid terwijl de tegenpartij heel goed daarvan op de hoogte is. Ik kon dus heel goed steun en advies gebruiken. het is een lange weg geweest van anderhalf jaar voor mij, maar ik had zo niet het gevoel, dat ik er alleen voorstond om tegen die "grote tegenpartij" te moeten vechten.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Goede service, exact geleverd volgens afspraak.

Perfect verlopen traject. Netjes geïnventariseerd waar de behoefte lag. Keurige offerte geleverd en netjes volgens afspraak en op tijd het gevraagde geleverd.

Goed en duidelijk!

Ik vind het heel fijn dat ik ook gebeld word voor uitleg. Dan kan ik als ik iets niet snap het gewoon nog even vragen. Per email is dat toch moeilijker....

• Geholpen door: Laura Pentenga

Deskundig en accuraat advies met visie

Inmiddels diverse keren gebruik gemaakt van de diensten van REIN. Waarbij wij uitstekend zijn geholpen door Rens Nijdam. Absoluut aan te bevelen!

• Geholpen door: Rens Nijdam

Zeer behulpzaam, professioneel en goed bereikbaar!

Mijn ervaring met advocaat Rens Nijdam is dat hij goed kan luisteren, en erg goed is in zijn vak. Je wordt goed en professioneel geholpen. Hij is goed te bereiken voor overleg, en erg aangenaam in gesprekken.

• Geholpen door: Rens Nijdam

Helder duidelijke aanpak om juridische kwesties op te lossen

Ondanks dat onze juridische kwesties complex waren, zorgde de pragmatische aanpak van Rein advocaten ervoor dat ze voor ons te overzien waren. In een begrijpelijke manier legden ze de mogelijkheden uit, waarbij ze duidelijk de voors en tegens aangaven. En de persoonlijke klik werkte uiteraard ook hierin mee.

Uitstekend!

Mijn ervaring met REIN is een bedrijf met veel expertise en dat bereidt is om startende ondernemers een hart onder de riem te steken. Goede services, scherpe tarieven en een meedenkend team.

• Geholpen door: Rob Beukema

Het was prettig samenwerken!

De case was lastig en de samenwerking en advies hierin is prima te noemen. Goed om te sparren en de voorbereiding op de rechtszaak was prettig en heel nuttig.

Uitmuntende ondersteuning

Zonder deze ondersteuning bestond ons bedrijf nu niet meer. Wij zijn en worden uitstekend bijgestaan in onze juridische strijd.

• Geholpen door: Rens Nijdam

Juristen die denken als ondernemers

We hebben veel contact gehad met Ralf en Jeroen voor een grote case. Het is super om te ervaren dat een advocatenkantoor niet puur als jurist kijkt, maar ook écht snapt wat de ondernemer drijft en belangrijk vindt in zijn keuzes. Zeer tevreden over de samenwerking!

• Geholpen door: Ralf Herbers

Deskundig advies en zeer betrokken!

Als bemiddelaar heeft Ralf ons zeer goed geadviseerd. Ralf denkt mee, haakt in wanneer nodig en kan op fiscaal gebied direct het juiste advies geven. Ralf heeft ons erg goed kunnen adviseren op zowel juridisch als fiscaal niveau. Ook kwa communicatie hebben we snel kunnen schakelen en was Ralf altijd goed bereikbaar. Wij zijn erg tevreden over zijn inzet en het uiteindelijke resultaat!

Betrokken & professioneel

Vanuit REIN Advocaten & Adviseurs heeft Ralf Herbers ons begeleid in een herstructurering van aandeelhouders. Als onafhankelijk en zeer deskundige adviseur heeft hij voor alle partijen een goede uitkomst bereikt. Dit door goed te luisteren, alle belangen goed te snappen en open en transparant met alle partijen te spreken in een prettige sfeer. Dergelijke trajecten zijn intensief en op sommige momenten emotioneel, maar met de hulp van Ralf zijn we er naar alle tevredenheid uit gekomen!

Goede persoonlijke hulp

Wij hadden urgent hulp nodig en het probleem was ook in 2 dagen opgelost, wat voor ons veel stress weg nam.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

REIN heeft met een deskundige onderbouwing en heldere, duidelijke communicatie (zowel intern als richting externe partijen) een prima bijdrage geleverd in de herziening van de WOZ-waardebepaling.

• Geholpen door: Hans de Willigen

Duidelijk en deskundig, praktisch en resultaat gericht, Een advocaten kantoor waar je op een normale menselijke manier mee kan praten en die naar mijn idee de kern van een probleem goed kunnen invoelen en daardoor ook gericht naar een oplossing kunnen werken.

• Geholpen door: Auke Doornbosch

Doortastend en helder juridisch advies met korte lijnen

• Geholpen door: Sarah Zoer

Inmiddels door verschillende advocaten en adviseurs binnen REIN geholpen op verschillende gebieden zoals merkenrecht, bedrijfsovername, bedrijfsverkoop en arbeidsrecht. Door de verscheidenheid van gebieden de organisatie in de breedte leren kennen als een prettige, laagdrempelig kantoor met kennis van zaken.

• Geholpen door: Jeroen Sprangers

Prettige samenwerking en pro-actieve communicatie. Vakinhoudelijk goed.

• Geholpen door: Rens Nijdam

Ik werd door de hr. De Willigen vanaf het eerste moment correct en deskundig te woord gestaan. Hij beloofde verder in de betreffende materie (forenzen en toeristenbelasting) te duiken en mij terug te bellen. Dit gebeurde al snel en ik werd verder o.d. hoogte gebracht en kreeg deskundig advies

• Geholpen door: Hans de Willigen

Ons kantoor schakelt Rein in voor specialistische vraagstukken ten aanzien van heffingen van lagere overheden. Daarbij hebben wij veel contact met Rob. Rob is een snelle, energieke, analytische, sociale vent en ook altijd in voor een sterk verhaal. Erg blij met deze samenwerking. Cijfers geven vind ik lastig en met een 10 neigt mij wat naar de status quo. Hetgeen zeker niet bij Rob past :]

• Geholpen door: Rob Beukema

Na een eerste overleg met Jeroen Sprangers uiteindelijk met Paul Suk goed overleg gehad. Voor een bepaalde strategie gekozen, materialen en alles aangeleverd en de strategie heeft goed uitgepakt. Enorm bedankt Paul!

• Geholpen door: Auke Doornbosch

Zoals uit de rapportcijfers blijkt ben ik zeer tevreden over de geleverde diensten van Rein Advocaten Wanneer je een advocaat nodig hebt is het prettig dat alle disciplines bij Rein aanwezig zijn waarbij het ook zo is dat de lijntjes tussen de verschillende specialisten zeer kort zijn Naast Jeroen Sprangers heb ik contact gehad met Hans de Willigen,Sara Zoer en Auke Doornbosch

• Geholpen door: Jeroen Sprangers

Fijne club specialisten, kritische sparringspartners, zowel bij overname, aanstellingen en export. Met name het inlevingsvermogen van de REIN'ers, in de MKB ondernemer zorgt voor veel begrip en waardevolle adviezen.

• Geholpen door: Sarah Zoer

Super in omgang, begrijpt wat je wilt en geeft goed advies. En belangrijkste hij gaat ervoor

• Geholpen door: Jeroen Sprangers

Al 26 jaar zeer tevreden klant.!!!!! Nooit een zaak verloren.!!!!! Deskundige partner in advies en contracten. Creatief in oplossen van moeilijke zaken. Financiële voordelen overtreffen duidelijk de kosten. (OK , kost wat maar dan heb je ook wat 😀) REIN advocaten...waanzinnig goed..!!!

• Geholpen door: Auke Doornbosch

Heel goed geholpen. Ben eerst door een hoop andere instanties van het kastje naar de muur gestuurd en veelal met de uitspraak dat mijn case waarschijnlijk niet haalbaar was. Na één telefoontje met Jeroen Sprangers van Rein, wist ik al meer dan al de gesprekken met alle andere instanties. Deskundig, wist mij precies uit te leggen hoe het zat en welke paden te bewandelen. Rein advocaten heeft daarna snel en deskundig mijn probleem met de belastingdienst verholpen.

• Geholpen door: Jeroen Sprangers

Snel, deskundig en met gewenst eindresultaat.

• Geholpen door: Paul Suk

to the point, zeer deskundig en empatische raadgeving. Betrokkenheid maar tegelijkertijd ook een professionele afstand. Pitbull welke vecht voor zijn client maar daarbij niet de realiteit uit het oog verleizend

Over Advocaatscore.nl