Kundig en prettig

Goed geholpen door Esmee op een kundige en zeer prettige manier. Ze geeft goed advies en stemt alles van tevoren met je af.

• Geholpen door: Esmée Piening

Snel effectief geholpen bij uitzetten probleemstelling

Snel contact met praktische insteek van eventuele opties. Daarbij werd niet gedwongen gestuurd richting een proces, maar voelde het als vrijblijvend oprecht en realistisch. Dank voor de snelle reactie.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Direct contact met een jurist met kennis van zaken

Eerste contact met Rein Advocaten. Na een korte uiteenzetting van de vraagstelling is er dezelfde dag nog een kort en bondig antwoord gekomen waar ik mee uit de voeten kan. Top service tegen een redelijke prijs.

Snel deskundig advies

Snel en goed advies gekregen om het conflict met mijn klant op te lossen.

• Geholpen door: Paul Suk

Schakelt snel en doet wat ze zegt!

Laura heeft mij geholpen met een aantal cases. Ik heb haar ervaren als een zeer betrokken persoon die weet waar ze over praat. In mijn beleving "No nonsense en oplossingsgericht!". Gr. Rogér Schoenmaker

• Geholpen door: Laura Pentenga

Ik heb een hele goede ervaring met jullie!

Snel antwoord op de vragen en fijne telefonische uitleg.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Prima, deskundig en resultaat gericht

Ik heb mijn samenwerking met Rein advocaten, Ralf Herbers als prettig ervaren. Geen 9 tot 5 mentaliteit, duidelijke communicatie, deskundig en resultaat gericht.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

goed, snel en kundig

Ben zeer tevreden. De communicatie is duidelijk en vlot

• Geholpen door: Laura Pentenga

Laura Pentenga werk snel, levert een goed begrijpelijk advies en is zeer klantgericht

mijn ervaring is dat Laura door haar deskundigheid heel snel door heeft waar de schoen wringt. Ze pakt het dossier ook voortvarend op en komt ook binnen de door haar aangegeven doorlooptijd met een heldere uitwerking en advies. Geen wollige verhalen, maar heel concreet en toegespitst op onze situatie. Daarnaast werkt ze vanuit de optiek van haar klant en levert ook een stukje nazorg. Iets dat in het algemeen bij advocaatkantoren niet zo gebruikelijk is. complimenten

Snel, vriendelijk & doeltreffend

Eind 2020 heeft Laura ons geholpen met het interpreteren van een zelfbewoningsclausule in een koopcontract ten behoeve van de verhuur van een eigen woning. Laura heeft voor ons een risico-analyse gemaakt en duidelijk advies gegeven hoe de zaak aan te kaarten bij de voormalige eigenaar (verkopende partij), met uiteindelijk een positief resultaat waarbij we zijn vrijgesteld van de clausule. We hebben REIN Advocaten / Laura gevonden via de blog op hun website, waardoor gelijk vertrouwen was gewekt en veel tijd bespaard is gebleven in het zoeken van een advocaat. Omtrent juridische vraagstukken over vastgoed / ontroerend bevelen wij REIN / Laura absoluut aan!

Snel en duidelijk

We kregen snel en duidelijk antwoord in de vorm van een memo over onze vraag.

Hele fijne samenwerking

Op zeer korte termijn hadden wij advies nodig. Hierin was zij snel, duidelijk en deskundig! Absoluut géén 9 tot 5 mentaliteit. Ik heb het contact met Laura als erg fijn ervaren. Mocht ik weer iets bij de hand hebben, dan kom ik zeker bij haar terug. Zeer aan te bevelen!!

echtscheidingsconvenant blijkt niet bindend

Ik heb bewust lang gewacht met het invullen van deze beoordeling, zodat het geen oordeel "in the heat of the moment" wordt. Nu kan ik rustig terug kijken op hoe mijn zaak is behandeld. Nov. '17 heb ik echtscheiding aangevraagd (mijn man had ons geld gestolen en woonde in mijn huis, waar ik geen toegang meer toe had omdat hij andere sloten plaatste, ik woonde met dochter in houten krot, had recht op gesubsidieerde rechtsbijstand maar mijn advocaat trok zich uiteindelijk terug). In juni 2019 neemt Gerrit Raaben de zaak over. Zijn plan: met partijen letterlijk om de tafel gaan zitten tot er overeenstemming is over verdeling bezittingen. Een lange (dure!) dag volgt. Onze huw. voorw. bepalen 50-50 verdeling van de bezittingen bij echtscheiding, vooraf hebben we berekend welk bedrag ex aan mij moet betalen, op die dag gaat daar 25% van af! Gerrit vertrouwt erop dat de handdruk van mijn ex de afspraken bezegelt (ondanks mijn vele waarschuwingen dat hij Narcistisch Persoonlijkheid Stoornis heeft en nooit een afspraak nakomt). Ex trekt zich een paar dagen later terug, Gerrit voelt zich gekwetst, die handdruk was een farce?! Zeven maanden van onderhandelen volgen, uurtje factuurtje! Gerrit zegt steeds dat partijen zich moeten houden aan convenant. Ik draag woning over aan ex, maar krijg nooit mijn persoonlijke bezittingen. Er is 7 maanden onderhandeld, ex houdt zich niet aan afspraken, en Gerrit vertelt me dat ik naar de rechter zal moeten, om hem daartoe te dwingen. Wat?! Dat onderhandelen is dus zinloos geweest en heeft mij onnodig heel veel geld gekost. Als in de zomer van 2019 de tekst "ex krijgt alles, ik krijg bedrag X" op papier was gezet, had dat mij heel veel geld en frustratie bespaard. Mijn dochter werd gevraagd bij het rond-de-tafel-gesprek aanwezig te zijn, zij heeft nooit haar geld of auto gekregen. Het feit dat ik uiteindelijk 1/3 van de rekening kreeg kwijt gescholden, geeft voor mij aan dat Gerrit zelf ook vindt dat hij niet in mijn belang heeft gehandeld.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Deskundig, snel, to the point en komt afspraken na.

Was ook plezierig om met Paul te werken en hij had geen 9 tot 5 mentaliteit.

Deskundig en doelgericht

Dhr. Paul Suk heeft mij deskundig geholpen bij het opstellen van een IE-licentieovereenkomst. Mede omdat Paul zelf ook beschikt over vakkennis op ICT-gebied was hij in staat om snel te schakelen en goed aan te voelen wat mijn wensen waren. Ik ben zeer tevreden over Pauls werk en ik zou Paul zeker aanbevelen aan anderen.

• Geholpen door: Paul Suk

Ondersteund en geruststellend gevoel in die lastige periode

Ik heb geen financiële en gerechtelijke deskundigheid terwijl de tegenpartij heel goed daarvan op de hoogte is. Ik kon dus heel goed steun en advies gebruiken. het is een lange weg geweest van anderhalf jaar voor mij, maar ik had zo niet het gevoel, dat ik er alleen voorstond om tegen die "grote tegenpartij" te moeten vechten.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Goede service, exact geleverd volgens afspraak.

Perfect verlopen traject. Netjes geïnventariseerd waar de behoefte lag. Keurige offerte geleverd en netjes volgens afspraak en op tijd het gevraagde geleverd.

Goed en duidelijk!

Ik vind het heel fijn dat ik ook gebeld word voor uitleg. Dan kan ik als ik iets niet snap het gewoon nog even vragen. Per email is dat toch moeilijker....

• Geholpen door: Laura Pentenga

Deskundig en accuraat advies met visie

Inmiddels diverse keren gebruik gemaakt van de diensten van REIN. Waarbij wij uitstekend zijn geholpen door Rens Nijdam. Absoluut aan te bevelen!

• Geholpen door: Rens Nijdam

Zeer behulpzaam, professioneel en goed bereikbaar!

Mijn ervaring met advocaat Rens Nijdam is dat hij goed kan luisteren, en erg goed is in zijn vak. Je wordt goed en professioneel geholpen. Hij is goed te bereiken voor overleg, en erg aangenaam in gesprekken.

• Geholpen door: Rens Nijdam

Helder duidelijke aanpak om juridische kwesties op te lossen

Ondanks dat onze juridische kwesties complex waren, zorgde de pragmatische aanpak van Rein advocaten ervoor dat ze voor ons te overzien waren. In een begrijpelijke manier legden ze de mogelijkheden uit, waarbij ze duidelijk de voors en tegens aangaven. En de persoonlijke klik werkte uiteraard ook hierin mee.

• Geholpen door: Sarah Zoer

Uitstekend!

Mijn ervaring met REIN is een bedrijf met veel expertise en dat bereidt is om startende ondernemers een hart onder de riem te steken. Goede services, scherpe tarieven en een meedenkend team.

• Geholpen door: Rob Beukema

Het was prettig samenwerken!

De case was lastig en de samenwerking en advies hierin is prima te noemen. Goed om te sparren en de voorbereiding op de rechtszaak was prettig en heel nuttig.

Uitmuntende ondersteuning

Zonder deze ondersteuning bestond ons bedrijf nu niet meer. Wij zijn en worden uitstekend bijgestaan in onze juridische strijd.

• Geholpen door: Rens Nijdam

Juristen die denken als ondernemers

We hebben veel contact gehad met Ralf en Jeroen voor een grote case. Het is super om te ervaren dat een advocatenkantoor niet puur als jurist kijkt, maar ook écht snapt wat de ondernemer drijft en belangrijk vindt in zijn keuzes. Zeer tevreden over de samenwerking!

• Geholpen door: Ralf Herbers

Zwedenlaan 20