Vakkundig meegedacht en advies gekregen

Via via bij Rein terecht gekomen. Er werd goed geluisterd en geïnventariseerd waarna ik een passend advies meekreeg. Een erg fijne samenwerking!

• Geholpen door: Laura Pentenga

Ondersteuning op de momenten dat het er toe doet.

De verkoop van ons bedrijf was voor ons een heftig en intens proces. In algemene zin maar zeker ook op de essentiële momenten was de ondersteuning van Rein advocaten 100 %

• Geholpen door: Rens Nijdam

Helder en luisterend

Zomaar mij te woord gestaan en hulp aangeboden. Ethisch gezien enorm hoog! Ik zat met een belasting probleem en hij gaf mij goede tips! Een zeldzaam barmhartig mens.

• Geholpen door: Rob Beukema

Vriendelijk, professioneel en duidelijk

Mijn ervaring met Laura is uitermate goed bevallen. Ik kende haar vooraf niet, maar er was alle ruimte om mijn zaak uit te leggen. Tevens werd het proces van juridisch advies inwinnen duidelijk uitgelegd, aangezien ik hier geen ervaring mee had. Het advies kwam snel, professioneel en begrijpelijk. Tevens werden bijkomende ad-hoc vragen die ik nog had meteen beantwoord. Tenslotte werden de kosten helder omschreven.

• Geholpen door: Laura Pentenga

De heer Beukema heeft mij geweldig geholpen. Ervaren, actief (hij beantwoordde zelfs in zijn vakantie mailtjes) en heel prettig in de omgang. een fiscalist om te onthouden!

• Geholpen door: Rob Beukema

Uitstekende advisering!

Rima heeft ons van advies voorzien bij het inschrijven van een aanbesteding. Stapsgewijs zijn we de stappen doorlopen en heeft men vaak meegelezen zodat er geen fouten zijn gemaakt. Rima was voor ons een goede sparringpartner, die ons goed scherp hield gedurende het proces. Met als mooiste resultaat: de aanbesteding is aan ons gegund. Wij zijn uiterst tevreden en kunnen REIN & Rima dan ook van harte aanbevelen!

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Professionele aanpak met oog voor het persoon

In het eerste gesprek via telefoon wist Rima al een goede inschatting te maken van de situatie en mij uit te leggen wat de volgende stappen zouden kunnen zijn. In het verdere proces heeft zij alle zorg uit handen genomen maar wel in goed overleg over de te nemen stappen. Rima is zeer betrokken en doet er alles aan om tot een goed eind resultaat te komen.

Snel, flexibel en kundig,

Erg fijn contact gehad waar snel geschakeld is op mijn behoefte, kundig en concreet advies waar ik wat mee kon.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Ik ben erg geholpen en blij met de professionele werkwijze van Rima

Al in een vroeg stadium het ik Rima advies gevraagd over mijn situatie op het werk. Zij heeft mij steeds ondersteund in mij te ondernemen acties. Uiteindelijk is alles zeer positief afgesloten. Dank je wel Rima. Met vriendelijke groet, Marijke Boersma

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Het contact met REIN advocaten / Rima Jengibarjan was professioneel en goed, ze heeft me gelukkig vlot kunnen helpen met het advies en de ondersteuning die ik nodig was.

Denkt goed mee!

Mirjam is een prettige gesprekspartner en kan goed met mij en de situatie levelen, ik ervaar het contact als plezierig en met korte lijntjes.

• Geholpen door: Mirjam Talsma

super

Ik had een vraag over buitengerechtelijke ontbinding van de huurovereenkomst en mevrouw L. Petenga, heeft mij zeer goed geadviseerd over welke stappen ik moet bewandelen. Mevrouw Pentenga krijgt van mij vijf sterren, omdat ze ten aanzien van andere advocaten de moeite nam en mij vrijblijvend van juridisch advies heeft voorzien en dat waardeer ik enorm. Mocht ik een huur advocaat nodig hebben op het terrein van huurrecht dan zal ik mevrouw Pentenga zekers inschakelen of aanraden.

• Geholpen door: Laura Pentenga

In korte tijd een telefoontje als antwoord op mijn vraag. Helder en eerlijk. En advies om te informeren bij de rechtsbijstand. Djw laura

Uitstekende hulp!

Rima heeft mij uitstekend begeleid in een vervelend dossier. Doordat ze 100% aan mijn kant stond, en deskundig en zeer vasthoudend is geweest gedurende de hele looptijd van het dossier is er uiteindelijk een resultaat uit voortgekomen dat boven verwachting goed uitviel in mijn voordeel. Ik kan Rima aan iedereen aanbevelen!

Snel en goed geholpen!

Nadat ik mijn vraag had ingezonden werd er al heel snel contact gezocht met mij, kan niet anders zeggen dan dat ik super goed geholpen ben.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Snel gedegen en deskundig advies

We hadden een vraag over een koopovereenkomst en de zelfbewoningverplichting van de gemeente. Laura Pentenga heeft ons uitstekend geholpen en alle documenten kritisch bekeken en literatuur en jurisprudentie erop nageslagen. Ze gaf ons gedegen advies waar we mee verder konden. Haar kennis was uitstekend en ze toonde veel betrokkenheid. Ze was goed bereikbaar en reageerde super snel. We zouden haar snel weer benaderen indien we weer juridisch advies nodig zouden hebben.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Zorgen weggenomen en de zaken keurig geregeld!

Laura was snel, kundig en proffesioneel ten tijde dat er dringend zaken besloten moesten worden in mijn nieuwe VVE en ik radeloos bij haar aanklopte. Zonder blikken of blozen na het horen van mijn problematiek maakte ze graag tijd vrij en hebben we samen de zaken doorgenomen, afgekaart en communicatie richting de VVE opgesteld. Het is erg prettig om met iemand zaken te doen die zowel kordaat, vriendelijk als effectief is - en Laura is dat! Voor nieuwe zaken aangaande de VVE en mijn pand (of als deze trend zich doorzet, panden ;)) zou ze de eerste zijn die ik bel.

Vlot en goed geholpen

Had even een vraag t.a.v. het opkoopverbod. Kreeg gelijk een vlotte analyse. Heeft mij erg geholpen!

Heel goed advies gegeven

Ik had advies nodig in verband met een negatief review die ik had geplaatst op het forum van Tros Radar. Het review had te maken met extreem hoge meerkosten van rond de E 5.000,00 zonder vooraf specificatie te hebben gegeven. De advocaat van de Schildersgroep Nederland eist verwijderen van het review, anders kort geding. Overigens is deze Schildersgroep in de uitzending geweest van Radar d.d. 8 november j.l Laura Pentenga heeft mij telefonisch kosteloos een heel goed advies gegeven en is ook nog behulpzaam geweest bij het formuleren van mijn reactie naar de advocaat. Was ik heel erg blij mee en gaf mij veel rust.

• Geholpen door: Laura Pentenga

Erg goed geholpen in juridisch lastige gebeurtenis voor werkgevers

Als werkgever kun je in gevoelige conflictsituaties komen met personeel. Dat wil niemand maar voorkomen is onmogelijk. In zo n situatie heb je baat bij vakkundigheid en kennis van zaken met een open vizier. Winnaars zijn er nooit in dit soort zaken maar gerechtigheid is er wel. Om die te zien zijn wij erg goed bijgestaan.

• Geholpen door: Rima Jengibarjan

Prettig, duidelijk, eerlijk advies en begeleiding.

Mijn contact met dhr Raaben heb ik ervaren als zeer prettig! Byzonder kundig en professionele dienstverlening.

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Persoonlijke professionele juridische begeleiding met positief resultaat!

Persoonlijke professionele juridische begeleiding met positief resultaat!

• Geholpen door: Gerrit Raaben

Laura Pentenga is enorm deskundig, betrokken en hands on

Voor het reviewen van aankoop documentatie voor vastgoed heeft Laura Pentenga me geholpen mbt eventuele nadelige clausules voor de koper. Er zat gezien de looptijd van de koopoptie een korte dead line op. Zij heeft op een snelle, betrokken, duidelijke wijze een adviesnotitie geschreven met de risicos en de oplossingen.

Duidelijk en vriendelijk!

Mevrouw Pentenga belde mij naar aanleiding van een vraag. Zij stond mij helder en kosteloost te woord. Later belde zij mij nog een keer terug met iets wat haar te binnen was geschoten. Ze heeft duidelijk verstand van zaken, biedt meerdere opties en geeft tip waarop ik zou moeten letten. Ik wardeer dit enorm dat je als hulpzoekende niet direct een factuur door de bus krijgt. Keep up the good work!

Leuke vriendelijke toegankelijke expert

Mevrouw Talsma heeft ons vlot en vriendelijk van goed advies voorzien. Waarvoor onze dank

• Geholpen door: Mirjam Talsma

Over Advocaatscore.nl