Professioneel

In verband met een geschil met werkgever zocht ik juridische ondersteuning op het gebied van Arbeidsrecht. Zodoende heb ik mij gewend tot Legalitas_advocaten. Zeer content met de ondersteuning op zowel juridisch als persoonlijk vlak tijdens het totale proces van intake tot uiteindelijk de overeenkomst. Advocate Stefania Prekpalaj heeft voor mij hierin het verschil gemaakt, professioneel, scherp, rustig, vak bekwaam en strategisch sterk.

Duidelijk!

Ik ben erg tevreden. Dhr van Wijk heeft mij altijd netjes geholpen en te woord gestaan.

• Betrokkenheid

Zeer kundige en meedenkende organisatie.

De deskundigheid van de heer Cornelissen, heeft mee gewerkt aan een goede afronding van mijn zaak. Samen goed de zaak kunnen afstemmen en uiteindelijk positief te weten afronden.

• Betrokkenheid

Zeer goede ervaring, top advocaat!!

Het was bijzonder fijn hoe MR. Bernard Cornelissen mij heeft bijgestaan in een arbeidskwestie. Adequate reacties naar de werkgever, snel, zeer deskundig en vriendelijk contact. Bedankt Bernard.

• Betrokkenheid

Zeer prettige communicatie en deskundig advies.

Stefania Prekpalaj heeft mij erg goed bijgestaan in mijn conflict met mijn werkgever, een school in het VO. Punctueel, accuraat en erg prettig verliep de communicatie met het kantoor en Stefania in het bijzonder, uiteindelijk resulterend in een heel mooi resultaat in de onderhandeling met de werkgever.

Uitstekende kwaliteit van dienstverlening!

Gijs de Hosson heeft mij geholpen bij een kwestie rondom co-ouderschap. Hij heeft op uitstekende wijze mijn standpunten weten te verwoorden. Gelukkig hoefde het niet tot een kort geding te komen. Alles eromheen heel correct, duidelijk en snel afgehandeld. Zeer tevreden!

• Betrokkenheid

To the point, betrokken en deskundig

Toen mij duidelijk werd dat het arbeidsconflict waarin ik was beland zou uitdraaien op ontslag + vergoeding heb ik Legalitas benaderd. Tijdens de gesprekken met Elise van Es adviseerde zij mij hoe je je moet (blijven) opstellen, wat een redelijke vergoeding is en welke verplichtingen de ex-werkgever moet nakomen. Na de gebruikelijke stappen over de exit en hoe dit formeel moest worden vastgelegd en gecommuniceerd bleef ik met een prima gevoel achter: een goede sparring partner is goud waard.

Prima service, goed resultaat

Voor een arbeidskwestie kwam ik via internet bij Legalitas uit. De intake met Elise was erg aangenaam. Ze was goed ingelezen op de ingestuurde stukken en schakelde snel door. Ivm vakanties met werd het dossier overgedragen aan Stefania. De samenwerking met Stefania heb ik als erg prettig en professioneel ervaren. Tijdens de mediation met mijn werkgever heeft Stefania mij vergezelt met als uitkomst dat er een goede exit heeft plaatsgevonden voor mij. Zowel op zakelijk als persoonlijk vlak heeft Stefania mij gedurende het gehele traject goed ondersteund. Een fijne partij om mee samen te werken en beveel ik vanuit mijn ervaring dan ook zeker aan als arbeidsrechtadvocaat.

• Betrokkenheid

Prettige gesprekspartner met helder en eerlijk advies

Ik heb Elise ervaren als een zeer deskundige, to-the-point, advocaat. Doordat zij continu hoofd- en bijzaken weet te scheiden zijn onze contactmomenten kort, bondig en oplossingsgericht geweest. Opvolging was telkens snel en correct. Bovendien is Elise een prettige gesprekspartner die helder en eerlijk advies geeft. Kortom, ik ben blij met de manier waarop mijn belangen zijn behartigd!

Waanzinnig en heel betrouwbaar

Ik kan er een heel lang verhaal van maken, maar als ik ze g dat Mevr Van Es ons echt heel goed heeft bijgestaan in ons proces tegen een hele grote werkgever en wij hier voor 100% als winner uit zijn gekomen kan ik alleen maar blij en trots zijn. Legalitas is betrouwbaar en heel mee dekend met hun klanten, ze geven je vertrouwen die je moet hebben om in zo een zaak door te kunnen gaan. Elise nogmaals bedankt voor alles. Groetje Dennis & Amber

Uitstekend!

Ik werd bijgestaan ​​door MR Shams Quliyeva, een competente, grondige en recht door zee advocaat. MR Shams heeft een prettige en duidelijke stijl van communiceren. Je zult je echt gehoord en gerespecteerd voelen door de manier waarop ze aandachtig luistert en je een sterke spiegel voorhoudt. MR Shams Quliyeva is menselijk en heeft begrip en empathie voor haar cliënten. Dit maakt het proces draaglijk en overzichtelijk. Ik zou Shams aanbevelen aan iedereen die resultaten wil behalen en bespaard wil blijven van alle verwarring en chaos die van nature met deze situaties gepaard gaan. Bedankt MR Shams Quliyeva.

• Betrokkenheid

Helaas ben ik genoodzaakt geweest om juridische hulp in te schakelen wegens een geschil met mijn werkgever. Ik ben toen via internet op de website terecht gekomen van Legalitas. Ik twijfelde geen moment en heb ze meteen benaderd. De service en werkwijze was van het begin zeer goed! Er werd goed naar me geluisterd door de persoon die het intakegesprek deed en vervolgens nam mevrouw Elise van Es mijn zaak op zich. Elise heeft me zeer goed geholpen en is echt een harde, pittige en gedreven tante die niet opgeeft en mijn werkgever scherp van repliek heeft gediend en ze heeft ervoor gezorgd dat ik met een veel betere deal kon vertrekken. Ik ben echt heel blij dat ik dit kantoor heb ingeschakeld, want ik heb het vermoeden dat mijn werkgever nu wel iets langer zal nadenken alvorens zij bepaalde acties jegens hun werknemers nemen. Dank je Elise!

• Betrokkenheid

Heel goed en professioneel bijgestaan door Elise met een goed resultaat!

Elise heeft mij op prettige en deskundige wijze geholpen om een arbeidsconflict met goed resultaat af te sluiten. Pittige dame die gelijk weet wat de juiste route is. Met haar humor en medemenselijkheid weet ze ook wat lucht in een beladen situatie te brengen. Ze geeft goede adviezen en haar rijke ervaring is duidelijk merkbaar. Fijn om hierin door haar (en kort contact met collega Hans) begeleid te zijn! Nogmaals dank!

• Betrokkenheid

Ik kijk met genoegen en voldoening terug op het contact met Elise van Es en haar professionele hulp

Heel goed geholpen door Elise van Es, een kundige, prettige, pittige, doortastende en humorvolle advocaat. Zij is in staat goed te luisteren en aan te sluiten bij de wensen en tempo van de cliënt, maar pakt door op het moment dat dat nodig is. Bovendien begrijpt ze wat een arbeidsconflict in psychologische zin met je doet en heeft ook daar aandacht voor. Contact was laagdrempelig en accuraat, Elise was telefonisch bereikbaar of belde dezelfde dag nog terug. Kortom een fijne advocaat, die mijn zaak in vlot tempo voor elkaar heeft gekregen en mij daarmee enorm heeft ontzorgd. Is er nog eens 'iets', wat ik niet hoop, dan klop ik zeker weer bij haar aan. Ook het contact met haar collega Shams heb ik als heel prettig ervaren.

• Betrokkenheid

Elise en haar team hebben op een professionele wijze mijn belangen behartigd.

Elise en haar team hebben op een professionele wijze mijn belangen behartigd. Als er op enig moment in de carrière sprake is van een arbeidsconflict dan is het verstandig om hier specialisten voor in te huren.

• Betrokkenheid

Ik ben heel netjes en goed geholpen zeker een aanrader

• Betrokkenheid

Van de start tot het einde zowel inhoudelijk als in het contact prima contact.

Het is spannend om een advocaat in te moeten schakelen. In mijn geval een arbeidsgeschil. Vanaf minuut 1 werd er naar mij geluisterd en kreeg ik advies op maat. Ik voelde mij echt gezien, gehoord en begrepen. Mr Stefania Prekpalaj en haar collega's waren goede onderhandelaars, namens mij, met mijn werkgever/ een onderwijsinstelling. Zij was goed op de hoogte van de in en outs binnen onderwijsland. Een hele zorg minder en een last van mijn schouders om dit niet zelf te hoeven doen. Bovendien een resultaat waar ik volmondig ja tegen heb gezegd. Ik geef een score van 9 en een half. Waarom geen 10? Dat is een persoonlijk dingetje. Ik hou niet zo van perfectie in het algemeen. Maar eigenlijk was het wel een 10 waard.

Wonderbaarlijk

Ik ben super dankbaar dat ik Stefania als jurist heb mogen meemaken. Ik voelde me begrepen en ondanks dat er veel op mij afkwam gaf ze mij de kracht en vertrouwen dat alles goed zal komen. Professioneel en fijn in omgang.

• Betrokkenheid

Stefania zorgt ervoor dat haar cliënten krijgen waar ze recht op hebben.

Stefania heeft mij erg goed geholpen. Ze luisterde doordacht naar mijn verhaal, stelde gerichte vragen en zorgde dat alle Arbeidsjuridische aspecten werden besproken en afgedicht. Ze ontzorgde mij erg goed, door alle communicatie naar mijn voormalige werkgever over te nemen. Ik ben erg blij dat zij er was en zou haar van harte aanbevelen om anderen in soort gelijke situaties te helpen.

• Betrokkenheid

Ik ben vanaf het eerste contact volledig ontzorgd door Legalitas!

Shams is een erg professionele juriste die alles op alles zet om gerechtigheid te halen voor haar cliënt(e)! Mijn belangen werden écht behartigd door haar! Ze was erg betrokken bij de zaak en heeft gezorgd dat ik zelf alle ellende van me af kon zetten tijdens het proces.

Uitstekend!

Mevr van Es en Dhr Dekker hebben mij ontzettend fijn bijgestaan en geholpen. Dit heeft mij enorm veel tijd en emotionele ruimte bespaard. Mevr van Es denkt mee om tot een goede eindresultaat te komen en is daarbij analytisch heel sterk En Ik ben heel tevreden over de juridische hulp die ik gekregen heb.

• Betrokkenheid

Op een ander niveau word hier advocatuur bedreven!

Door een arbeidsconflict bij Legalitas terecht gekomen. Hier heeft Mr. Shams Quliyeva mij uitmuntend bijgestaan. Shams luistert echt naar je, voelt de frustratie en denkt mee. daar waar jij wilt stoppen zet Shams nog een extra stap om een positief resultaat te behalen. Gelukkig is dat gelukt! Mijn dank is groot Shams!

Over Legalitas Advocaten

Legalitas is een boetiek advocaten kantoor. Wij zijn gespecialiseerd in ondernemingsrecht, arbeidsrecht en familierecht.