Fijn bedrijf om mee samen te werken, vlot en professioneel

Vlotte en gedegen advies ontvangen mbt issues met werkgever. Professionele benadering, to the plint en no nonsens. Laten zich niet meeslepen in allerlei details, focussen goed op het issue. Goed advies ontvangen en zaak ook naar tevredenheid samen afgerond

• Betrokkenheid

Shams heeft mij goed geholpen tot dat mijn zaak op de juiste manier was afgehandeld.

• Betrokkenheid

Legalitas is een excellent en zéér aan te bevelen advocatenkantoor.

Mr. Elise van Es hebben wij ervaren als uitermate deskundig, doortastend en slagvaardig. Bovendien heeft zij een prima netwerk wat de positie van het kantoor alleen maar versterkt. Vakwerk!

Fijne communicatie

Erg betrokken en persoonlijk, en altijd beschikbaar wanneer nodig!

• Betrokkenheid

Legalitas heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Vanwege een botsing met mijn werkgever was ik dringend op zoek naar een professionele advocaat die van aanpakken weet en zich niet zomaar uit het veld laat slaan. Deze kwaliteiten vond ik in mevrouw van Es, die dankzij haar expertise, empathie en arbeidsethos niet alleen de zaak tot een goed einde heeft gebracht, maar mij ook persoonlijk continue op de hoogte heeft gehouden en haar best heeft gedaan om het maximale voor haar cliënt te bereiken. Hierdoor kijk ik zeer voldaan terug op het traject wat wij samen zijn aangegaan en voor de toekomst zou ik geen seconde twijfelen over wie ik mijn geschillen toevertrouw.

Snel en vakkundig gehandeld

Mijn ontslagovereenkomst werd bekeken en er bleek nog wat te verbeteren. Door vlotte afhandeling en goed advies is het resultaat juridisch en financieel veel beter geworden.

• Betrokkenheid

Elise heeft mij snel en deskundig geholpen en met een betere uitkomst dan verwacht.

Ik zou Legalitas zeker aanbevelen. Elise had mijn situatie snel door. En in een gesprek was duidelijk wat ik eruit zou kunnen halen. De juridische taal werd toegelicht zodat ook ik goed begreep wat er in de overeenkomst staat. Kortom, Elise heeft mij snel en kundig geholpen en met een beter resultaat dan verwacht.

Topadvocaat

Mijn inziens "Top advocate & juristen !" Tevens is het kantoor makkelijk bereikbaar met auto en zowel openbaar vervoer. Vriendelijk personeel, snelle reactietijd en zeer onderlegd. Zeer zeker een aanrader voor juridische zaken! " of een eerste intake "

• Betrokkenheid

Buitengewoon goed en professioneel !

Elise schakelt snel en heeft verstand van zaken! Ik zou haar aan iedereen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Na een pittig gesprek, kregen wij waar wij op hoopten.

Advocatenkantoor Legalitas heeft laten zien dat het houdt van aanpakken. Na een pittig gesprek, zijn we met elkaar aan het werk gegaan, met als gevolg, het resultaat waar wij op hoopten.

• Betrokkenheid

Advocate met intrinsieke passie voor haar vak!!

Advocate E. van Es heeft intrinsieke passie voor haar vak!! Ze beschikt over goede onderhandelingsvaardigheden, kan goed communiceren én schrijven, heeft presentatietalent en is toegankelijk. Kortom, ze is een expert in haar vakgebied!! Ik ben een zeer tevreden klant!!

• Betrokkenheid

Een vrouw met een scherp analytisch vermogen en tegelijkertijd heel betrokken is bij haar client.

Hele fijne ervaring gehad! Nadat onze rechten juridisch-technisch geschonden werden hebben wij beroep gedaan op deze advocaat. Vanaf het begin kregen wij het gevoel dat we op haar konden bouwen. Ze wist waar ze het over had en maakte gebruik van alle bewijsbronnen die ze maar kon bedenken. Tijdens het proces verliep de communicatie goed en gaf ze ons van tijd tot tijd juiste adviezen mee. Opgeven bestaat bij haar niet en ze gaat door tot het bittere eind. Ze heeft brede en diepgaande kennis betreffende het arbeidsrecht. Daarnaast vind ik dat ze een sterk begrip heeft in combinatie met inzichtelijk vermogen. Wij als familie hebben veel aan haar gehad en hebben de samenwerking als zeer fijn ervaren. Het was mede door haar expertise dat we na een moeilijke tijd eindelijk verlost werden van alle ellende en onheil!

Uitstekend geholpen

ik ben heel professioneel geholpen ik heb mijn situatie uitgelegd aan Legalitas en er was gelijk een oplossing ik heb een super goed gevoel bij jullie.

• Betrokkenheid

Zeer goed advocatenkantoor voor arbeidsrechtzaken

Mevrouw van Es heeft mij juridische bijstand verleend nadat ik in een reorganisatieproces boventallig ben verklaard. Door haar juridische ondersteuning mocht mijn werkgever mij uiteindelijk niet ontslaan en kon ik weer aan het werk. Vakvrouw met zeer specifieke juridische kennis inzake arbeidsrecht. Werkt snel en zorgvuldig en laat geen mogelijkheid onbenut. Zij heeft tevens geregeld dat ik via mijn rechtsbijstandverzekering met haar zaken mocht doen.

• Betrokkenheid

De ogen , de stem en de oren die nodig zijn wanneer je kennis, ervaring en empathie zoekt

Het begon bij de ogen, de stem en de hand. In de kamer merk je dat je verhaal gehoord wordt. De kunde en de herkenning geven rust. Er komt beweging, vertrouwen en perspectief waar onrust, angst en onzekerheid waren. Dit verdunt en geeft ruimte voor nieuwe gedachten.

Ik ben zeer tevreden

"Meester van Es heeft mij bijgestaan inzake ondernemingsrecht en arbeidsrecht. Zij heeft mij mij uitmuntend juridisch advies verleend in een complexe zaak. Elises deskundigheid als scherpzinnige juriste en advocate waardeer ik even veel als haar luistervaardigheid en empathie. Een combinatie die je niet vaak tegenkomt in de advocatuur. Vandaar dat ik mr. Elise van Es warm aanbeveel voor juridisch advies waar je iets aan hebt" Sascha Harry Steinfeldt - Directeur Stg. Just For Good Foundation

Professioneel en doelgericht

Erg prettig en het maximale resultaat weten te behalen.

Professioneel en goed geholpen

Het maximaal haalbare bereikt in onderhandeling met mijn werkgever. Prima contact en een absolute aanrader voor arbeidsrecht. Erg bedankt!

• Betrokkenheid

Prettig contact en gedegen analyse van de case!

We hebben een waardevol advies gekregen dat goed heeft uitgewerkt.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over de deskundigheid van mevrouw van Es. Goede communicatie en vlotte afhandeling.

• Geholpen door: Elise van Es

Elise weet waar ze het over heeft. Gaat meteen aan de slag, reageert altijd op je mail. Is duidelijk en direct. Fijn om mee samen te werken.

• Geholpen door: Elise van Es

Onze zaak is geweldig opgepakt en voor ons tot een succesvolle afronding gebracht

• Geholpen door: Elise van Es

Mr. Elise Van Es heeft mij op de meest fantastische manier van zeer deskundig advies voorzien. Haar scherpe inzicht en adequate manier van handelen heeft mij voor veel narigheid behoed. Mr. Elise Van Es is gedreven, reageert supersnel en is communicatief en verbaal ijzersterk. Zij is echt een topadvocaat!

• Geholpen door: Elise van Es

Top advocate! Heb geen enkel minpuntje!

Advocate Elise van es