Een vrouw met een scherp analytisch vermogen en tegelijkertijd heel betrokken is bij haar client.

Hele fijne ervaring gehad! Nadat onze rechten juridisch-technisch geschonden werden hebben wij beroep gedaan op deze advocaat. Vanaf het begin kregen wij het gevoel dat we op haar konden bouwen. Ze wist waar ze het over had en maakte gebruik van alle bewijsbronnen die ze maar kon bedenken. Tijdens het proces verliep de communicatie goed en gaf ze ons van tijd tot tijd juiste adviezen mee. Opgeven bestaat bij haar niet en ze gaat door tot het bittere eind. Ze heeft brede en diepgaande kennis betreffende het arbeidsrecht. Daarnaast vind ik dat ze een sterk begrip heeft in combinatie met inzichtelijk vermogen. Wij als familie hebben veel aan haar gehad en hebben de samenwerking als zeer fijn ervaren. Het was mede door haar expertise dat we na een moeilijke tijd eindelijk verlost werden van alle ellende en onheil!

Uitstekend geholpen

ik ben heel professioneel geholpen ik heb mijn situatie uitgelegd aan Legalitas en er was gelijk een oplossing ik heb een super goed gevoel bij jullie.

• Betrokkenheid

Zeer goed advocatenkantoor voor arbeidsrechtzaken

Mevrouw van Es heeft mij juridische bijstand verleend nadat ik in een reorganisatieproces boventallig ben verklaard. Door haar juridische ondersteuning mocht mijn werkgever mij uiteindelijk niet ontslaan en kon ik weer aan het werk. Vakvrouw met zeer specifieke juridische kennis inzake arbeidsrecht. Werkt snel en zorgvuldig en laat geen mogelijkheid onbenut. Zij heeft tevens geregeld dat ik via mijn rechtsbijstandverzekering met haar zaken mocht doen.

• Betrokkenheid

De ogen , de stem en de oren die nodig zijn wanneer je kennis, ervaring en empathie zoekt

Het begon bij de ogen, de stem en de hand. In de kamer merk je dat je verhaal gehoord wordt. De kunde en de herkenning geven rust. Er komt beweging, vertrouwen en perspectief waar onrust, angst en onzekerheid waren. Dit verdunt en geeft ruimte voor nieuwe gedachten.

Ik ben zeer tevreden

"Meester van Es heeft mij bijgestaan inzake ondernemingsrecht en arbeidsrecht. Zij heeft mij mij uitmuntend juridisch advies verleend in een complexe zaak. Elises deskundigheid als scherpzinnige juriste en advocate waardeer ik even veel als haar luistervaardigheid en empathie. Een combinatie die je niet vaak tegenkomt in de advocatuur. Vandaar dat ik mr. Elise van Es warm aanbeveel voor juridisch advies waar je iets aan hebt" Sascha Harry Steinfeldt - Directeur Stg. Just For Good Foundation

Professioneel en doelgericht

Erg prettig en het maximale resultaat weten te behalen.

Professioneel en goed geholpen

Het maximaal haalbare bereikt in onderhandeling met mijn werkgever. Prima contact en een absolute aanrader voor arbeidsrecht. Erg bedankt!

• Betrokkenheid

Prettig contact en gedegen analyse van de case!

We hebben een waardevol advies gekregen dat goed heeft uitgewerkt.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over de deskundigheid van mevrouw van Es. Goede communicatie en vlotte afhandeling.
  • Geholpen door: Elise van Es

Elise weet waar ze het over heeft. Gaat meteen aan de slag, reageert altijd op je mail. Is duidelijk en direct. Fijn om mee samen te werken.
  • Geholpen door: Elise van Es

Onze zaak is geweldig opgepakt en voor ons tot een succesvolle afronding gebracht
  • Geholpen door: Elise van Es

Mr. Elise Van Es heeft mij op de meest fantastische manier van zeer deskundig advies voorzien. Haar scherpe inzicht en adequate manier van handelen heeft mij voor veel narigheid behoed. Mr. Elise Van Es is gedreven, reageert supersnel en is communicatief en verbaal ijzersterk. Zij is echt een topadvocaat!
  • Geholpen door: Elise van Es

Top advocate! Heb geen enkel minpuntje!

Advocate Elise van es
  • Betrokkenheid

Mr. E. van Es komt bij mij over als zeer deskundig, laagdrempelig, persoonlijk, daadkrachtig en correct. Zij bijt zich vast in de casus en denkt in mogelijkheden, maar zit er vooral bovenop en houdt de vaart erin. Eigenschappen die mij enorm aanspreken. De samenwerking met haar bevalt mij prima! Kortom, ik kan haar bij een ieder aanbevelen.
  • Geholpen door: Elise van Es

Ik heb Elise benaderd om mij bij te staan in een conflict dat ik had met een (voormalig) opdrachtgever over de betaling aangaande een geplaatste kandidaat. Ik was verrast hoe snel Elise deze zaak overzichtelijk had en hoe adequaat zij vervolgens daar op reageerde. Na wat correspondentie tussen Elise en mijn opdrachtgever was de zaak snel opgelost tot mijn tevredenheid. Prettig werken met Elise, geen flauwekul.
  • Geholpen door: Elise van Es

Elise heeft ons fantastisch geholpen. Ze was razend snel, zeer deskundig en adequaat met haar advies en verweer. Zodoende hebben we een hoop ellende weten te voorkomen. Zonder haar inzicht, snelle handelen en advies was ons dat niet gelukt. We zijn haar nog altijd heel dankbaar en zullen geen moment twijfelen als we wederom hulp nodig hebben, zij is onze advocaat!
  • Geholpen door: Elise van Es

Elise van Es is een professionele, gedreven en betrouwbare advocaat. Reageert altijd snel en voorziet je in deskundig advies. Prettig en duidelijk in de communicatie en strategisch sterk. Ik zou haar iedereen aanbevelen!
  • Geholpen door: Elise van Es

Mr. Van Es is een ter zake kundige, communicatief sterke en betrokken advocaat. Zij stelt het klantbelang altijd op de eerste plaats zonder de realiteit het het oog te verliezen. Ze is gewoonweg een top advocate.
  • Geholpen door: Elise van Es

Elise van Advocatenkantoor Legalitas is onze trusted advisor voor alle juridische zaken. Met Legalitas zijn we er altijd zeker van dat al onze (arbeids)contracten, overeenkomsten , voorwaarden en documenten up to date zijn. Het is prettig ondernemen met met de back up van een goede advocaat als Elise zodoende nemen we altijd de juiste beslissingen en als we een juridisch geschil hebben kunnen wij deze altijd vol vertrouwen tegemoet zien. We zijn zeer content met Advocatenkantoor Legalitas.