Snelle service

Snel en vlot geholpen en vooral duidelijke taal

Super geholpen

Zeer goed geholpen met een geschil

• Geholpen door: Bauke Severs

Bauke en Nicole van Fifth Advocatuur hebben een indrukwekkende juridische expertise laten zien. Hun toewijding aan het begrijpen van mijn zaak en het leveren van helder advies was opmerkelijk. Dankzij hun professionaliteit en inzet voelde ik me vol vertrouwen gedurende het hele proces. Een team dat echt boven en buiten gaat!

• Geholpen door: Bauke Severs

Een advocatuur die snel en juist handeld

Huurcontracten laten doornemen, en daar wordt snel op gereageerd en de fouten worden er uit gehaald. Zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Een luisterend oor en eventuele uitleg in gewone mensentaal.

Goed werk

Duidelijk en to the point.

Doen wat is afgesproken

Al snel na het eerste contact had ik een goed gevoel. Ik kreeg deskundig advies en ik heb mij geen zorgen meer hoeven maken over de lopende zaak. Fifth advocatuur heeft mijn zaak tot een goed einde gebracht door een directe, duidelijke en zakelijke aanpak. Bedankt!

• Geholpen door: Bauke Severs

Met precisie Doel bereikt!

Duidelijk vooraf goed gesprek, analyse van Win / Verlies Kans. En dan vol gas om Het beoogde doel te behalen. Bauke werkt met Passie en Visie. Is duidelijk en vertaald alles, zodat het begrijpelijk en snap klaar is.. Van A tot Z betrokken. Op het gebied van Intellectuele Eigendomsrechten “de BESTE”!

• Geholpen door: Bauke Severs

Goede uitleg van de rechtsgang, korte lijntjes

Fifth heeft ons goed geholpen met het helder krijgen en begrijpelijk maken van de rechtsgang. Door de korte lijntjes kunnen we snel schakelen, ik ervaar dit als een prettige samenwerking.

snel en goed

Ik ben goed geholpen. snel, assertief en betrokken.

Efficient, eerlijk, meedenkend, competent. Nicole en Bauke zijn gewoon toppers

• Geholpen door: Bauke Severs

Gaande weg het proces, kundige inbreng van de advocaat

De advocaat communiceert helder, adviseert op punten waar je zelf niet aan hebt gedacht en stelt doelen. Wij hebben ons doel bereikt.

• Geholpen door: Bauke Severs

Prima service, goede betrokkenheid, hele fijne advocaat om mee te werken!

Erg snelle reacties, goede en waterdichte onderbouwingen, over het algemeen zeer tevreden.

Expertise toevoegen als generalist

De ondersteuning op juridisch vlak was nodig voor een beschermingssoort. Vanuit de kennis van de processen en aanvoelend hoe wij als bedrijf in het leven staan heeft Fifth ons snel en effectief ondersteund (in een vakantieperiode). Geen overload aan info gekregen maar bottomline en aangevuld met uitleg over punten die ons niet duidelijk waren.

• Geholpen door: Bauke Severs

Altijd geweldig advies en uitstekende hulp.

Geweldige hulp en advies mogen krijgen van Bauke. Dankjewel daarvoor. Hartelijke groet, Pauline Trum

• Geholpen door: Bauke Severs

Betrokkenheid, kennis en zeer prettige samenwerking.

Bauke is zeer betrokken persoon die alle kennis bezit om de zaak tot een goed einde te brengen.

• Geholpen door: Bauke Severs

Sterke ondersteuning en realistische doelen

Fifth ondersteund onze organisatie sinds de oprichting met juridische aangelegenheden. De coördinatie met andere advocatenkantoren over uiteenlopende zalen en rechtsgebieden heeft geleid tot een overzichtelijk geheel. Dit alles op een menselijke wijze waarbij alle partijen respectvol met elkaar om hebben kunnen gaan ondanks tegenstellingen of verschillende belangen en/of inzichten.

Uitstekende jurische ondersteuning!

Zeer kundig op zowel inhoud als juridische procedures en randzaken.

• Geholpen door: Marieke Coumans

alles duidelijk en zonder problemen.

Goed, heb niets te vragen over. duidelijke uitleg.

• Geholpen door: Bauke Severs

Ontzettend blij met de hulp en betrokkenheid.

Ik ben ontzettend blij en tevreden met de hulp van Bauke. Dank je wel voor je hulp en inzet, advies en betrokkenheid. Hartelijke groet, Pauline Trum

• Geholpen door: Bauke Severs

Bauke is erg kundig en bevlogen

Bauke kan zich perfect inleven in zowel de cliënt als de zaak en komt met pasklare oplossingen en aanbevelingen.

• Geholpen door: Bauke Severs

Zeer professioneel en helder advies

Zeer professioneel en helder advies, prettige communicatie en contact!

Professioneel!

Snelle reactie, goed, steekhoudend advies. Zeer tevreden.

• Geholpen door: N.v.t.

Goede opvolging met concreet direct advies

Fifth heeft ons geholpen om de contractuele formaliteiten voor ons NL filiaal in orde te brengen en onze eerste werknemer te voorzien van een arbeidscontract naar NL recht. Over de hele lijn goede opvolging met concreet direct advies.

• Geholpen door: Babette Melsen-Zijlmans

Ondersteuning met de juiste kennis in gepaste hoeveelheid

Fifth ondersteund ons op zware dossiers. Omdat wij altijd goed contact hebben gehouden (opstellen van alle legal zaken) was het makkelijk te schakelen op het moment dat het nodig was. De werkwijze kende wij al uit reguliere proces, in het bijzondere proces waarin we belandt waren konden we daarom focussen op wat van belang was. In de breedte van de juridische disciplines heeft Fifth met ons de coördinatie gedaan en bijgestaan in de besprekingen met de andere advocaten kantoren. Erg blij met Marieke, maar zeker ook het team!

Over Advocaatscore.nl