Prettige betrouwbare advocaat

Letsel opgelopen op mijn werk. Mijn werkgever weigerde eerst aansprakelijkheid te erkennen voor het bedrijfsongeval. Advocaat Benamar uit Utrecht heeft heel goed werk verricht en mijn letselschade zaak met een mooie schadevergoeding geregeld. Het contact met mijn werkgever is door het goede handelen van mijn advocaat gelukkig erg goed gebleven. Ik raad hem zeker aan!

• Betrokkenheid

Deze advocaat is erg goed in letselschade zaken

Dhr. Benamar heeft een advocatenkantoor in Utrecht. Hij heeft mij geholpen met mijn letselschade zaak na mijn ongeluk. Als fietser ben ik aangereden. Mijn advocaat heeft al mijn schade voor mij gekregen en daarom deze beoordeling. Hij is erg goed en een betrouwbare advocaat. Doet wat hij zegt.

Najim

Dank u wel voor het goed behandelen van mijn letselschade zaak. Mooie schadevergoeding gekregen. Ik raad letselschade advocaat Benamar aan.

Geweldig goed geholpen

Mijn bezwaar rondom arbeidsongeschiktheids beoordeling, is door Mr. Benamar zeer deskundig, daadkrachtig en bijzonder succesvol afgerond. Hij heeft mij stap voor stap begeleid met alle papierwerk alsook bijgestaan tijdens de hoorzitting. Gedurende het hele traject is hij erg betrokken geweest en heeft mij ook moreel gesteund. Ik ben heel erg tevreden en kan Mr. Benamar aan eenieder die een advocaat nodig heeft aanbevelen !

Deskundige letselschade advocaat Utrecht

Na een verkeersongeval stond mijn leven lange tijd op zijn kop. Alles is veranderd, revalideren, huwelijk, verlies van mijn baan enz. Via mijn collega ben ik bij advocaat benamar terecht gekomen. Ondanks alle ellende heb ik mij dankzij zijn hulp gesterkt gevoeld. Hij heeft mij stap voor stap begeleid gedurende het proces. Mijn advocaat is iemand die echt z'n schouders eronder heeft gezet, betrokken is met zijn klanten en er met hart en ziel voor gaat. Ik raad hem zeker aan als letselschadeadvocaat.

Pientere letselschade advocaat

Advocaat Benamar uit Utrecht heeft onze letselschade zaak uitstekend behandeld met o.a. een mooi bedrag aan smartengeld! Bedankt.

Prettige ervaring

Erg met ons en de zaak betrokken. Dit is heel prettig. Wij hebben anders meegemaakt.

Fijne advocaat uit Utrecht

Reageert snel, op resultaat gericht en ervaren.

Duidelijk en deskundig

Goede communicatie, duidelijk, transparant en deskundig.

Ervaren Advocaat

De heer Benamar is een deskundige advocaat met een realistische kijk op zaken. Ik heb zeer veel aan hem gehad als raadsheer en in de voorbereiding op de zitting. Een goede vriend heeft mij hem aanbevolen nadat ik hiervoor enkele teleurstellende ervaringen had met andere advocaten. Ben zeer tevreden!

Dankzij mr. Benamar Zaak gewonnen

Dank u wel voor alle moeite!

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, duidelijk en juridisch sterk.

Mr.A. Benamar heeft mij heel goed bijgestaan en geadviseerd in mijn conflict met mijn arbeidsongeschiktheidsverzekeraar. Bedankt.

Snel en deskundig

Fijne ervaringen met advocaat Benemar. Snel en zorgt ervoor dat we in alles betrokken worden met advies en opties. Ik raad hem aan.

• Betrokkenheid

Echt een specialist in letselschade

Letselschadeadvocaat Benamar heeft het fantastisch gedaan in mijn letselschadezaak Dank u wel voor alles

Mijn ervaring met advocaat Benamar

Mijn ervaring met mr. Benamar is super. Alles is te bespreken en ik voel mij serieus genomen. Iets wat je uiteraard verwacht maar helaas niet overal en altijd gewoon is!

Uitmuntend!

Mr. Benamar heeft mij krachtig bijgestaan en het onderste uit de kan gehaald in mijn letselschade zaak tegen een hele nare verzekeraar van een ziekenhuis!

Wandelend wetboek

Hakim Benama reageert snel op vragen en is in mijn ogen een "wandelend wetboek". Ook al groeit het gras niet sneller als je er aan trekt, kan hij als geen ander de juridische teugels strak aanhalen om de zaak te bespoedigen. Tevreden: O JA!

Professioneel en betrokken

Mr. Benamar is een fijne advocaat om mee samen te werken.

Duidelijk transparant en eerlijk

Dank je wel.

• Betrokkenheid

Goede service en zaak voor ons gewonnen

Aanrader

Deskundige advocaat

Astrum Advies Advocatenkantoor heeft mij erg goed geholpen.

Deskundig en betrokken.

Mr. Benamar staat ons bij in een letselschade zaak (auto ongeluk). Een ervaren, maar vooral ook een betrokken advocaat. Wij zijn erg tevreden over zijn manier van werken. Dit geeft ons veel vertrouwen.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over de afwikkeling

Ben goed geholpen.

Aanrader