Top advocaat

Fijne ervaringen met de heer Benamar. Aanrader.

Deskundige en fijne advocaat

Na een lange verloren UWV (WIA) zaak met de vorige advocaat heb ik het afgelopen jaar dhr. Benamar als mijn advocaat in hand genomen om na verergering van mijn klachten nogmaals in bezwaar te gaan. Zeer slechte ervaring met vorige advocaat, maar van mijn keuze voor dhr. Benamar geen enkele seconde spijt gehad. Zeer ervaren, betrokken, deskundige, prettige en vooral eerlijke advocaat die weet wat hij doet. Top resultaat: 100% afgekeurd en een IVA uitkering met terugwerkende kracht toegewezen. Nooit van durven dromen, ik kan me weer richten op mijn gezondheid en dit hoofdstuk afsluiten. Meneer Benamar, bedankt!

Subliem werk verricht

Ben overgestapt na nare ervaringen met de vorige advocaat. Mr. A. Benamar heeft subliem werkt verricht. Aansprakelijk gesteld voor mijn letsel na een bedrijfsongeval. Mijn werkgever en zijn verzekeraar wilden in eerste niets. Uiteindelijk is de aansprakelijkheid volledig erkend en mijn letselschadevergoeding voor het bedrijfsongeval vergoed. Dank u wel voor al uw inzet!

Ervaren letselschadeadvocaat uit Utrecht

Bedankt voor de begeleiding en ondersteuning met mijn letselschade zaak. Een uitstekende letselschadevergoeding eruit gehaald. Dank je wel!

Prettige betrouwbare advocaat

Letsel opgelopen op mijn werk. Mijn werkgever weigerde eerst aansprakelijkheid te erkennen voor het bedrijfsongeval. Advocaat Benamar uit Utrecht heeft heel goed werk verricht en mijn letselschade zaak met een mooie schadevergoeding geregeld. Het contact met mijn werkgever is door het goede handelen van mijn advocaat gelukkig erg goed gebleven. Ik raad hem zeker aan!

• Betrokkenheid

Deze advocaat is erg goed in letselschade zaken

Dhr. Benamar heeft een advocatenkantoor in Utrecht. Hij heeft mij geholpen met mijn letselschade zaak na mijn ongeluk. Als fietser ben ik aangereden. Mijn advocaat heeft al mijn schade voor mij gekregen en daarom deze beoordeling. Hij is erg goed en een betrouwbare advocaat. Doet wat hij zegt.

Najim

Dank u wel voor het goed behandelen van mijn letselschade zaak. Mooie schadevergoeding gekregen. Ik raad letselschade advocaat Benamar aan.

Geweldig goed geholpen

Mijn bezwaar rondom arbeidsongeschiktheids beoordeling, is door Mr. Benamar zeer deskundig, daadkrachtig en bijzonder succesvol afgerond. Hij heeft mij stap voor stap begeleid met alle papierwerk alsook bijgestaan tijdens de hoorzitting. Gedurende het hele traject is hij erg betrokken geweest en heeft mij ook moreel gesteund. Ik ben heel erg tevreden en kan Mr. Benamar aan eenieder die een advocaat nodig heeft aanbevelen !

Deskundige letselschade advocaat Utrecht

Na een verkeersongeval stond mijn leven lange tijd op zijn kop. Alles is veranderd, revalideren, huwelijk, verlies van mijn baan enz. Via mijn collega ben ik bij advocaat benamar terecht gekomen. Ondanks alle ellende heb ik mij dankzij zijn hulp gesterkt gevoeld. Hij heeft mij stap voor stap begeleid gedurende het proces. Mijn advocaat is iemand die echt z'n schouders eronder heeft gezet, betrokken is met zijn klanten en er met hart en ziel voor gaat. Ik raad hem zeker aan als letselschadeadvocaat.

Pientere letselschade advocaat

Advocaat Benamar uit Utrecht heeft onze letselschade zaak uitstekend behandeld met o.a. een mooi bedrag aan smartengeld! Bedankt.

Prettige ervaring

Erg met ons en de zaak betrokken. Dit is heel prettig. Wij hebben anders meegemaakt.

Fijne advocaat uit Utrecht

Reageert snel, op resultaat gericht en ervaren.

Duidelijk en deskundig

Goede communicatie, duidelijk, transparant en deskundig.

Ervaren Advocaat

De heer Benamar is een deskundige advocaat met een realistische kijk op zaken. Ik heb zeer veel aan hem gehad als raadsheer en in de voorbereiding op de zitting. Een goede vriend heeft mij hem aanbevolen nadat ik hiervoor enkele teleurstellende ervaringen had met andere advocaten. Ben zeer tevreden!

Dankzij mr. Benamar Zaak gewonnen

Dank u wel voor alle moeite!

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, duidelijk en juridisch sterk.

Mr.A. Benamar heeft mij heel goed bijgestaan en geadviseerd in mijn conflict met mijn arbeidsongeschiktheidsverzekeraar. Bedankt.

Snel en deskundig

Fijne ervaringen met advocaat Benemar. Snel en zorgt ervoor dat we in alles betrokken worden met advies en opties. Ik raad hem aan.

• Betrokkenheid

Echt een specialist in letselschade

Letselschadeadvocaat Benamar heeft het fantastisch gedaan in mijn letselschadezaak Dank u wel voor alles

Mijn ervaring met advocaat Benamar

Mijn ervaring met mr. Benamar is super. Alles is te bespreken en ik voel mij serieus genomen. Iets wat je uiteraard verwacht maar helaas niet overal en altijd gewoon is!

Uitmuntend!

Mr. Benamar heeft mij krachtig bijgestaan en het onderste uit de kan gehaald in mijn letselschade zaak tegen een hele nare verzekeraar van een ziekenhuis!

Wandelend wetboek

Hakim Benama reageert snel op vragen en is in mijn ogen een "wandelend wetboek". Ook al groeit het gras niet sneller als je er aan trekt, kan hij als geen ander de juridische teugels strak aanhalen om de zaak te bespoedigen. Tevreden: O JA!

Professioneel en betrokken

Mr. Benamar is een fijne advocaat om mee samen te werken.

Duidelijk transparant en eerlijk

Dank je wel.

• Betrokkenheid

Goede service en zaak voor ons gewonnen

Aanrader

Deskundige advocaat

Astrum Advies Advocatenkantoor heeft mij erg goed geholpen.