Doel behaald. Zonder grote problem

Duidelijk. Helder.

Prettig, betrokken en terzake

Vlot in uitleg, soms voor mij te vlot, maar let altijd op of ik het voldoende begrijp.

Heel positief

Geachte mevr Hamburger. Mijn ervaring bij u kan ik als positief betitelen. Graag wil ik u hiervoor bedanken. Ook uw secretaresse Tilly wil ik ook prijzen in dit geheel. Zo liefdevol. Ook naar mijn kinderen toe. Hartelijk dank daarvoor. Hartelijke groeten Dini Roskam v Wilsenis.

Sympathy

Ze laat u al in het begin weten wat de verwachtingen qua looptijd kunnen zijn. Ze toon goed ervaring in hoe en wat ze doet.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas een teleurstellende uitslag maar desondanks een positieve uitkomst ontvangen. Kreeg helaas wel het idee dat het om pro deo ging er te weinig tijd aan de zaak werd besteed. Al met al een bevredigende uitslag betreffende mijn zaak.

• Geholpen door: Mr. Marty L. Hamburger

Ik ben zeer tevreden en raad iedereen dit advocatenbureau aan. Bedankt voor al uw steun en werkzaamheden die u voor mij heeft verricht!