Een deskundig advocaat met het hart op de goede plaats

Een rechtszaak is een vervelende situatie die niet veel mensen dagelijks meemaken. Daarom was ik uiterst tevreden met de deskundigheid, het geduld, de uitleg en het begrip voor de emoties die zo'n situatie met zich meebrengen.

Goed geregeld

• Geholpen door: Mirjam Kope

Kan niet anders zeggen dat Mirjam een zeer bevlogen en vakkundige advocaat is die ons uitstekend heeft geholpen.

Alleen maar positief.

Mijn ervaring met dit bedrijf is uiterst positief. Recht is recht en krom is krom. Geeft de juiste adviezen en is erg duidelijk. Het meest prettige wat ik ervaren heb, is dat dit bedrijf ook na 5 uur de moeite neemt om je even te bellen/mailen. Ik kreeg weleens om 2200 uur een mail met een update als die er was. Ik heb vaker advocaten ingeschakeld, vaak waren die onduidelijk in hun antwoorden of niet goed te bereiken. Deze dame staat echt klaar voor haar cliënten. Nogmaals bedankt, topper!

Excellent

Great lawyer, excellent communication Super nice and efficient

Duidelijk juridisch advies

Mevrouw Koppe heeft de zaak omtrent het terugkrijgen van onze borg van een woning huurcontract tot een goed einde weten te brengen. De communicatie was duidelijk en het advies op maat.

Professioneel en zeer vriendelijk

Mirjam Koppe heeft mij en mijn huisgenoten succesvol bijgestaan bij onze rechtszaak. Wij zijn zeer tevreden over haar werkwijze. In 2 woorden gezegd: top advocate!

Betrokken en deskundige rechtsbijstand

Mevrouw Koppe heeft ons als huurders zeer goed bijgestaan in een rechtszaak aangaande het terugbetaald krijgen van onze borg.

• Geholpen door: N.v.t.

Goed geholpen, goede zaak voorbereiding, expertise & betrouwbaar

communicatie & emailaddressen (nabellen bij geen reactie) zou misverstanden hebben verholpen

Betrokken, snel, deskundig

Vriendelijk,goed bereikbaar,ook telefonisch,snelle en correcte afhandeling van de zaak.Geen klachten

• Geholpen door: N.v.t.

Zeer vriendelijke en professionele hulp

Mevrouw Koppe heeft mij zeer goed geholpen met mijn zaak. Ze is altijd bereikbaar en reageert snel. Ze is realistisch, betrokken en oplossingsgericht.

• Geholpen door: N.v.t.

Zoals bovenstaande reeds suggereert zijn wij buitengewoon tevreden met de juridische ondersteuning van Advocatenkantoor Solutio inzake het geschil waarvoor wij het kantoor in de arm hebben genomen. Ten overvloede zij nog vermeld dat niet onnodig tijd is verbruikt. Kortom snel, correct en deskundig, hetgeen ons voor veel stress heeft behoed. Jan Behr en Bonny Ramp.

• Geholpen door: Mirjam Koppe

He tenido como abogada a la señora M. KOPPE en un caso de divorcio muy complicado. El mismo duro tres años y durante todo este tiempo la señora KOPPE ha estado más que pendiente a todas mis consultas. Finalmente el caso se resolvió de manera más que satisfactoria para mi. Muy eficiente, rápida, expeditiva y humana. Excelente profesional. Altamente recomendable Volvería a contratar sus servicios, sin dudar! Gracias por su ayuda Sra. KOPPE!

• Geholpen door: Mirjam Koppe

Zeer betrokken en eerlijke advocaat. Denkt mee over eventuele oplossingen en adviezen. Recht door zee en je weer meteen waar je aan toe bent.

• Geholpen door: Mirjam Koppe

Mr.Mirjam Koppe geeft rationeel advies met kordate aanpak, gaat tot het uiterste in de zaak om tot een oplossing te komen waar een stukje menselijkheid zeker aan de orde is. Kortom de perfecte ondersteuning is wat Mr Koppe biedt in de situatie.

• Geholpen door: Mirjam Koppe

Onze ervaring is heel positief. Een professionele advocate die hart heeft voor de zaak en haar uiterste best doet om haar klanten te helpen. Klantvriendelijk, behulpzaam, inlevingsvermogen, transparant en heel erg betrokken en denkt veel in oplossingen . Mocht men opzoek zijn naar een goede advocaat m.b.t. huurrecht, dan zit je hier goed.

Laapersveld 75 1213 VB Hilversum

Over Advocaatscore.nl