Fijne advocaat

Fijne advocaat Betrokken Professioneel Eerlijk Goed bereikbaar Komt afspraken na

Zeer bekwaam en professioneel

Ik heb de periode dat Rudolf bij bijstond als zeer prettig ervaren.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Begripvol, vertrouwenwekkend, vakkundig, menselijk en oprecht

Rock bottom worstelend met overlappende wetgeving, geplet door uitvoerende instanties, ten einde raad... heeft mr. Van der Ham de ellende van mijn schouders gehaald en beter opgelost dan ik had kunnen bedenken of had durven hopen. Meermaals. Een betrokken advocaat die een standbeeld verdiend!

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Zeer te vreden over de hulp die ik gekregen heb

Ik had problemen met de gemeente heerenveen en met hun kwam ik er niet uit na de afwijzing van mijn bijstandsuitkering na dat me ww stopte Tot ik hulp van Mr. R.N. van der Ham kreeg uitkering wordt nu met terugwerkende kracht uitgekeerd waardoor de afwijzing dus onterecht was

Neemt zijn cliënten serieus

Wat ik goed vind is dat hij mij als cliënt serieus nam.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Geweldig advocaat straalt rus uit en weet wat hij doet.

In mijn zaak tegen de uwv was hij doortastend en wist zijn weg te vinden met minimale inzet van mijzelf! Vooral dit laatste was voor mij in mijn situatie erg belangrijk (overikkeling na een hart stilstand) Nog mooier is dat hij voor mij de zaak heeft gewonnen. Dat is mooi maar vooral zijn doortastendheid en rust is wat mij erg goed deed. Ik kan hem echt aanbevelen, Laat je niet afschrikken door door de uwv maar pak gelijk door met een goed advocaat als Mr. van der Ham.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Professionele ondersteuning en menselijke betrokkenheid

Vanaf het begin realiseerde ik me dat Rudolf goed thuis was in mijn rechtszaak. Zonder echter concrete toezeggingen te doen over de uitslag, mede op basis van zijn eigen informatie over de mogelijke uitkomst van een dergelijke zaak volgens precedenten. Ik zou vooral willen wijzen op de uitstekende communicatie via alle kanalen, inclusief WhatsApp en natuurlijk persoonlijke ontmoetingen.

Top advocaat

Voor mijn vaders UWV-zaak had ik een advocaat nodig. Via een hele lieve bekende ben ik bij mr. Van der Ham terechtgekomen. Hij was altijd betrokken in het dossier en koppelde dit ook bij ons terug. Er was een goede sfeer wat ons een goed gevoel gaf. Uiteindelijk hebben wij deze zaak ook gewonnen. Zijn deskundigheid past hij goed toe!

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Heel deskundig en altijd bereikbaar.

Dhr van der Ham heeft mij bijgestaan in mijn zaak. Ik heb zijn werk heel fijn en professioneel ervaren. Hij is altijd bereikbaar en geeft jou goede adviezen. Altijd bereid de vragen te beantwoorden en geeft uitgebreid uitleg over de gang van zaken. Ik zal Dhr van der Ham zeker in de toekomst benaderen voor andere zaken. Heel veel dank voor uw inzet en werk. Ik waardeer het enorm.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Advocaat van der Ham is deskundig!

Onze ervaring met advocaat Mr. Van der Ham is uitstekend. Hij heeft veel kennis van zaken en de wet. Hij is zeer behulpzaam en voorziet je van alle informatie. Zeker een aanrader.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

In mijn ogen echt de beste advocaat op alle vlakken

Mijn ervaring is een perfecte ervaring, ondanks de uitkomst van mijn zaak. Hij is eerlijk, geeft je vertrouwen, weet waar hij het over heeft, en staat gewoon echt voor jou! Mij gaf hij echt een warm gevoel, en veel rust in mijn hoofd. Want o, wat een stress heb ik hiervan gehad bij een ander bureau daarvoor. Ik zou niemand anders willen als ik met een zaak zou zitten, die hij kan doen op zijn vakgebied. Bedankt Rudolf!

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Een uitstekend presterende en correcte advocaat

Meester Van der Ham heeft mijn verwachtingen altijd realistisch gehouden, zorgde ervoor dat voor ieder document ik toestemming tot sturen had gegeven. Was altijd vriendelijk en correct. En niet onbelangrijk, heeft een zaak met weinig kans (volgens wel 5 advocaten) voor mij gewonnen.

Prima Advocaat

Goede Advocaat waar ik veel steun van heb gehad. Ga zo door met u praktijk.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Prettige samenwerking en goed inhoudelijk advies

Het onderwerp waar ik meer informatie over nodig had is niet alledaags. Gelukkig was mr. R.N. van der Ham bereid om de zaak aan te nemen en heeft mij een goed inhoudelijk advies gegeven over de situatie. Mr. R.N. van der Ham is een fijn persoon om mee samen te werken.

Zakelijk

Blijkbaar kan niet iedereen in Nederland normaal behandeld worden door de gemeente Amsterdam en of de Overheid.

Vriendelijke en rustige heer

Helaas kon hij ons niet veel hoop geven, maar heeft zijn uiterste best gedaan. Was prettig om mee in zee te gaan. Veel succes verder, . Jeanette

Perfecte dienstverlening!

Zeer aangenaam en professioneel.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Goede hulp en zeer fijne begeleiding in het proces!

Kwalitatief uitstekende aanpakker

Ik ben echt heel dankbaar en tevreden met het feit dat Rudolf van der Ham kwalitatief heel goed werk leverde. Hij zeer vriendelijk en beschikbaar was, mijn dossier echt goed had gelezen. Ook had hij veel kennis van zaken rondom WIA/WGA/IVA, keuringen, fml lijsten, verzekeringsartsen en arbeidsdeskundigen en nam hij de tijd voor overleg over belangrijke punten. Ik denk dat we mede hierdoor de zaak hebben kunnen winnen..

Vriendelijk, professioneel en zorgvuldig

Hele goede dienstverlening.

Goede service verlening

Goede advocaat, weet waar hij over praat.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Geen klant, toch goed geholpen.

De heer van der Ham heeft mij goed geholpen met advies over de bijstand. De bijstand vroeg in eerste instantie voor 1 jaar bankafschriften op, daarna werd er nog eens 3 maanden bankafschriften opgeeist. Hierdoor kwamen er twijfels, of ik misschien als fraudeur werd bestempeld/verdacht. Zodoende kwam ik in contact met de heer van der Ham die mij van goed advies heeft voorzien. Dat heeft me gerustgesteld Daags erna was er namelijk een gesprek met de bijstand. gelukkig bleek dat alles dik in orde was. Waarschijnlijk heeft de bijstandsconsulente niet geheel volgens de regels gehandeld, maar ik wil het hierbij laten, ben al lang blij dat het goed afgelopen is.

Tevreden/ goed

mr. R.N. van der Ham heb ik ervaren als een kundige advocaat en was zeer betrokken in mijn zaak, hierdoor voelde ik mij op mijn gemak.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Erg fijn en secuur in zijn aanpak!

Hij volgde de ontwikkelingen over mijn zaak en benaderde bij een lichtpuntje mij voor ik hem ging bellen! Top advocaat!

uitstekende Advocaat

Ik heb een zeer goede ervaring met Advocaat Rudolf van der Ham, hij heeft het proces met succes afgerond. Hij heeft grote kennis van zaken en is zeer betrokken.

Maliesingel 22

3581BG Utrecht

Over mr. R.N. van der Ham

Vanuit de praktijk denken en doen. Dat typeert ons. Natuurlijk staan wij voor wat we doen: individueel en gezamenlijk. Met elkaar vormen we als Advocaten In De Praktijk een sterk collectief. Fullservice en slagvaardig handelen als de situatie er om vraagt, ook voor de rechter. Maar ook eerlijk advies durven geven als de kans van slagen klein is. We zijn informeel en makkelijk toegankelijk. Kwaliteit en professionaliteit staat voorop. Graag horen we het als we daarin iets kunnen verbeteren.

Over Advocaatscore.nl