Professioneel, zeer zorgvuldig en erg betrokken

Ik ben heel erg blij dat ik tot 2 maal toe meneer van der Ham als advocaat naast mij heb gehad. Beide keren met succes. Heel prettig om mee samen te werken altijd goede communicatie en zeer zorgvuldig in zijn werk.

Zeer deskundig en proffesioneel

We zijn 4 jaar lang bijgestaan door Dhr v.d. Ham, en dit hebben we als zeer deskundig en proffesioneel ervaren. Hij is betrokken en wilt het onderste uit de kan halen. Met vragen konden we altijd terecht en hij heeft ons ook goede adviezen gegeven.

Alles perfect

Betere kan niet alles duidelijk uitleggen en klantvriendelijk

Alles perfect

Betere kan niet alles duidelijk uitleggen en klantvriendelijk

Great service

Rudolf he is really polite and clever advocate

Ijverig, zorgvuldig

Nadat ik een voorlopige voorziening zelf had gewonnen was ik van deze advocaat telefonisch benaderd. Uiteindelijk heeft deze advocaat mij vertegenwoordigd in de Raad van State waar ik een voorlopige voorziening en een hoger beroep heb gewonnen. Ik vond hem een geraffineerde en complete advocaat.

Top advocaat

Staat altijd voor je klaar. Geeft goed advies en is goed in zijn vak.

top behandeld

Het begon dat ik voor het eerst meemaakte dat iemand mijn situatie goed begreep. Vervolgens werd dat ook helder en duidelijk naar juridische taal verwoord, zelfs zodanig dat ik zonder schoolopleiding begreep er gebeurde in mijn zaak. Verder was hij betrokken en flexibel en uitermate correct in contact en afhandeling.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Professionele en betrokken advocaat.

Advocaat van der Ham heeft mij ondersteund in mijn beroep tegen de afwijzing van een uitkering. tijdens deze zaak heeft hij alle stukken uitvoerig bekeken en heeft hij enkele extra fouten gevonden die het uwv in mijn afwijzing had gezet . Verder is Altijd bereid de vragen te beantwoorden en geeft uitgebreid uitleg over de gang van zaken dit doet hij zelfs in afwezigheid door dit netjes over te dragen of zelf op te pakken tijdens vakantie. Ik heb de samenwerking met Advocaat van der Ham zeer fijn gevonden en ik zal hem, mocht dit nodig zijn, zeker in de toekomst benaderen voor andere zaken.

• Bereikbaarheid (per telefoon/e-mail)

Uitstekende en persoonlijke begeleiding bij het gehele traject in de UWV zaak.

Ik ben zeer onder de indruk van de manier waarop mr. van der Ham zich heeft verdiept in mijn zaak en de prima begeleiding die hij mij gaf tijdens de hoorzitting met het UWV. Ook in de telefonische contacten die wij hadden ben ik uitstekend geadviseerd.

Fijne advocaat

Fijne advocaat Betrokken Professioneel Eerlijk Goed bereikbaar Komt afspraken na

Maliesingel 22 3581BG Utrecht

Over mr. R.N. van der Ham

Vanuit de praktijk denken en doen. Dat typeert ons. Natuurlijk staan wij voor wat we doen: individueel en gezamenlijk. Met elkaar vormen we als Advocaten In De Praktijk een sterk collectief. Fullservice en slagvaardig handelen als de situatie er om vraagt, ook voor de rechter. Maar ook eerlijk advies durven geven als de kans van slagen klein is. We zijn informeel en makkelijk toegankelijk. Kwaliteit en professionaliteit staat voorop. Graag horen we het als we daarin iets kunnen verbeteren.

Over Advocaatscore.nl