Vakkundig en prettig in de omgang

Als je een zaak wint, dan ben je natuurlijk al snel tevreden met een advocaat. Ondanks het goede eindresultaat had ik vooraf ook een goed gevoel bij Arent Jan. Na een aantal belletjes met advocaten sprong voor mij Arent Jan er meteen uit. Ik merkte aan zijn manier van vragen beantwoorden dat hij goed weet waar hij over praat.

• Betrokkenheid

Professioneel, strak en geweldige hulp

Ik ben geweldig geholpen. De rechtshulp is snel, strak en effectief. Daarom ben ik heel blij dat ik met Wybenga advocaten in zee ben gegaan. In mijn eentje had ik deze zaak nooit gered.

• Betrokkenheid

Kundig, betrokken en super plezierig

Ons werkgebied (visserij) is heel specifiek. De advocaten van Wybenga weten onze inhoudelijke inbreng echter heel snel (en hoogwaardig) in de juiste juridische context te zetten. Dat leidt tot een goed samenspel.. Dat werkt heel plezierig en heeft tot de nodige successen geleid. En als het niet lukt (gebeurt ook) weten we dat toch (en in goed overleg) het onderste uit de kan is gehaald.

Zeer correct

De advocaat had snel begrip van de complexe problematiek. Gaande het gesprek kwamen wij tot de gezamenlijke conclusie, dat wij vooralsnog beter geen actie konden ondernemen. Wij vinden dat heel correct.

• Betrokkenheid

Zeer professionele en goede ondersteuning.

Zowel op het professionele als persoonlijke vlak heb ik de ondersteuning van Wybenga als zeer goed en prettig ervaren. In mijn zaak waren ze voor mij als een rots in de branding.

• Betrokkenheid

Prettige mensen en goed resultaat

Binnen onze familie was helaas voor een aanzienlijk bedrag aan speculatieve landbouwgrond aangekocht en het betreffende familielid was daarnaast veel geld kwijt aan oplichting door één van die verkopers. We zijn in contact gekomen met Bert van Mieghem, die ons heeft bijgestaan om zoveel mogelijk geld weer terug te krijgen. Dit is voor een behoorlijk deel gelukt en wij zijn dan ook zeer tevreden met het behaalde resultaat. Bert is zeer professioneel, kent zijn zaken en is prettig in de omgang. Hij luisterde goed naar onze wensen en behoeften, reageerde snel en is pro-actief. De oplichter is veroordeeld en we hebben een flink deel van het gespendeerde geld terug. Wat ons betreft is Wybenga Advocaten een aanrader!

• Betrokkenheid

De juiste juridische ondersteuning op maat.

Het is altijd een zoektocht op het moment dat je een advocaat nodig hebt om jouw belangen te behartigen. Lukas van Lierop zijn gedrevenheid als advocaat door het verdiepen in mijn zaak gaf mij die zekerheid dat mijn zaak in goede handen was.

• Betrokkenheid

Kundig en to the point. Uitleg in normale taal die ik begrijp.

Bert van Mieghem was altijd goed bereikbaar en reageerde erg snel. Actiepunten werden direct opgepakt en afgewerkt. Wat ik het meeste waardeer is dat hij zich verplaatst in onze schoenen en zoekt naar een aanpak die praktisch voor ons werkt. Hij geeft waardevol advies en weet het ook goed uit te leggen en te beargumenteren. Bedankt Bert.

• Betrokkenheid

Kirsten is zeer deskundig en betrokken proactieve sparringpartner

Bij de herziening van de vaarregeling speelt Kirsten een cruciale rol. Zowel inhoudelijk als procesmatig in het overzien van alle belangen en het overzien van het vertalen van alle gesprekken naar concrete regelingen en documenten. Ze is voor alle partijen een goede gesprekspartner en heeft een zeer open en transparante werkwijze. Ze verheldert waar nodig en werkt steeds vanuit het overzicht. E

• Betrokkenheid

Arent Jan heeft mij geweldig ontzorgd!

Arent Jan heeft mij geweldig geholpen!

Snelle reactie, fijne samenwerking

Gedurende mijn werkzaamheden heb ik af en toe ad hoc advies nodig. Kirsten reageert snel, is kundig, en denkt mee. Het is fijn om samen met haar naar een oplossing te werken die juridisch en ook onze projecten past.

Zeer positief.

Onze OR wordt tijdig geholpen met adviezen. Ook wordt er tijd vrij gemaakt om ons te ondersteunen fysieke aanwezigheid. Dat valt niet mee met alle files in Rotterdam

• Betrokkenheid

Fijne contacten met de advocaten van Wybenga

Wij hebben de begeleiding van Wybenga gewaardeerd. De communicatie verliep open en eerlijk. Toen bleek dat het begrote bedrag was bereikt kwam een jongere collega de zaak mede-begeleiden. Met beide advocaten hebben wij een mooie werkrelatie gehad. Zij hebben onze zaak naar het beoogde resultaat geleid.

Snel en prettig

Goede ervaring. Er is geleverd wat gevraagd is, en communicatie ging snel en duidelijk.

• Betrokkenheid

Kwalitatief hoge juridische advisering / ondersteuning.

Wij maken sinds enkele jaren gebruik van Wybenga Advocaten voor advisering en juridische ondersteuning op het gebied van complexe nationale en Europese wet- en regelgeving op het terrein van de visserij. Inmiddels diverse procedures gevoerd waarbij de juridisch bijstand van hoge kwaliteit is.

• Betrokkenheid

Duidelijk, realistisch, deskundig, zorgvuldig en betrokken.

Het is fijn om een prima advocaat in je netwerk te hebben die vragen volledig beantwoordt, meedenkt, geen werk van het werk maakt en daarbij ook nog een prettig mens is.

• Betrokkenheid

door snel en adequaat te reageren

Door het snel en secuur te handelen weet je waar je aan toe bent en duidelijkheid over de zaak die je aanspant .

• Betrokkenheid

Goeie ervaring gehad, zeker aan te raden

• Betrokkenheid

Goed meegedacht met wat ik wilde en bereikt wat haalbaar was.

Een goede service start met de vraag wat de client wil. In dit geval ben ik uitstekend bijgestaan door Lisanne Winde. Door op voorhand te overleggen wat ik precies wilde bereiken, waar mijn kansen lagen en wat haalbaar was hebben we de mogelijkheden in kaart gebracht. Binnen deze mogelijkheden heeft Lisanne Winde bereikt wat we voor ogen hadden. Ik ben erg tevreden over het gehele proces.

Klantvriendelijkheid en deskundigheid

Onze aparte organisatiestructuur vroeg om een deskundig onafhankelijk advies. Door prima communicatie en vakkundigheid zijn wij als organisatie klaar voor de komende tijd.

goede ervaren begeleiding

Wat aanvankelijk een eenvoudige casus leek, bleek complexer en gevoeliger materie te zijn. Dankzij vakkundigheid, goede kennis, communicatie en expertise uitermate fijn geholpen en de zaak naar tevredenheid af kunnen ronden.

Erg positieve ervaring!

Walla is vriendelijk en persoonlijk betrokken. Ook heeft ze ervoor gezorgd dat alles goed en snel is afgehandeld. Resultaat voor me is goed. Bedankt Walla!

• Betrokkenheid

Ik ben goed en snel geholpen.

Ik had een advocaat nodig met deskunigheid op het gebied van arbeid en heb Wybenga advocaten gebeld vanwege mijn eerdere positieve ervaring met Karina Rongen. Ik ben steeds snel geholpen door deskundige advocaten die zich betrokken opstellen. Ook Walla al Jaboury heeft mij goed bij kunnen staan. Ik zal daarom Wybenga advocaten ook adviseren aan anderen.

• Betrokkenheid

Prettige samenwerking met goede strateeg

Mr. Lisanne Winde is een goede strateeg. Ze houdt steeds het einddoel voor ogen en werkt hier stapje voor stapje naar toe. Ze communicatief sterk. Ze is bekwaam in het bouwen aan en onderhouden van een goede werkrelatie, zowel met de cliënt als met de tegenpartij. Ze voelt goed aan waar de ruimte zit en waar mogelijkheden liggen. Deze ruimte benut ze om het best haalbare resultaat voor haar cliënt te bereiken. Lisanne werkt doelgericht en pragmatisch. Gedurende het hele traject maakt Lisanne in overleg met de cliënt steeds een kosten-baten afweging. Mocht je een probleem hebben op het gebied van arbeidsrecht, dan adviseer ik je contact op te nemen met Lisanne Winde van Wybenga advocaten.

• Betrokkenheid

Niet 3 maar 4 maal is ¨scheepsrecht".

Eerdere advocaat van "gerenommeerd" kantoor concludeerde na een jaar neuspeuteren dat mijn claim kansloos was en sloot de zaak. Een second opinie gevolgd door een inventieve vasthoudende aanpak door ener Wybenga advocates leverde desondanks snel een volledige vergoeding van de geclaimde schade op! Hierna heeft Wybenga advocaten nog 2 zaken voor mij afgehandeld met een prima schikking en een royale coulance-uitkering als uitkomst. Vorige week is een vierde zaak door mr. van Mieghem in 5 weken afgewikkeld met een tevredenstellende schadeloosstelling. Waarmede tevens langdurig procederen met een ongewisse uitkomst en alle stress van dien is voorkomen.

Schiedamsedjik 46 3011ED Rotterdam

Over Advocaatscore.nl