Ontzettend fijn en goed geholpen en geadviseerd

Kim heeft mij ontzettend geholpen toen ik in een arbeidsgeschil kwam met mijn toenmalige werkgever. Ik had dit nog nooit eerder aan de hand gehad en wist niet wat mij overkwam. In de rollercoaster waar ik in terecht kwam is Kim een luisterend oor geweest en heeft zij vakkundig en zeer scherp vertaald wat ik op dat moment voelde, Dank voor jouw hulp Kim!

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim is een fantastische Advocaat die je ondersteunt en begrijpt

Tijdens mijn arbeidsconflict met mijn werkgever stond Kim mij bij met haar rotsvaste steun. Ze was altijd bereikbaar op momenten dat ik haar advies dringend nodig had. Dit gaf me enorm veel vertrouwen en rust in een stressvolle periode. Naast haar deskundigheid is Kim ook een warme en empathische vrouw. Ik voelde me bij haar écht gezien en gehoord. Ze nam alle tijd voor mijn verhaal en luisterde aandachtig naar mijn zorgen. Dankzij haar steun en realistische inschatting van de haalbare resultaten, hebben we een overeenkomst kunnen bereiken waar ik tevreden mee ben. Kim belooft je geen gouden bergen, maar streeft naar het beste haalbare resultaat in jouw specifieke situatie. Ik beveel Kim van harte aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare, deskundige en betrokken advocaat.

• Geholpen door: Kim Voordes

Top expertise en persoonlijke aandacht

Kim heeft mij enorm geholpen bij een conflict tussen mij en mijn werkgever terwijl ik ook nog eens arbeidsongeschikt was. Hoewel het een heftige periode voor mij is geweest heeft Kim mij met haar professionele kennis uitstekend geadviseerd. Daarnaast heeft zij een natuurlijk talent om aandacht te geven en rekening te houden met de persoonlijke situatie. Ik voelde mij volledig op mijn gemak bij haar, vertrouwd en gehoord. Uiteindelijk is het proces op een vlotte en nette manier verlopen, mede door haar support.

Snel,kundig en transparant.

Kim heeft zelfs op haar vrije dag de tijd genomen om met mij de documenten door te nemen,mij te voorzien van advies en mij bij te staan. Ze komt afsraken na, denkt mee over nazorg en doet dit ook nog eens in jip en janneke taal waardoor het voor iedereen makkelijk is te begrijpen.

Begripvol punctueel snel

Ik kwam voor het weekend onverwachts in een voor mij vervelende werksituatie terecht en ben door Kim op korte termijn begripvol en met deskundigheid hier door heen geloodst.

• Geholpen door: Kim Voordes

Op een kordate en betrokken wijze snel tot een goede oplossing gekomen

Kim heeft mij snel en gericht geholpen in een situatie met mijn werkgever, waarbij ze erg betrokken is als persoon en helpt op de wijze die bij je past. Met een positieve uitkomst voor beide partijen

• Geholpen door: Kim Voordes

Daadkrachtig, ervaren en zeer zeker begripvol.

Als je boventallig wordt verklaart moet er zeer veel in een korte tijd worden geregeld. Dan helpt de ondersteuning van een ervaren advocaat. Kim geeft je rust en helpt je de juiste volgorde te blijven zien die brood nodig is in die situatie.

• Geholpen door: Kim Voordes

Betrokken, snel en scherp met oog voor de relatie

Kim hebben wij ervaren als een hele warme vrouw met verstand van zaken. Zij kan snel schakelen en pakt zaken voortvarend aan. Daarbij is zij scherp op een prettige en constructieve manier. Ook in het heetst van de strijd heeft zij oog voor het zo goed mogelijk houden van de relatie met de tegenpartij zonder zaken weg te geven. Binnen 2 weken een mooi onderhandelingsresultaat met de werkgever zodat alle partijen verder kunnen.

• Geholpen door: Kim Voordes

Betrokken, deskundig en een fijne partner

Kim is deskundig, zeer betrokken en klantgericht. No nonsens, oplossingsgericht en pragmatisch. Kim heeft ons als werkgever inmiddels in diverse dossiers zeer goed bijgestaan.

• Geholpen door: Kim Voordes

Een topper die je door een moeilijke periode begeleid

Tja dan krijg je zo maar een oneerlijk ontslag en dan?. Gelukkig kreeg ik de contactgegevens van Kim. En als snel bleek dat dit ontslag niet klopte en blijkt ze een goede advocaat te zijn omdat mijn case goed en netjes is afgehandeld met de maximale winst, waar ik ook gewoon recht op heb. Wat Kim bijzonder maakt is dat ze meer is dan alleen de juridisch adviseur, ze snapt ook wat je meemaakt en begeleid je ook met het hele proces, adviseert en heeft persoonlijk advies waar je iets aan hebt. Daarmee had ik me geen betere advocaat kunnen wensen. Wel hoop ik haar nooit meer nodig te hebben ;)

Fijne en snelle service

Kim heeft mijn zaak ontzettend kundig en met snelheid en accuuraatheid behandeld. Vooral haar persoonlijke benadering en support tijdens dit toch lastige proces was ontzettend goed en fijn. Ik zou haar zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Kim Voordes

Haar expertise in arbeidsrecht is bijzonder waardevol

De diensten van Kim Voordes waren buitengewoon waardevol tijdens mijn overgang naar een nieuwe baan. Haar diepgaande kennis en toewijding zorgden voor een vlotte en succesvolle transitie. Haar professionaliteit en doortastendheid maken haar een uitstekende keuze voor iedereen die juridische bijstand nodig heeft op het gebied van arbeidsrecht.

• Geholpen door: Kim Voordes

Gedegen advies, betrouwbaar, prettig in de omgang

Kim heeft kennis van zaken en ruime ervaring. Ze heeft daarnaast empathisch vermogen om een zaak goed aan te voelen en in communicatie de juiste toon te treffen. Ze is duidelijk in haar afspraken en toezeggingen en komt deze altijd na.

• Geholpen door: Kim Voordes

Uitstekende ervaring bij het sluiten van VSO

Kim heeft mij geadviseerd over het treffen van een VSO met mijn werkgever. De communicatie verliep zeer prettig, Kim werkt praktisch en accuraat. Heel tevreden met het eindresultaat en zeker aan te bevelen!

• Geholpen door: Kim Voordes

Snel, professioneel en zorgvuldig!

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de uitstekende hulp die ik heb ontvangen van Kim bij het afhandelen van mijn vaststellingsovereenkomst met mijn werkgever. Kim handelde zeer snel en adequaat, en haar professionaliteit was opmerkelijk. Nadat de overeenkomst was getekend, heeft Kim ook de nodige aandacht besteed om ervoor te zorgen dat alles werd geregeld zoals in het contract was overeengekomen. Haar toewijding en zorgvuldigheid hebben me het vertrouwen gegeven dat mijn belangen op de juiste manier zijn behartigd. Ik waardeer de efficiënte en grondige aanpak van Kim en zou haar diensten ten zeerste aanbevelen aan anderen die zich in een vergelijkbare situatie bevinden. Dank je wel, Kim, voor je professionele bijdrage en uitstekende service!

• Geholpen door: Kim Voordes

Ontzettend gesteund door de kennis en ervaring van Kim

Ik heb Kim leren kennen als een doortastende vrouw met veel kennis en kunde. Haar begeleiding heeft mij erg gesteund en het vertrouwen gegeven de stappen te zetten die nodig waren.

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim heeft mij uitstekende ondersteuning en advies gegeven voor een potentieel lastig vraagstuk.

Ik had deskundige kennis en advies nodig bij de onderhandelingen over de voorwaarden voor mijn vertrek bij mijn werkgever. Kim heeft mij uitstekende ondersteuning en advies gegeven, wat resulteerde in een zeer bevredigende oplossing voor een potentieel lastig vraagstuk. Naast het positieve resultaat waren de communicatie en aanpak van Kim uitstekend. Dit heeft geleid tot een snelle en efficiënte afwikkeling die voor alle partijen prettig was. Kim is eerlijk, integer en zeer betrouwbare. Dit zijn essentiële eigenschappen die niet altijd gemakkelijk te vinden zijn. Ik geef Advocaat Kim mijn hoogste aanbeveling!

Advies op maat

Soms ben je in een bepaalde situatie even op zoek naar wat de beste aanpak is. Heel fijn zoals Kim met je meedenkt, helpt met de uitwerking en de puntjes op i zet!

• Geholpen door: Kim Voordes

Zeer goed begeleiding en eerlijk advies.

Kim communiceert duidelijk, open en eerlijk wat de Mogelijkheden zijn en hoe de zaken er voor staan. Advies is reeel en ze schetst een duidelijk beeld van de mogelijke gevolgen en scenario’s.

• Geholpen door: Kim Voordes

Kim heeft mij op professionele en zeer betrokken wijze advies gegeven

Kim is mij aanbevolen door een collega die positieve ervaringen met haar had. Ik ben mijn collega erg dankbaar want Kim heeft mij heel goed advies gegeven en heeft mij ook bij het maken van keuzes op een prettige wijze bijgestaan. Ze was altijd bereid om mee te denken en liet verschillende perspectieven de revue passeren. Dankzij Kims’ professionele en betrokken, ‘warmmenselijke’ adviezen heb een goed traject kunnen lopen. Ik kan Kim van harte aanbevelen voor juridisch advies.

• Geholpen door: Kim Voordes

Snel schakelen, snel tijd om te overleggen. Super service

Empatisch en klantgericht

Bewaakt de juiste balans tussen alle partijen.

Behulpzame, professionele en zorgvuldige Advocaat

Kim is een advocate die duidelijk in begrijpelijke taal communiceert en haar afspraken na komt.

• Geholpen door: Kim Voordes

Deskundig advies met een persoonlijke benadering

Vanaf het eerste contact blij dat Kim op mijn pad is gekomen. Ze heeft me goed bijgestaan in een moeilijke periode. Ze combineert deskundig schakelen op de inhoud met een groot empatisch vermogen. Dat gaf me rust en vertrouwen. Ze reageert snel, is zakelijk waar nodig maar geeft je altijd het gevoel dat ze er echt voor jou is. Ik beveel haar van harte aan.

• Geholpen door: Kim Voordes

Menselijke maat, verwachtingen overtroffen!

Getipt door vrienden die goede ervaringen hadden met Kim. Gelijk bij het eerste contact een postief vetrouwd gevoel. In een tijd waarin voor mij zowel privé als zakelijk teveel tegelijk gebeurde, ontzorgde Kim mij volledig met haar specialisme waarin de menselijke maat constant de boventoon voert. Geef Kim 3 woorden en ze begrijpt je en weet dit om te zetten naar zakelijke acties. Ze bespreekt de strategie met je en durft daarin verder te gaan, lef! Door het snelle antwoorden en handelen van Kim op reacties van de tegenpartij, kreeg ik snel weer rust. Hierdoor kon ik verder met mijn leven! Kim nogmaals bedankt! Je bent een topper en ik zal je zeker aanbevelen (binnen) mijn netwerk.

Hengeveldstraat 29

3572 KH Utrecht