The best ever!

Ik voel mij ontzettend begrepen door meneer Liefting . Hij heeft mij in meerdere zaken bijgestaan. Ik voelde mij echt gehoord door hem en hij begreep mijn gevoel . Ik vind het de beste advocaat die ik tot nu toe heb gehad .. raad hem aan iedereen aan!!

Zeer deskundige advocaat!

Ik ben de afgelopen 20 jaar met meerdere zaken geholpen door dhr. Liefting en heb zeer goede ervaringen met deze advocaat. Deskundig, accuraat en behandeld direct je zaak. Zit overal bovenop en spreekt duidelijk taal. Ik vind hem erg fijn ook in de omgang en communicatie. Top advocaat!

• Betrokkenheid

Carlo heeft me meer dan uitstekend geholpen!

Staat altijd voor je klaar. 24/7 bereikbaar en helpt direct. Outside the box denker en doener. Flexibel / inventief en krijgt veel dingen voor elkaar. Zeer goede ervaring!

• Betrokkenheid

Uitstekende service en afhandeling van de zaak

Ik heb de heer liefting ervaren als een vakkundig advokaat. Op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en meegaand met de tijd, afspraken nakomend en ook nog prettig on de omgang.

• Betrokkenheid

II try to speak whit him more the once. But he is good. !

Ik heb aan hem zelf opgezochte. Ik denk dat hij is taf. But is direct, zo als ik ben ook, maar a ven toe is hard zo zijn. Maar, hij heb goed van een person dat ook zijn beroepen oefen, heel laas zijn neem geen , prode zakken. Maar Ik ken die vrouw een toen zijn studie. Doe het. Ik vind haar ook een goede, niet allen advocaat/ Da zijn haar kantoor hebt. een A'dam Zuid, bij de Koninginweg. zij heb heel hard voor zijn titel een carrier, gewerkt. En Ik waarde dat heel erg.. Goed. Mr. Carlo Liefting . Heef aan mijn ook beholpen. Maar , Hij is 1 druk, man, en hij kan of willen niet mijn helpen. met de andere zakken ( dat toen aan hem gezien hebben, bij A'veen- Elsrijk. Ik was toen niet wanhopige. Ik wil dat zij doe het nog de andere zakken, dat staat ook 1 zijn ( grote card) Nog mals.\ Maar hij heb aan mij gezegde via via via, als Ik nog maal aan zijn kantoor belde. Zal Ik en aangifte bij de Politie doen. Ik wil nu graag , dat weten wat zijn bedoel precises. Niet zo lang geleden. Ik heb nog met spoed, hun hulp. Nodige. Niet morgen vandaag( omdat hij doe het ook.) Buren overlasten en ook,. ontruimen) En Ik ga niet naar de Huis van ombehuizen dat is wat de HVO is, of. of. of. En de secretaresse van mijn huisarts. pfd. of, of, of. Hebben zonder mijn toesteming mijn dossier.( opstuur aan de Crisis dienst.) van de Valerius ( die plaats is niet zo ver. vandaar, de laste advocaat..) ..en ook niet zo veer weg van A""veenseweg. en ook niet zo veer weg van Cristhal schoonmaker bedrijf. * bij de Olimpia Plein of, of, of niet k ben ook niet 1 (drugs) handelaar of. of, of, wat mensen ( vorige) 20- jullie -2020( geroep) waren een was niet allen, 1 keer, enz. en kan toch niet dat iedereen van mijn of, of, of, andere ( advocaat dat voor hem had. ) hebt zo veel...of zijn kantoor.) niet 100% aldus, als hem, de expertise.) Toen Ik ken hem. was mensen aan mij echte (achtervolgende) Dat sommige van die kent) Ook toen Ik bij de Kantoor naast de Deurwaarder. geweest ben.

• Betrokkenheid

Hij stond altijd voor me klaar

👍👍

goede ervaring!

alles op een prima manier verzorgd ik zal zeker advocatenkantoor Liefting aanbevelen.

Heel erg goed

De heer Liefting altijd tijd en erg goed

Net mensen

• Betrokkenheid

Zeer goed in diverse zaken

Mr Liefting is echt een aanrader als u hulp nodig heeft bij strafzaken heeft mij de afgelopen tien jaar uitstekend geholpen

• Betrokkenheid

Goede service en duidelijke afspraken, hart voor de zaak

Vele zaken zijn behartigd, deskundig en persoonlijke betrokkenheid een aanrader.

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: Mr. Carlo J.P. Liefting