Gewoon een top advocaat Eindelijk iemand die mij het vertrouwen in t rechtssysteem weer terug geeft Bij een toch wel ingewikkelde langdurige zaak Haar deskundigheid zorgt ervoor dat deze op juiste manier wordt omschreven en haar correctheid kan niet beter Ze houdt zich aan de gemaakte afspraken En haar betrokkenheid is hartverwarmend Ze komt echt voor haar client op mits dit natuurlijk terecht is Gewoon eerlijk en transparant Ik ben zeer dankbaar dat zij op mijn pad is gekomen

• Betrokkenheid

Al jarenlang ben ik client bij Ellen en ik kan alleen maar lof uiten: Ellen gaat zeer professioneel te werk hetgeen zich onder andere uit in dat zij voelbaar betrokken is bij je situatie maar het zakelijke voor ogen houdt en zich niet mee laat slepen in emoties, hetgeen ook niet anders kan in zo’n positie maar het moeilijk kan zijn om een goede balans hier in te vinden en te houden; Ellen weet dit heel goed neer te zetten, tezamen met haar kundigheid en zich steeds vol in te zetten voor een zaak.

• Betrokkenheid

Over Advocaatscore.nl