Uitstekende coach

Inmiddels zeer gewaardeerde advocaat. Luistert goed, kordaat in haar handelen en resoluut op de juiste momenten. Echte aanrader voor een correcte, kordate en doortastende afhandeling.

Beste advocaat voor familierecht

Mevrouw de Swaaij heft mij altijd goed adviseert en altijd de best voor mij gedaan. Kan ik zeker aanbevelen!

• Betrokkenheid

Daadkrachtig, kennis van zaken.

Een vrouw met passie en kennis voor het vak! Duidelijk en geen gedraai eromheen, ik ben er dol op, weten waar aan je aan toe bent.

• Betrokkenheid

Niets is te veel! Aan alles word gedacht. De spreekwoordelijke puntjes op de i.

Zeer adequaat .

Ik vind Ellen een fijn en hartelijk persoon: professioneel en doelgericht , en zeer snel in handelen .

Zeer professioneel

Fijn contact en zeer deskundig

• Betrokkenheid

Ellen is een geweldige en bevlogen advocaat maar ook menselijk, betrokken en bereikbaar.

Ellen heeft mij het afgelopen jaar geweldig bijgestaan tijdens mijn verdediging en uiteindelijk tijdens de rechtszitting. Vanaf de eerste brief van de tegenpartij tot en met het vonnis van de rechter is ze scherp, eerlijk, accuraat, bevlogen, bereikbaar en altijd bereid tot overleg. Ze is kundig en alert, maar ook heel menselijk en oprecht betrokken bij mij en mijn verhaal en dat zorgde voor een groot vertrouwen dat ik zo goed mogelijk werd bijgestaan. Daarnaast vergeet ze niet om steeds uit te leggen waarom bepaalde keuzes gemaakt moeten worden en wat daarvan de mogelijke gevolgen kunnen zijn. Ze maakt je deelgenoot van je eigen proces en geeft je constant een gevoel van controle, rust en veiligheid. Het is een stressvolle situatie om voor de rechter te moeten staan en de meesten van ons doen dat niet zo vaak, maar Ellen stelt je gerust en is daarbij toch altijd eerlijk. Ook op de dag van de zitting neemt ze alle tijd voor je en heb je altijd een voor- en een nagesprekje. Ik zou niet graag nogmaals een procedure doorlopen zoals ik zojuist heb gedaan, maar met Ellen als mijn advocate zou ik er ook niet heel erg van wakker liggen, omdat ik weet dat ik de best mogelijke ondersteuning heb en in uiterst goede handen ben. Ellen is een geweldige advocaat maar ook een bijzonder mens die de kunst van begeleiden en coachen verstaat. En tenslotte: We hebben zelfs gelachen want als het kan gooit Ellen er zeker ook wat humor in. Ik zou haar dus ook van harte aan iedereen aanbevelen!

Zeer gedreven advocate

Ik ben zeer tevreden over het werk van mevr. Van Swaaij. Ze neemt alle tijd voor je, (wat tegenwoordig zeer zeldzaam in tijde van COVID is) en zoekt alles tot op de bodem uit. Tevens geeft ze een goede indruk van wat te verwachten is. Eerlijke en attente advocate. Reageert vlot

• Betrokkenheid

Zeer goede en bekwaam atvocate

Zeer goed geholpen...vriendelijk...goede atvocaat...ben zeer tevreden...

• Betrokkenheid

Zeer tevreden over de juridische ondersteuning

Ellen was zeer snel beschikbaar toen ik haar nodig had. Ze heeft goed geluisterd naar mijn verhaal, een duidelijke uitleg geboden voor oplossingen en vanuit de specifieke situatie de juiste juridische ondersteuning geboden waarbij altijd ruimte was voor overleg. Tijdens de procedure was Ellen altijd zeer goed en snel bereikbaar.

Snelle duidelijke aanpak

30 jaar geleden heb je mij al heel goed geholpen. En ook deze keer heb je je dienst weer goed bewezen. Je hebt mij alle lasten uit handen genomen en goed geregeld allemaal. Dankjewel Ellen!

• Betrokkenheid

Mw. E Van Swaaij heb ik ervaren als zeer professionele advocate en mediator.

De combinatie van zowel advocate en mediator ervoer ik als ideaal. Ik voelde me goed begeleid en erg werd ook praktisch meegedacht. Zeker in deze periode van Corona was het proces vrij ingewikkeld.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig en pretigge samenwerking.

Ik heb het als een gerustellende en deskundige ervaring ondervonden. Werd goed geluisterd naar "onze wensen". Mede daar door zijn wij tot een goede en eerlijke oplossing gekomen voor beide partijen. Jean.

• Betrokkenheid

Deskundig en nagenoeg altijd bereikbaar.

Je krijgt volledige toewijding waarbij Ellen zich grondig verdiept in de zaak. Ik heb van Ellen van Swaaij een goede begeleiding gehad tijdens het hele traject. Hartelijk dank!

Persoonlijk en professioneel tegelijk

Hele fijne begeleiding gehad, ontzettend deskundig, netjes, op tijd en vertrouwd maar ook oog vd persoon. Prima combinatie waarbij we ons erg goed voelden.

• Betrokkenheid

Een KANJER van een advocaat, vol slimmigheid maar vooral doorzettingsvermogen

Deze dame gaat voor goud. Jouw goud dan wel te verstaan. In een niet aflatende tijgerhouding maakt ze het zelfs advocaten met een meervoud aan honorering zo lastig dat ze ook die zaken wint. Ellen heeft me met haar competentie eindelijk de rust gegeven waarna ik zo verlangde: een einde, een definitief einde aan de relatie met mijn (h)ex. Zeer bedankt Ellen

Prettig en vakkundig geholpen

Vakkundig, snel, prettig en een goede communicatie.

• Betrokkenheid

Vertrouwd, hartelijk! Brengt de grond terug onder je voeten.

In een zeer moeilijke tijd waarin telkens de grond onder mijn voeten verdween was Ellen mijn houvast . Ze was er altijd waar nodig. Waar angst vaak bijna lijdend was bracht zij de rust terug. Zelfs wanneer ik in alle paniek haar mailde kreeg ik altijd zsm antwoord. Ik heb mij nooit in de steek gevoelt. Ze begeleid op een zeer prettige en laat je nooit ergens alleen staan. Ze geeft je het gevoel dat het ook een “samen” is die de strijd aangaat. Daar waar je jezelf heel vaak alleen voelt

• Betrokkenheid

Zeer bekwame en professionele mediator

Mr Ellen van Swaaij heeft als mediator opgetreden bij ons scheidingsproces. Zij doorziet de situatie en weet feilloos het juiste pad te kiezen. Ze brengt beide partijen echt met elkaar in gesprek, waardoor het mediationtraject vrij snel verloopt. Ellen is zeer professioneel en doortastend. Zij werkt snel en adequaat en komt tot goede en heldere afspraken. Hierdoor kunnen beide partijen elk op een goede manier weer verder met hun leven.

fijne betrokken advocate

Vanaf het eerste moment fijne persoonlijke gesprekken gehad in een huiselijke sfeer. Dit maakt, door alles wat er op je afkomt, een stuk prettiger en rustiger te behandelen. zeer veel vakkennis wat erg fijn is, hele duidelijke uitleg zonder poespas. zeker aan te bevelen!

• Betrokkenheid

Ellen van Swaaij werkt bijzonder systematisch, houdt zich aan afspraken en is een kundig advocaat. Ze is duidelijk in haar adviezen en zal door haar strikte werkwijze nooit een termijn missen. In een (lange) periode van onzekerheid en (juridische) spanningen is zij mij daarmee van grote hulp geweest. Ze kan weleens wat "kort" communiceren maar is een zeer hartelijke persoonlijkheid.

• Betrokkenheid

Door te volharden, haar kennis en haar betrokkenheid heeft mr. Ellen van Swaaij er voor gezorgd dat mijn belager tot twee maal toe veroordeeld is. Bovendien heeft zij er voor gezorgd dat alimentatie en familierechtszaken positief konden worden afgerond.

• Betrokkenheid

Mr. Ellen van Swaaij heeft mij bijgestaan in een schier uitzichtloze scheiding. Dat het meer dan een vechtscheiding was begreep zij meteen en daarom heeft zij met mij de nodige juridische stappen genomen met uiteindelijk goed gevolg.

• Betrokkenheid

Mevrouw van Swaaij zal alles nalopen om de zaak zorgvuldig voor te dragen. Alles wat zij met de cliënt bespreekt is gebaseerd op feiten. Een goed gesprek, goede voorbereiding, en recht door zee. Prettig en helder. Dat geeft duidelijkheid. Accuraat, ad-hoc. Geen één moment meegemaakt dat Mevrouw van Swaaij geen vraag wist te antwoorden via een gesprek of mail. Dat geeft een goed gevoel, en daarmee betrouwbaarheid.

Over Advocaatscore.nl