Doeltreffend, vasthoudend en vakkundige aanpak !

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer prettig heb samengewerkt met Ellen, ze heeft een zeer professionele houding waarbij de focus ligt op doorpakken zonder dat de kwaliteit in gedrang komt. Ze heeft kennis van zaken en heeft een oplossingsgerichte instelling. Heldere, duidelijke en ook vooral tijdige communicatie. Maar vooral is Ellen betrokken, sociaal en heel toegankelijk om de toch al gevoelige situatie/kwesties waarin je als client in beland bent mee te delen, ze neemt je aan je hand mee om de zaak in goede orde te kunnen afwikkelen!!

• Betrokkenheid

Ellen is een zeer goede advocate! Ze heeft me heel goed geholpen. Is professioneel, en hield me tijdens het proces overal van op de hoogte. Ben erg blij met haar geweest. En gelukkig ook een goede afloop mbt de rechtszaak.

doortastend, gedreven, correct

Laat ik voorop stellen dat je hier niet voor je plezier heengaat. Wij hebben eerst rondgekeken naar andere advocaten/mediators, maar na het eerste gesprek was het voor ons beiden duidelijk dat Ellen, de persoon was die wij nodig hadden. Zei maakt duidelijk in eerste gesprek hoe het hele traject gaat verlopen, inclusief de kosten. Vervolggesprekken lopen gestructureerd, en in gemoedelijke sfeer. Ellen heeft alle kennis in huis die nodig is, om een scheiding tot het einde te begeleiden, de ervaring werpt zeker de haar vruchten af. Heb je een advocaat nodig bij scheiding of familierecht, kan ik haar van harte aanbevelen.

• Betrokkenheid

Goede, deskundige advocaat met hart voor haar werk.

Het is misschien een beetje saai op de reviews, allemaal tienen, maar die 10-en verdient ze zonder enige twijfel. Ze is kundig, betrokken, én haar inzet is nét dat beetje meer, waardoor ze die 10 meer dan verdient!!

Deskundig

Fijne gesprekken, goed advies en erg begripvol naar beide partijen toe!

• Betrokkenheid

Hoed luisterende advocaat met een eerlijke en rechtvaardige mening.

Gemakkelijk in de omgang. Je voelt je direct welkom. Ellen geeft aan wat er wel en niet mogelijk is en is open en transparant in haar antwoorden welke wegen als eerste bewandeld moeten worden. Papierwerk was ontzettend snel geregeld en er is continu communicatie over de stand van zaken. Ik raad daarbij Ellen ook aan als iemand een goede familie advocaat zoekt!

Vakkundig Voortvarend Vriendelijk

Ellen van Swaaij vond ik via internet. Mijn online melding werd nog dezelfde dag opgepakt en gevolgd door een hartelijke ontvangst in haar huiselijke kantoor. Het gevoelige juridische probleem werd door Ellen scherp en bekwaam, gekoppeld aan de menselijke maat, helder in kaart gebracht. Ze leverde alle stukken zelf af bij de Rechtbank en enige tijd later ontving ik een positieve uitspraak van de kantonrechter. Tussentijds waren de lijnen en reactietijden kort. Gemeten aan haar ervaring en deskundigheid, hanteert Ellen een schappelijk uurtarief zonder daarbij elke minuut te declareren. Van harte aanbevolen!

• Advies N.v.t.

Heel tevreden

Ellen luistert goed naar je en geeft dan goed advies. Ook kreeg ik snel reactie op mijn mails wat voor mij heel prettig is. Ellen heeft mij goed geholpen en ik kan haar zeker aanbevelen.

• Betrokkenheid

Duidelijk, accuraat en goede communicatie

Ellen heeft verstand van zaken. Is duidelijk, neemt een standpunt in en komt voor je op. Communiceert duidelijk en op de juiste manier. Daar waar nodig per mail, en anders per telefoon.

• Betrokkenheid

Passievol en kordaat, een succesvolle combinatie!

Ellen luisterde goed naar wat ik belangrijk vond en stemde daar samen met mij de koers op af. Als er nieuwe ontwikkelingen waren en ik die met Ellen besproken had, kon ik het loslaten, omdat ik wist dat het bij haar goed belegd was.

• Betrokkenheid

Ellen staat naast en achter je, bewapend met deskundig maar eerlijk advies!

In een lastige tijd waarin voorzichtigheid, maar ook slagkracht nodig was, heeft Ellen mij ontzettend goed geholpen. Ze zegt je waar het op staat en windt er geen doekjes om. Juist daarom is haar advies zo prettig. Ze heeft zich bewezen als erg deskundig en vasthoudend. Ookal leek er in eerste instantie nauwelijks ruimte te zijn om in overleg nader tot elkaar te komen, heeft Ellen alle mediationtools uit de kast getrokken. Helaas mocht dit niet baten en de route naar de rechtbank zou gemaakt worden. Echter door de juiste open toon, in combinatie met een krachtig verzoekschrift, is er op het laatste moment toch een succes behaald. De tegenpartij is ons alsnog tegemoet gekomen, waardoor de gang naar de rechtbank is voorkomen. Complimenten aan Ellen voor de samenwerking, daadkracht, snelheid van handelen en het feit dat ze er altijd voor je is. Weekend/vakantie of niet, ze is er voor je!

• Betrokkenheid

Snel, efficiënt, kundig en eerlijk

Ik heb bij Ellen na een drama ervaring bij een collega gevonden wat ik zocht, "realisme en eerlijkheid". Ze vraagt je mening, zegt haar mening en legt uit hoe het juridisch zit. Hieruit komen opties waarin zij de voor- en nadelen uitlicht. Ik ben zeer tevreden met de snelle reacties (altijd binnen 1 werkdag en vaak binnen 1 uur), en het realisme van Ellen. Ze zoekt in oplossingen i.p.v. confrontaties en adviseert hier zeer kundig in.

• Betrokkenheid

Dankbaar en zeer tevreden.

Ellen is een heel prettig persoon. Tijdens het intake-gesprek gaf ze helder advies. Ze wekte meteen mijn vertrouwen, Ze communiceert helder en duidelijk, is recht door zee. Zij reageert snel op mails die ik stuurde. Kortom: ik ben zeer tevreden over haar aanpak en dankbaar dat zij mijn zaak onder haar hoede heeft genomen.

Een geweldige service

Geruime tijd na mijn scheiding werd er een probleem op zeer correcte wijze voor mij opgelost.

To the point!

Ervaringen: Ellen reageert direct, laat niets liggen en neemt ook gericht en direct acties. Haar communicatievorm dwingt betrokken partijen tot reacties en acties. De samenwerking en tevens haar expertise heeft geleid tot succes.

Meer dan tevreden.

Eerlijke en serieuze benadering van het probleem en de mens daarachter.Tot in de perfectie uitgevoerd.Alle respect en hartelijk dank.

• Betrokkenheid

Dankzij Ellen ben ik nog altijd bevriend met mijn ex.

Door de bemiddeling, raad en advies van Ellen konden mijn vrouw en ik zonder ruzie uit elkaar gaan. Daarvoor zijn we haar dankbaar. Moeilijke punten heeft zij minder moeilijk gemaakt. Zij heeft voorkomen dat wij appelen met peren gingen vergelijken. Heeft ieder van ons ruimte gegeven om zich uit te spreken.

Fijn!

Prettige samenwerking een leuke vlotte en advocaat. Ze neemt alle tijd om naar je verhaal te luisteren en je in alles te kunnen helpen. Geeft advies waar nodig is.

• Betrokkenheid

Gedreven, ervaren advocate die ik iedereen kan aanbevelen

Positieve ervaring gehad met Mr. E. van Swaaij. Ze heeft zich, gedurende een lange tijd, vol voor mijn zaak ingezet. Als ik een mail stuurde kreeg ik eigenlijk altijd snel een reactie terug. Dat werkte erg prettig en gaf vertrouwen. Verder duidelijke communicatie over en weer.

• Betrokkenheid

Ellen gaat door tot het einde!

Wanneer je 2-0 achter staat, dan gaat Ellen net zolang door totdat alles weer klopt. Wij hebben ook steun en begrip ervaren van haar. Zij is zeer goed bereikbaar en reageert altijd super snel. Haar kennis is echt ongelooflijk, ze is zeer goed op de hoogte. Zij legt alles goed uit en is goed te volgen voor mij als niet juridisch onderlegd persoon. De volgende keer zouden wij meteen weer kiezen voor haar juridische ondersteuning. Kortom een topadvocaat!

• Betrokkenheid

Ellen is oprecht en eerlijk en heeft een snelle en duidelijke communicatie.

Tijdens de looptijd van de procedure is Ellen een steun en toeverlaat geweest. Ze beantwoord snel vragen en laat je niet in onzekerheid zitten. Ook op de momenten dat je het even niet meer ziet zitten heeft ze het geduld om alles op een rijtje te zetten en een en ander nog eens door te nemen. Ellen neemt geen blad voor de mond en belooft je geen gouden bergen. Ze vertelt je wat haalbaar is en wat niet. Ik heb dit als zeer prettig ervaren omdat je precies weet waar je aan toe bent. Alle correspondentie die ontvangen wordt door Ellen wordt ook meteen gecommuniceerd. Ik heb altijd het gevoel gehad en geweten dat ik volledig op de hoogte was van de stand van zaken.

• Betrokkenheid

Goed contact en fijne begeleiding

Ik heb aan Ellen een fijne advocaat gehad. Heel direct en snelle antwoorden.

• Betrokkenheid

To the point, doortastend en zeer deskundig en aimabel

Ellen van Swaaij is zeer kundige advocaat en bovendien ook een zeer aimabel mens! Maar als het moet, zegt ze waarop het staat en houdt je met beide benen op de grond als het moet. Als juridisch adviseur moet je ook optreden als emotiemanager en dat ging haar heel goed af. Ik heb de samenwerking met haar als zeer prettig ervaren, en in de zaak waarin ik gedagvaard was, heeft ze samen mij mij een messcherpe Conclusie van Antwoord opgesteld. In de rechtszaal werd in mijn beleving door Ellen de vloer aangeveegd met de advocaat van de wederpartij. Ze bleek de opponent te kunnen overtroeven met haar zeer gedetailleerde kennis van het familierecht. Dankzij Ellen heb ik ook mooie herinneringen aan een verder zeer vervelend conflict met mijn ex echtgenote. Ik beveel haar van harte aan!!

• Betrokkenheid

Zeer betrokken, deskundig advies en ondersteuning

Ellen heeft mij bijgestaan op een erg fijne, warme, professionele en betrokken manier. Als mens en als advocaat.

• Betrokkenheid

Een advocaat met veel kennis van zaken met een professionele houding

Een bevlogen advocaat met veel kennis van zaken.

Over Advocaatscore.nl