Kundig en betrokken

We hebben Ellen leren kennen als een hele kundige, daadkrachtige en ervaren advocate. Bij vragen maakt ze op korte termijn tijd vrij om deze te beantwoorden en je hoeft dan ook nooit lang op een reactie of afspraak te wachten. Haar uitleg is altijd duidelijk en to the point. Ze houdt je steeds goed op de hoogte, nieuwe ontwikkelingen worden meteen besproken en waar nodig wordt er gelijk gehandeld. Minstens zo belangrijk: zo professioneel als ze als advocate is, zo prettig is ze als persoon. Ze is enorm betrokken, heel open en hartelijk en heeft een hele fijne manier van communiceren. Haar kantoor aan huis straalt deze hartelijkheid en persoonlijke benadering ook uit. Ellen heeft ons reeds twee maal bijgestaan en mocht het in de toekomst nog een keer zo zijn dat we een advocate nodig hebben, zullen we ons zeker weer tot haar wenden.

Invoelend en resultaatgericht

Met Ellen was het prettig samenwerken. Ondanks alle emotie, die bij een scheiding komt kijken, was zij in staat om mij steeds bij de les te houden en in te laten zien wat de essentie was van onze samenwerking. Uiteraard vroeg dit ook om een bepaalde mindset, voor wat betreft de eigen insteek. Ellen wist me steeds bewust te maken van hoofd- en bijzaken en dat is in een scheiding erg van belang, zodat ik niet in een langdurig traject terechtkwam.

• Betrokkenheid

Prachtige samenwerking op weg naar een doel.

Een nare echtscheiding gehad, maar Ellen trok mij erdoorheen. Ik kon met elke vraag bij haar terecht. Op haar kennis en kunde kon ik altijd rekenen, elke dag en bijna elk tijdstip. Nooit hoefde ik te wachten op antwoord. Een zeer betrokken advocate die me ook tijdens al mijn moeilijke momenten steunde en de moed gaf om door te gaan. Dank je wel Ellen!

• Betrokkenheid

Weet wat ze doet en moet doen in haar vak. Altijd een snelle reactie bij vragen en of opmerkingen. Een goede en duidelijke communicatie, heeft ons samen goed opweg geholpen.

TOP!!

Deze advocaat geeft meteen vertrouwen . Straalt deskundigheid uit. Luistert erg goed naar de intenties en informatie van de klant. Verwerkt de informatie precies volgens plan/afspraken . Vraagt een zeer redelijk tarief.

• Betrokkenheid

Een deskundige advocaat met een berg aan ervaring

Ik heb aan mevrouw Swaaij een goede advocaat gehad. Een rot in het vak en door haar kennis wist ik waar ik aan toe was. Haar dienstverlening is recht door zee en transparant. Mevr. Swaaij heb ik als betrouwbaar en duidelijk ervaren, zeker aan te bevelen!

• Advies N.v.t.

Betrokken, duidelijk en efficiënt

Zeer fijn benadering ondanks de vervelende situatie. Dat maakt het een stuk makkelijker. Daarnaast werkt Ellen zeer efficient, overlegt ze snel en goed en weet ze waar het over gaat.

• Betrokkenheid

Ellen gaat voor de beste uitkomst

Ellen behartigt niet alleen de belangen van haar cliënt, ze geeft ook haar mening en advies op basis van jarenlange ervaring. Vervolgens gaat ze voor de beste uitkomst van een zaak.

• Betrokkenheid

No nonsens, to the point

Een zeer ervaren advocate met een luisterend oor en parate kennis. Ze denkt in vlotte maar ook de beste oplossing voor de cliënt en niet in zo veel mogelijk uren maken. Ellen, bedankt!

• Betrokkenheid

Prettig communicatie, vertrouwd en betrokken.

Ellen heeft mij bijgestaan in een bijna vierjaar durende echtscheiding. Ik heb Ellen leren kennen als een zeer bekwame, pragmatische, doelgerichte maar bovenal betrokken advocaat. Ongeachte het tijdstip heeft Ellen altijd tijd vrijgemaakt voor een luisterend oor of het bespreken van de volgende stap in het traject. Zelfs tijdens vakanties stond Ellen klaar om het nodige te doen in de zaak en liet niks liggen. Ik heb niks anders dan lovende woorden over voor Ellen in de behandeling c.q. afhandeling met betrekking tot mijn zaak en zou Ellen zeker aanbevelen.

Een waar genoegen

Haar juridische kennis, alsmede haar mensenkennis, zijn zeer hoog. Reeds na het 1e intake gesprek wist Ellen de zaak perfect samen te vatten en op de juiste manier in gang te zetten. Haar begeleiding en betrokkenheid bij de zaak waren eveneens hoog. Al met al was het voor mij een waar genoegen om haar als advocate te hebben gehad.

• Betrokkenheid

Een zeer goede en kundige professional die een perfecte juridische steun kan bieden

Mijn ervaringen met Ellen van Swaaij zijn zeer goed. Gedurende 10 maanden heeft zij mij ondersteuning geboden. Niet enkel als advocaat maar ook moreel als mensenmens. Haar werkwijze is pragmatisch, eenduidig, professioneel en berust op veel ervaring en kennis.

• Betrokkenheid

Hoog empathisch vermogen en zeer deskundig.

Mijn ervaring met Ellen heb ik als zeer betrokken, duidelijk in de communicatie en helder in haar advies beleefd en dit alles in een relaxte sfeer - gecreëerd door haar- gedurende de sessies. Door haar hoge mate van empathisch vermogen heb ik - ondanks doel van de sessies - als zeer prettig ervaren. Ellen kon ons als cliënten snel goed inschatten kwam. Ze had oog en oor voor beide belangen en beide gevoelens waardoor haar begeleiding perfect tot zijn recht kwam.

Zeer correct en daadkrachtig

Ellen is recht door zee, daadkrachtig, correct en geeft een duidelijk, in 'Jip en Janneke' taal advies. Geen onnodige gesprekken of mailverkeer waardoor de tijd (lees kosten) alleen maar oplopen.

• Betrokkenheid

Uitstekend begeleid en geholpen!

Uitstekend begeleid en geholpen!

• Betrokkenheid

Een fijne advocaat met het hart op de juiste plek.

Ellen is heel toegankelijk. Ze neemt de tijd om alle stappen, op een voor ons duidelijke manier, uit te leggen. In een verdrietige tijd waarin je een advocaat nodig hebt, geeft zij je het gevoel dat je alles aan kan en dat alles goed komt. Wij hopen haar natuurlijk niet meer nodig te hebben, maar als, dan weer zeker weer Ellen. Bedankt voor alle goede zorgen.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Ellen als advocaat is positief.

Mijn ervaring met Ellen is zeer positief. Ze is eerlijk, deskundig, snel, en ze geeft realistisch advies. Tijdens een voor mij moeilijk bemiddelingsgesprek, was haar inbreng, haar aanwezigheid en haar humor zeer steunend.

• Betrokkenheid

Duidelijk eerlijk en deskundig.

Tot 2 x toe heeft Ellen mij bijgestaan mbt scheiding waar kinderen bij betrokken zijn. Iedere keer wist Ellen mij gerust te stellen, en samen maakte we een duidelijk plan van aanpak. Ze heeft een goede mensenkennis, is heel deskundig en heeft veel geduld. De communicatie verliep ook prima, snelle reacties en ook dit was altijd heel correct en duidelijk. In beide gevallen ook zeer tevreden over de uitkomst van de procedure. Heel erg bedankt voor alles!

• Betrokkenheid

Fantastische begeleiding met een menselijk inzicht.

Wij zijn goed begeleidt in dit toch al lastige proces van scheiding en verdeling. De voorlichting was uitstekend en wij hebben uitvoerig antwoord gekregen op alle vragen die er bij kwamen kijken. Ook is er naar mogelijkheid rekening gehouden met ieders prioriteiten en wensen. Ik heb ook de menselijke inleving als erg prettig ervaren. Kortom zeker aan te raden als er hulp nodig is bij een eerlijke scheiding.

• Betrokkenheid

Top advocaat in familierecht, kundig, persoonlijk en oog voor detail

Ben zeer tevreden over Ellen, ze heeft ons goed geholpen. Was eerlijk en oprecht in onze verwachtingen. In haar dienstverlening houd ze je continu op de hoogte, persoonlijke benadering. Wat ik heel prettig vond. Naast de formaliteiten heeft ze ook oog voor de cliënt en begeleid je goed in wat je kunt verwachten en denkt met je mee. Kort samengevat een advocaat die kundig is maar ook hart heeft voor haar werk en de cliënt. Als ik ooit nog eens een advocaat nodig heb zal Ellen zeker de eerste zijn die ik bel.

Highly recommended

I am so glad I turned to Ellen. She always explained everything in detail, kept me constantly informed and advised me, all in English as I don't speak Dutch and to make sure I understood everything. I highly recommend her. She doesn't tell you fairy tales, but tells you clearly what it's all about so you know exactly what to expect.

• Betrokkenheid

Zij is zeer proffesioneel en zeer bevlogen. Eerlijkheid en duidelijkheid staan bij haar hoog in het vaandel. Ook het afwikkelen van lopende correspondentie gaat per omgaande en niets is teveel. Een zeer fijne advokate!!! Dankjewel Ellen.

Alles Perfect

Goede en proffesionele hulp van Ellen. Het ontvangen van cliënten aan huis geeft een extra fijn gevoel. Merci!

• Betrokkenheid

Professioneel, attent en direct responsief.

Zeer ervaren advocate. Professioneel. Reageert onmiddellijk op de mails of telefoons. Concreet, geeft zeer goede uitleg. De lopende zaken worden direct afgehandeld.

• Betrokkenheid

Betrokken, bevlogen, eerlijk en reageert heel snel.

Ellen van Swaaij kan ik iedereen aanbevelen. Eerlijk advies, maakt het niet mooier dan het is en voorziet je van deskundige adviezen. Neemt je stap voor stap mee in het hele proces, waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Reageert heel snel en houdt zich aan haar woord en afspraken. Het is een advocaat die je graag aan je zijde hebt. De samenwerking heb ik als heel prettig ervaringen. In een zaak waar alleen maar “verliezers” waren was de enige winst dat ik werd bijgestaan door Ellen.

Over Advocaatscore.nl