Daadkrachtig, helder en betrouwbaar

Eerlijk over de inschatting van de kansen. Neemt zoals beloofd direct contact op en komt zijn afspraken na.

Top geholpen

Top geholpen door mevrouw Tjebbes, Na 66 km te hard rijden waar je 80 mocht was ik zo goed als 3 maanden mijn rijbewijs kwijt , na wat google onderzoek gedaan te hebben ben ik terecht gekomen op rijbewijsingevorderd.nl ik heb op de maandag gebeld zo nodig alle bewijsstukken meegeleverd nog dezelfde week op donderdag te horen gekregen dat mijn rijbewijs naar mijn huis wordt verstuurd vrijdag al het roze papiertje binnen en weer kunnen rijden alles binnen een week tijd !!! uitstekend hulp van rijbewijsingevorderd.nl

• Betrokkenheid

Was een goed contact contact met het jullie kantoor

Ik ben zeer tevreden wat jullie voor me gedaan hebben Alles is naar tevredenheid opgelost Nogmaals ik dank voor alles

Top advocaat

Mijn ervaring een 10 plus zeker aanbevolen als advocaat communicatie super overleg alles geef ze liever 7 sterren als dat kon als ik ooit een zaak weer zal hebben zal ik contact zoeken gr bert

• Betrokkenheid

Razendsnelle communicatie & zeer prettige samenwerking

Op vrijdag helaas aangehouden met 51 km te hard wat er toe leidde dat mijn rijbewijs direct ingenomen werd. Via Google rijbewijsingevorderd.nl gevonden en gelijk een bericht gestuurd, zaterdag telefonisch contact gehad met de heer Kool die duidelijk het proces uitlegde en maandag het benodigde klaagschrift ontvangen voor teruggave, welke dinsdag gelijk verstuurd is. Vervolgens bericht gekregen voor de raadkamerzitting waarbij de heer Kool aanwezig was en waarbij besloten is tot teruggave van het rijbewijs. Het was een zeer prettige en professionele samenwerking welke er gelukkig toe geleid heeft dat het rijbewijs snel weer in mijn bezit was. @Rijbewijsingevorderd.nl: Nogmaals dank voor voor de goede begeleiding en het prettige contact!

Snel en behulpzaam

Ik heb snel me rijbewijs terug dankzij julie bedankt .!!!!

Ontzettend goed geholpen!

Ontzettend goed geholpen door meneer kool en collega’s 100% een aanrader!

Helemaal TOP!

Communicatie via mail en telefoon was top! Ook de advocaat die mij begeleid heeft in de rechtszaal was top erg aardig en vlot.

Top bijdrage Mr Kool

Dankzij Mr Kool heb ik mijn rijbewijs in 5 maanden terug i.p.v. de initiële inhouding van 9 maanden.

• Betrokkenheid

Top service, hoge kwaliteit en menselijke maat

Advocaten hebben me goed bijgestaan. En in een rotsituatie mij het gevoel gegeven dat het goed ging komen. Snelle reactie en kwalitatief, heldere en duidelijke informatie voorziening.

• Betrokkenheid

Zeer vakkundig en snel en met zeer goed resultaat geholpen!

Op het moment dat ik contact had met Ellen van het advocatenkantoor…. Ging de trein lopen en binnen een paar dagen na klaagschrift m’n rijbewijs terug. Zeer goed geregeld en ik denk korte lijnen naar justitie en zeer professioneel gewerkt!

Professioneel

Helaas was mijn rijbewijs ingevorderd door te hard rijden. De bedoeling was mij een rij-ontzegging te geven van 2 maanden. Gelukkig is dit niet gebeurd en had ik hem binnen 3 weken terug!

• Betrokkenheid

Ontzettend fijn laagdrempelig contact en een duidelijke professionele aanpak, wat veel rust geeft.

Het was voor mij fijn om af en toe ruggenspraak te hebben gehad op momenten dat ikzelf even niet goed wist hoe ik met de situatie moest omgaan en wat ik ongeveer zou kunnen verwachten. De meest 'sterke' verhalen had ik allemaal wel gehoord van collega's en kennissen en iedereen had wel een (broodje-aap)verhaal waar ik niet altijd door werd gerustgesteld. Het heeft allemaal veel indruk op mij gemaakt, maar ik ben steeds op mijn gemak gesteld. Dankzij Kool Advocatuur is alles nog met een sisser afgelopen en heb ik mijn rijbewijs veel eerder teruggekregen dan ik had verwacht.

Professionele, adequate hulp.

Zeer goed bijgestaan tijdens de zitting. Snel, deskundig en gerichte hulp.

• Betrokkenheid

Professionele aanpak met een persoonlijke touch!

Vanwege een snelheidsovertreding kon ik mijn rijbewijs voor 3 maanden inleveren, maar 'Rijbewijs Ingevorderd' heeft ervoor gezorgd dat ik hem na 5 dagen weer retour kreeg. De duidelijke communicatie, professionaliteit en betrokkenheid heeft ervoor gezorgd dat ik met vertrouwen het werk uit handen heb kunnen geven.

Elke euro waard!

Nadat ik het zelf redelijk bont had gemaakt door een blaastest te weigeren zat ik redelijk in de problemen omdat ik een eigen bedrijf heb. Ik heb toch bijzonder snel mijn rijbewijs terug gekregen met de hulp van meneer kool.

• Betrokkenheid

Zeer duidelijk en goede en bovenal een aan te raden advocaat

Ik ben zeer te spreken over de gang van zaken vanaf het begin duidelijk. Bij ontmoeting in de rechtbank direct een fijn gevoel bij de heer. En ook zeer blij met de uitslag. Topwerk van een vakman

Snelle en goede service

Had wat problemen, maar super snel geholpen en nu weer helemaal tevreden Er waren nog wat dingen die niet helemaal lekker liepen maar ook hier hebben ze heel snel en goed bij geholpen

• Betrokkenheid

Uitstekend en super snel resultaat.

Vanaf het eerste telefoongesprek na 2 weken mijn rijbewijs terug. Goed contact en snel geholpen.

Uitstekend.

Mijn rijbewijs was ingevorderd door een te hoge snelheid. Via deze website in contact gekomen met kooi advocaten. Binnen 2 weken heb ik mijn rijbewijs terug gekregen terwijl de eis 4 maanden was. Ik ben ze enorm dankbaar.

• Betrokkenheid

Top service, snel en accuraat

Het team van Rijbewijs Ingevorderd werkt snel en accuraat. Ze weten precies hoe ze de zaken moeten aanpakken. Ik zat ontzettend in de stress want ik kan niet zonder mijn rijbewijs. Maar op de Raadkamerzitting kreeg ik meteen mijn rijbewijs terug. Dit had ik niet durven dromen. Heel veel dank!

Zeer goed!

Ben zeer vriendelijk maar ook snel en adequaat geholpen, door Mevrouw Tjebbes en Dhr Kool. Na het doen van mijn verhaal en het uitwisselen van de nodige informatie, hebben zij een bewaarschrift opgesteld en verstuurd aan de officier van justitie. Met als resultaat dat dat ik mijn rijbewijs binnen 4 werkdagen terug had. Geweldig !

Over Rijbewijs Ingevorderd

Rijbewijsingevorderd.nl is de website voor mensen die snel weer over hun ingenomen rijbewijs willen beschikken. Met meer dan 20 jaar ervaring en uistekende beoordelingen, kunt u er van op aan dat wij er alles aan doen om u weer snel op weg te helpen. Heeft u inmiddels ervaren wat wij voor u kunnen doen? Laat dan een review achter op de website.

Over Advocaatscore.nl