Germaine Kuis heeft een grote kennis van zaken waardoor zij de zaak sterk aanpakt. Hierdoor wordt haar strategie goed onderbouwd. Daarnaast is zij inlevend, ondersteunend en positief in de aanpak van de problematiek van de client.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Mr. Germaine Kuis is een zeer deskundige advocaat. Haar communicatie en beschikbaarheid voor de klant is uitstekend. Zij heeft met veel inzicht een lastige kwestie voor mij afgehandeld met een positief gevolg. Ik kan haar dan ook zeer aanbevelen.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Germaine Kuis is een zeer deskundige advocaat die de tijd voor je neemt en goed adviseert tbv een mogelijke oplossing. Ze is transparant over de aanpak waardoor je nooit voor een verrassing komt te staan.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Bij erfrecht worden feiten vaak overschaduwd door emoties. Mr. Kuis is uitstekend in staat om meelevend, nuchter, vakkundig, doortastend en tactvol zaken helder te krijgen. En dat is heel bijzonder in het -voor mij- haast ondoorzichtige web, dat erfrecht heet.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Naast een erfeniskwestie ook met mr Kuis de huurperikelen rondom mijn bedrijfspand opgepakt. Deze ogenschijnlijk uitzichtloze situatie is inmiddels omgebogen naar een contract voor 20 jaar. Het gevolg van juridische kennis, maar ook nuchtere onderhandelingstactiek van mr Kuis. Heel blij mee.

• Geholpen door: mr. G.S.A.J. Kuis

Als extern contact van ons kantoor is mr Germaine Kuis voor complexe vraagstukken absoluut te adviseren. Deskundig accuraat en betrokken. Weet van aanpakken. Zeer aan te bevelen.

Delftsekade 13 2266 AJ Leidschendam

06 29027283