Beter dan verwacht

Beter dan verwacht. Ik ben goed bijgestaan in mijn zaak en de uitkomst was goed. Je merkt dat ze er echt voor je zijn.

Uitermate Tevreden

Ik woon in Belgie had een ontneming maatregel en ze heeft ervoor gezorgd dat ik buiten blijf. Met minimalen stukken van verleden bijna 10 jaar terug. Stond open om te werken tot in de avond voor mij via whatsapp zodat ik alle stukken kon versturen. Plus zo aardig en heel geduldig, kort om ze is echt een juiste advocaat om te verdedigen tegen het hoger macht, want ze zal tot het uiterste gaan om te winnen en communiceert alles ook zeer correct af.

• Geholpen door: Kim Elema

Altijd wanneer ik vragen had werd er gelijk met mij contact opgenomen. Ik kon 1 vraag wel 10 x vragen en ik kreeg altijd duidelijke uitleg. Super tevreden!!!

• Geholpen door: Kim Elema

Professionele aanpak met gevoel voor humor

Dank Leonie voor je professionele hulp. Door je kundigheid, goede uitleg, en af en toe een grapje, geef je naast de juridische begeleiding ook een goede emotionele support.

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Geweldige inzet, kennis en empathie.

Erg goed voorbereid, ondersteund en meegedacht gedurende het proces, petje af.

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Kim Elema was heel behulpzaam en uitstekend.

Kim Elema was heel snel de probleem achteraan gegaan, als zij heeft informatie gekregen gaf ze het meteen door aan mij. Zij is betrouwbaar en ik voelde me zeker met haar.

• Geholpen door: Kim Elema

Buitengewoon prettig en kundig geholpen!

Op een erg prettige manier erg kundig bijgestaan door meester Leonie. Fijne en duidelijke communicatie en to the point advies!!

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Super advocaat! Gaat er echt voor en fijne communicatie. Neemt de tijd voor je en bespreekt het dossier duidelijk en goed met je door. En legt goed uit wat het plan van aanpak is. Nogmaals bedankt!

Top !!

Ben zeer tevreden over aanpak en afhandeling. Goed in communicatie . Leonie thanx voor je geweldige aanpak en inzet. Hoop je niet meer nodig te hebben maar mocht dit toch nodig zijn weet ik je te vinden!!!

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Ze heeft me goed geholpen. Ik beviel haar zeker aan!

• Geholpen door: Kim Elema

Top niks op aan te merken

Heel prettig, heel makkelijk mee te communiceren en een heel aardig persoon!

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Zo laag mogelijk straffen, Zijn altijd goed ;)

Een goede indicatie gekregen voorafgaand. Goede uitleg en top communicatie. Altijd bereidt voor vragen of hulp. Goed bereikbaar.

Top behandeld en Top resultaat

Leonie is echt een Topper. Staat altijd voor je klaar en communiceert duidelijk en ook meteen. Heeft me echt goed door het hele proces geholpen wat ongeveer een jaar in totaal heeft geduurd. Was er best gestrest door maar Leonie stelde me telkens weer op m'n gemak. Top-advokaat dus. Petje af en heel erg bedankt Leonie,

Zeker tevreden!

Ik ben ècht goed geholpen door, Leonie.

Erg tevreden!

Ik ben goed geholpen en ook goed begeleid gedurende het proces!

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Mevrouw Elema: Heeft mij in een ongeldige proces heel goed kunnen ondersteunen. Complimenten!

• Geholpen door: Kim Elema

Heel vriendelijk en heel goed!

Heb heel goed contact gehad met Leonie. En ben heel snel geholpen, heb binnen 8 dagen me rijbewijs terug gekregen!

Ik ben zeer tevreden

Ik ben uitstekend geholpen. Kim heeft alles perfect uitgezocht en voorbereid, waardoor ik rustig kon blijven en vertrouwen had in een goede afloop.

Goed en krachtig

Ze stelt je ook zo op je gemak ze is lekker krachtig in de recht zaal ze weet wat ze zegt

Efficient en professioneel

Ontzettend tevreden over de werkwijze en aanpak van Leonie. Het resultaat was een mooie afsluiting van een prettige samenwerking. Ik had geen betere advocaat kunnen wensen.

Echt top!

Leonie is naast een top advocate een leuke persoonlijkheid. Ze stelt je op je gemak, legt goed uit wat de rechtszaak inhoudt en wat de gevolgen kunnen zijn. Daarnaast is ze makkelijk via Whats app te bereiken. Na een vrijspraak regelt ze ook meteen dat er een schadeclaim ingediend wordt om de advocaat kosten terug te krijgen. Ik ben blij dat ik haar benaderd heb en kan haar aan iedereen aanbevelen!

Super blij

Twee zaken gehad allebei geslaagd. Helpen je graag en denken met je mee. Goeie advocaten aanrader. Gr

• Geholpen door: N.v.t.

Goed geholpen!!

Op een hele fijne manier goed geholpen met mijn zaak. Leonie is eerlijk en begripvol! Heel blij met het resultaat!

• Geholpen door: Leonie van der Grinten

Bijzonder fijn samen gewerkt met Leonie, ze is bijzonder prettig in de omgang, luisterd goed, kundig, scherp en vertaald het voortreffelijk. Een absolute aanrader!!

Super fijne advocaat

Super fijn om mee te werken en toont heel goed haar begrip

Torenallee 20

5617BC Eindhoven