Zeer goed geholpen in de afwikkeling van een nare procedure.

Rianne geeft een goed en zakelijk advies, is hierbij steeds duidelijk in wat wel en niet verwacht kan worden. Dit alles in overleg en met oog voor gevoel en verstand inzake de afwikkeling. Kortom ik ben erg goed geholpen met haar deskundigheid.

• Betrokkenheid

Partijdig en een grote teleurstelling

Rianne was emotioneel te betrokken en heeft een aantal keren haar mening in een kwestie gegeven en hierdoor ons als partijen meer uit elkaar doen drijven dan nader tot elkaar gebracht. Van een onpartijdig mediator had ik op zijn minst verwacht dat zij de ruimte zou verlaten als ik naar het toilet zou gaan; zij bleef zitten met mijn ex partner en ik hoorde ze praten. Dit gaf een heel onveilig gevoel. Het doel waarvoor ik kwam is nooit besproken, enkel randzaken en zaken waarvan ik een aantal keren had gezegd deze niet te willen bespreken (een medische kwestie bijvoorbeeld die bij een arts thuis hoort). De mediation was een grote teleurstelling en mislukking, mede door het optreden van Rianne. Ik heb een officiële klacht ingediend bij de federatie van mediators.

• Betrokkenheid

to the point, zo doelgericht en emphatisch zonder medelijden, dat heb je nodig in een vechtscheiding

In een diepe put van ellende en zonder positief vooruitzicht. Rianne heeft vanaf het begin een duidelijk beeld geschapen van wat ik kon verwachten en wat zij van mij verwachtte om het maximale er uit te halen. Ze is strategisch een kanjer, wat ze zegt komt vrijwel helemaal uit. Het waren soms kleine stapjes, maar dat je vooruit gaat en komt is wat je nodig hebt in een vechtscheiding. Dat je vecht en dat er iemand is die je daarbij echt helpt. Ook door de grenzen te stellen aan verwachtingen en aan gedrag. Ik heb een groot en diep respect voor Rianne als vakvrouw en vooral als mens. Een heel fijn mens.

Zeer, zeer tevreden

Ik dank Rianne voor haar inzet. We hebben de zaak gewonnen en ik dank haar, ik ben heel erg blij. Dank je wel

Top advocaat!

Super deskundige advocaat en streeft altijd voor beste resultaat. Ze heeft mij jaren lang goed geholpen met juridische advies en met haar win je de rechtszaken!

Professionally handled

I recommend Advocatenkantoor Maliepaard, the cause was handled professionally and with the correct attitude. Thank you.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Advice
  • Expertise
  • Involvement

Goed geholpen

Rianne heeft meegedacht en de extra mijl gelopen toen het nodig was. Het leek een ingewikkelde zaak, maar het was prettig om met haar te werken.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Advice
  • Expertise
  • Involvement

kort maar krachtig

kort maar krachtig

• Betrokkenheid

Ineen woord een heel goed kantoor

• Betrokkenheid

Betrokken, Pittig, werkt vanuit haar hart

Rianne is een pittige dame die met passie haar werk verricht. Ze luistert goed naar je wensen en doet meer als je mag verwachten! Ze heeft onze zoon ontzettend fijn bijgestaan! Ze heeft passie voor haar werk en dat is duidelijk te merken.

• Betrokkenheid

Rianne Maliepaard is een echte professional met veel kennis van zaken

Advocate Rianne Maliepaard heeft mij bijgestaan in een juridische procedure. Zij heeft dit met veel kennis en vaardigheden gedaan. Rianne Maliepaard is een pitte advocate en als zij zich erin bijt laat zij niet zo gauw meer los. Ik heb Rianne leren kennen als een professional die weet waar zij het over heeft. Zij luistert goed naar je wensen en speelt hier heel goed op in ze neemt de tijd voor je en koppelt alles naar je terug houd je goed op de hoogte van de stand van zaken. Rianne is hele prettige en pittige advocate. Advocatenkantoor Maliepaard is echt een aanrader

Fijne advocate

Rianne is een fijne vrouw, die meedenkend is. Mijn scheiding is goed afgerond.

Top advocaat zaak gewonnen

Goed werk geleverd.

• Betrokkenheid

Tijdens vakantie periode minder hulpvaardig

Ben succesvol geholpen

• Betrokkenheid

Een hele fijne en goede advocaat

Goede en menselijke advocaat

Goede en menselijke advocaten bureau. Komt afspraken goed na. Zeer tevreden over Rianne en Dorien!

• Betrokkenheid

Ik heb heel prettig ervaring met jullie gehad

• Betrokkenheid

Advocaat Maliepaard. Als een engel op mijn pad!!

Zonder de hulp van Advocaat Maliepaard had ik niet geweten hoe te beginnen of eindigen. Heel erg bedankt dat ik op korte termijn bij u terecht kon en dat u mij kon ondersteunen gedurende het proces.

Goed werk

• Geholpen door: Rianne Maliepaard

Hele goede service. Meedenkend en snelle afhandelingen. Rianne is een aardige vrouw.

• Geholpen door: Rianne Maliepaard

Ondanks een moeilijk gecompliceerde zaak heeft ze alle moeite gedaan om het voor elkaar te krijgen. Helaas door wijzigingen in de situatie was het niet meer haalbaar.

• Geholpen door: Rianne Maliepaard

Rianne Maliepaard is zeer betrokken bij haar zaken erg deskundig en goede communicatieve vaardigheden. Kortom een zeer goede advocaat met het hart op haar tong. Ik kan haar van harte aanbevelen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Rianne is fijn en betrokken. Het kost soms wél wat moeite om contact te krijgen en om teruggebeld te worden. Ook vond ik het níét heel fijn dat ik erachter kwam de laatste keer dat er een uitspraak was dmv mijn bankrekening ipv een mail van Rianne zelf. Communicatie mag écht beter!

• Geholpen door: Rianne Maliepaard

Ik heb de dienstverlening als zeer prettig en deskundig ervaren.

• Geholpen door: Rianne Maliepaard

Rianne heeft mij behoorlijk rustiger gekregen, heeft van te voren goed ingeschat wat het resultaat van de uitspraak zou zijn (ondanks de gemene leugens en trucjes van de tegenpartij). We zijn het niet met alles eens geweest maar het resultaat laat duidelijk zien dat ze zeer goed weet wat ze doet.