We hebben 4 jaar lang gebruik gemaakt van Rijnland Advocaten en ze hebben ons al die tijd ontzettend goed bijgestaan.

• Betrokkenheid

Goede hulp en duidelijke uitleg over het proces

Fijne begeleiding en hulp gekregen als een slachtoffer van een verkeersongeluk

• Betrokkenheid

Prima samenwerking, zeer goed geholpen

Ik ben zeer tevreden betreft de gehele loop van mijn zaak en zo ook afhandeling. Zo een samenwerking wens ik anderen ook toe! Groeten, J van Leeuwen

Ik had een uitstekende ervaring met Rijnland Letselschade Advocaten

Na letsel als gevolg van een verkeersongeval was een goede juridische raadsman van belang. Die heb ik in Benno Schümmer gevonden. Professioneel, zakelijk en betrokken.

• Betrokkenheid

Professioneel, vakkundig, betrokken en betrouwbaar

Mw. Bockxe heeft mij uitstekend begeleid in de afhandeling van letselschade na een auto-ongeluk. Tijdens het prettige kennismakingsgesprek heerste een ontspannen en vertrouwde sfeer. Mw. Bockxe luisterde aandachtig, toonde oprecht interesse, nam de zaak serieus, nam de tijd en vroeg goed door. Hierdoor kreeg zij duidelijk een goed beeld over de situatie. Naderhand gaf zij passend en kundig advies en bespraken we uitgebreid mijn opties. Mw. Bockxe heeft, uiteraard na mijn akkoord, alle communicatie met de tegenpartij op zich genomen. Regelmatig ontving ik updates, via email of telefonisch, over de status van mijn dossier. Dankzij het werk van mw. Bockxe is mijn dossier nu met een goed gevoel afgesloten. Ik heb mw. Bockxe als een heel prettige, rustige, betrouwbare, professionele, vakkundige en laagdrempelig te benaderen advocaat ervoeren die haar afspraken nakomt. Mocht ik, onverhoopt, ooit nog gebruik moeten maken van een schadeletsel advocaat, dan neem ik zeker opnieuw contact op met mw. Bockxe of een van haar collega's van Rijnland Letselschade Advocaten.

• Betrokkenheid

Ervaren, empathisch , vakkundig en betrokken

Prima, heel goed geholpen, transparant en begripvol.

really good

Rijnland Advocaten helped me after a bike accident where I was ran-over by a car. They were always available to answer my questions and prepared a very thorough medical assessment of my injuries with their team of specialists in order to come to an agreement with the insurance. they were very helpful in any circumstances and I highly recommend their service.

Zeer netjes en correct.

Goed gecommuniceerd en goed geadviseerd.

Betrokken en zeer kundig

Renee is erg betrokken en zeer kundig.

• Betrokkenheid

Zeer goed, positieve ondersteuning met een goed resultaat

Meneer Schummer heeft op zeer positieve wijze ondersteuning geboden tijdens het proces. Door zijn deskundigheid en goede advies is er goed resultaat bereikt.

Erg fijn geholpen

Dhr. Schümmer heeft mij bij 2 ongevallen bij gestaan. Bij beide erg fijn geholpen. Scheelde mij heel veel rompslomp met papieren en bellen. Dhr. zat overal bovenop en hield mij goed op de hoogte van alles dat speelde.

Ik ben wel tevreden .

Alles ging netjes opgelost .Mijn advocat '"De heer Benu schummer" heeft zijn best gedaan om mij juist kunnen geholpen worden .Ik was erg blij met hem en zijn werk die voor mij gedaan heeft.

• Betrokkenheid

Verstand van zaken en fijn contact

Goede adviezen en goed overleg. Heel Betrokken.

Zeer tevreden met de afhandeling door Renee Bocxe

Sociaal, betrokken en deskundig.

• Betrokkenheid

Zeer goed bijgestaan door mevr.Bocxe

Op deskundige wijze ,geadviseerd,bijgestaan en geholpen door Rijnland-advocaten,met name door mevr.Bocxe.

• Betrokkenheid

prettig geholpen en fijn dat er zo meegedacht wordt.

Na wat enige vertraging in het proces is het opeens snel gegaan. Toen het proces eenmaal op gang ging werd de betrokkenheid wat beter. Ik vond het lastig om enige tijd niets te horen hoe het proces er voor stond en wat er precies ging gebeuren. Vaak moest het vanuit mijzelf komen om iets te horen te krijgen. Ik weet niet of dit gebruikelijk is maar voor een jong iemand is dat soms lastig. Al met al goed geholpen als ik een vraag had. Bedankt

Car accident

My lawyer was mrs Bocxe. First of all, it was a pleasure to work with her. She took full control of the case , including contacting the lawyer of the driver who caused the damage. The case was decided in my favor. And I am very happy that I have applied to the Rijnland Advocate.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Fijne samenwerking

Heel fijn

• Betrokkenheid

Goede communicatie en duidelijke hulp

Ik heb hele goede communicatie ervaren met het bureau maar ook met mijn advocate persoonlijk. Hele duidelijke afspraken wat er ging gebeuren en snelle terug koppeling van de zaak. Mijn advocaat was erg goed op de hoogte van vorige ondernomen stappen, eeg persoonlijk en leefde mee in mijn situatie. Ben super blij met het eindresultaat en heb het goed kunnen afsluiten.

• Betrokkenheid

Mijn verwachtingen waren hoog, maar daar kwam Dhr. Schummer ver bovenuit. Ik ben zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met Dhr. Schummer. Altijd zeer professioneel en daar waar andere denken "dit is al een goed resultaat", daar stopt Dhr. Schummer niet. Hij gaat verder. Ik kan niks anders meldden dan dat ik iedereen aanbeveel om bij nood even Rijnland advocaten te bellen. Ik weet bij wie ik aanklop bij de eerst volgende juridische kwestie!

Goede begeleiding

Mijnheer Schümmer heeft mij, na mijn aanrijding, zeer goed begeleid in het traject wat daarop volgde. Inmiddels hebben we het dossier kunnen sluiten en ik heb daar een goed gevoel aan over gehouden.

Vriendelijk, behulpzaam, inlevend

In een langslepende afhandeling van een auto ongeluk, heeft ze mij bij gestaan tijdens het herstel en de bijkomende problemen. Alles tot in de puntjes geregeld en afgehandeld.

Heel professioneel en vriendelijk

Goed ervaring!

• Betrokkenheid

Dhr. Schümmer heeft mij geholpen met het verhalen van letselschade. Hij heeft alles goed uitlegd en begeleid. Het samenwerken met Dhr. Schümmer heb ik als zeer prettig ervaren.

• Betrokkenheid

Fijne ervaring mbt letselschade afhandeling

Neemt ruim de tijd, met veel aandacht en belangstelling. Informatief met heldere en duidelijke uitleg. Prettige communicatie. Top!