Deskundig en oprecht

Renée heeft mij zeer goed geholpen bij het afhandelen van een letselschade. Op een vakkundige en betrokken wijze heeft ze het proces afgehandeld. Heldere en duidelijke communicatie.

• Betrokkenheid

Prettig contact met prima eindresultaat

Begripvol voor ontstane letsel door ongeval. Prima afgehandeld, duidelijke uitleg, tijdige updates, waarbij wel hielp dat tegenpartij schuld bekende.

• Betrokkenheid

Zonder mijn advocaat was mijn schade niet vergoed

Door slachtofferhulp werd ik geattendeerd op de mogelijkheid advies bij een letseladvocaat in te winnen. Hierdoor kwam ik in contact met de heer Schümmer van Rijnland advocaten. De eerste aangename verrassing was dat hij tijdens mijn herstelperiode na het ongeval aan huis kwam om de zaak te bespreken. Vervolgens heeft hij de processen en de ongeval schade met de politie, verzekeraar, medici etc. geregeld. Het is een zaak van lange adem en doorzettingsvermogen waar ik zonder de hulp van mijn advocaat niet doorheen gekomen was. Door Rijnland advocaten is mijn schade met de verzekeringsmij uitstekend afgewikkeld.

• Betrokkenheid

Een vriendelijke en oprechte afhandeling

Een vriendelijke en oprechte afhandeling.

Duidelijk communicatie

Hij is best aardig en luistert heel goed en wilt alles heel goed uitleggen. Ook helpt hij met alle kleine vragen.

Alles super geregeld.

Ik ben de afgelopen anderhalf jaar ontzettend goed geholpen door meneer Schümmer. Dankzij hem heb ik alles uit handen kunnen geven en heb ik me op mijn herstel kunnen richten. Ik ben hem dan ook heel erg dankbaar voor alles wat hij heeft gedaan voor me.

Ik voel me erg geholpen

Ik ben erg blij met de manier waarop ik geholpen en ondersteunt ben door Rijnland letselschade advocaten. Zij hebben een hoop zorgen uit handen genomen en hadden bij alles een professionele houding en een geduldige uitleg. Ik hoop ze in de toekomst niet nodig meer te hebben, maar mocht het toch zo zijn dan zal ik zonder twijfel hun opnieuw inschakelen! Bedankt voor jullie hulp!

Prachtig

Ik vind het top bedankt voor hulp. Uw bent echt goede advocaat

Top advocaat

• Betrokkenheid

Heel fijn, duidelijk en goed geholpen door mevr. Bocxe

Na ongeluk in 2012, dus jaren wachten heeft mevr. Bocxe de afhandeling met de verzekering gelukkig overgenomen. De communicatie via thuisbezoek, telefoon en mail was erg duidelijk en goed. Met alle vragen mocht ik mevr. Bocxe bellen of mailen en kreeg snel antwoord. Mevr. Bocxe heeft mijn letselschadevergoeding heel goed met de verzekering afgehandeld. Mevr. Bocxe bedankt voor al uw hulp.

Harde strijd

Het ziekenhuis wilde de gemaakte fouten, die leiden tot het overlijden van mijn echtgenoot, niet toegeven. Uiteindelijk na 5,5 jaar tot een oplossing gekomen. Hoop dat andere mensen dit bespaard blijft en het ziekenhuis zijn werkwijze heeft aangepast. Renée bedankt voor al je hulp.

• Betrokkenheid

Samenwerking als zeer professioneel en prettig ervaren

Een langslepend traject gehad waarin uiteindelijk de samenwerking tussen Rijnland, mijn verzekeringsagent en mijzelf de sleutel waren tot een goede afronding van de zaak. Duidelijke afspraken gemaakt, goede communicatie en snelle acties. Daarvoor dank!

Ik super goed geholpen

Nogmaals super goed geholpen en ik raad ze iedereen aan die in zo een situatie komt.

Vertrouwen in dit bedrijf

Mijn moeder heeft een aantal jaar geleden een ongeval gehad, naar aanleiding daarvan Benno Schumer ingeschakeld, fijn contact gehad en uiteindelijk een mooie schadevergoeding gekregen, zelf 2 jaar geleden bij een kettingbotsing betrokken geraakt, weer Benno Schumer ingeschakeld, en weer is het tot een goed einde gekomen!

Goed en deskundig geholpen

Vanaf het eerste moment was er prettig contact met Dhr. Schümmer. Werkt deskundig en er is goed contact na een persoonlijk gesprek, fijn dat dat eerste gesprek bij je thuis gebeurt. Dhr. Schümmer neemt de tijd, kon mijn verhaal goed kwijt en stelt goede vragen. Na het gesprek contact via telefoon en mail, ook een goede en snelle terugkoppeling. Er zijn snel stappen gemaakt in mijn zaak die ik zelf niet voor elkaar had gekregen.

• Betrokkenheid

Goed ondersteund en mijn belangen behartigd.

De hulp is erg prettig geweest omdat je in een situatie belandt waar je normaal gesproken niet mee maken hebt. Daarbij wordt behandeld en besproken waar je als leek niet aan zou denken. De advocaat is zeer punctueel en zorgvuldig en heeft kennis van zaken. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik met deze ingrijpende gebeurtenis en de gevolgen ervan om kan gaan, dat ik het af kan sluiten en dat de geleden en toekomstige schade vergoed is.

• Betrokkenheid

Goed geholpen bij letsel schade

Dhr. Schümmer heeft mijn moeder juridisch bijgestaan in een letselschade zaak. In de laatste fase van de zaak (waar ik bij betrokken ben geweest). Heb ik het contact als zeer prettig ervaren en durf ik te stellen dat dhr. Schümmer juridisch goed onderlegt is.

• Betrokkenheid

Deskundig met oog voor de menselijke maat.

Het contact met mevrouw Bocxe hebben wij als zeer plezierig ervaren. Zij handelt met een grote mate van kennis. Daarnaast houdt zij rekening met de niet-juridische aspecten bij letselschade. De menselijke kant is in deze zaken minstens zo belangrijk als de juridische kant.

• Betrokkenheid

Uitstekende service en hulp hebben wij ontvangen

Wij zijn zo goed geadviseerd, geholpen en tot een uitstekende oplossing uit gekomen dankzij mevrouw Reneé Bocxe Daarvoor onze dank.

Uitermate professionele advocaat

Mevrouw Bocxe weet waar ze over praat en kan zeer gericht naar een specifiek doel werken

UITMUNTED

Met ons dossier zijn we vanaf het begin op een hele persoonlijke en professionele manier bijgestaan met een resultaat waar we meer dan tevreden mee zijn binnen een hele goede termijn.

Grandioos

Ik ben uitstekend geholpen door Benno Schümmer. Zelf heb ik bijna geen omkijken gehad naar de zaak, en ben ik uitstekend gecompenseerd voor mijn motorongeluk.

• Betrokkenheid

Zeer goed, uitstekende ondersteuning met een goed resultaat

Mw. Bockxe heeft uitstekend begeleid na letsel als gevolg van een verkeersongeval. Professioneel, zakelijk, transparant en erg betrokken. Communicatie via mail en telefoon zeer goed Ik ben zeer tevreden betreft de gehele loop van mijn zaak en zo ook afhandeling. Zo een samenwerking wens ik anderen ook toe! Nogmaals mijn dank Mw. Bockxe Groeten, K. Ahmadi

Fijn geholpen

Fijn en erg duidelijk geholpen

• Betrokkenheid

Van het begin zeer goed en zorgvuldig intakegesprek gehad communicatie via mail en telefoon zeer goed verlopen Ik ben zeer tevreden waarop mijn zaak in behandeling is geweest En een nette afhandeling.