De beste advocaat die er is!

ik hebin eerste aanleg 4 jaar gevangenisstraf gekregen en werd destijds door een andere advocaat bijgestaan. Job Knoester heeft deze zaak in hoger beroep behandeld en door zijn toedoen kwam ik 5 dagen na het hoger beroep vrij! Job onwijs bedankt voor je gedane werk!

Altijd 100% tevreden!

Mijn ervaringen met Mr Knoester (en collega’s) zijn altijd prima geweest!

Goede ervaring

In het begin nog even wennen aan elkaar. Ervaar goede inzet en communicatie met mr Knoester. Blij dat we zijn overgestapt. Hebben zijn know how zeker nodig in 2020!

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Ik ervaar het inverband met mijn zoon en ik ben erg tevreden in het gebied van hun werkwijze en eerlijkheid en snelle reactie via de mail en telefonisch, vervolgens de afspraken na komen, vriendelijkheid. Ik raad iedereen aan om als ze een advocaat nodig hebben met het kantoor van Knoester en Van der Hut Alberts& Korteling advocaten contact opnemen.

Perfecte behandeling

Het kantoor stond en staat nog steeds voor mij klaar. Alle advocaten hebben mij geholpen toen de nood erg hoog was! Na contact direct een bezoek gekregen van Dhr. Knoester, mevr van der Hut, top, mevr.Albers top!

Ik ben zeer tevreden.

Ik heb de juiste beslissing genomen om destijds van advocaat te wisselen en mij voortaan door Mevr. Van der Hut te laten bijstaan. Betrokkenheid, deskundig en inzet welke ik zeer waardeer. Nogmaals dank.

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Heel erg betrokken en menslievend, weet waar ze over praat deskundig op meerdere fronten. Geeft een eerlijk advies maar als de client anders wil dan word er ook naar geluisterd. Voelt zich niet verheven boven andere en altijd bereidt iets aan te nemen,goed voorbereid in de zaak en dat geeft een veilig ondersteunend gevoel. Eerlijk ten opzichte van hoe je ervoor staat goed of slecht maar het word wel keurig professioneel verteld. Zou Yvonne ten zeerste aanbevelen iets wat ik ook meerdere malen gedaan hebt.

Top goed

Ik heb goede ervaring en komt na wat is afgesproken ik ben goed tevreden.

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Uitstekend kantoor met zeer adequate en proactieve advocaten

Sinds vorig jaar word ik bijgestaan door Yvonne van der Hut. Zij is zeer kundig, weet waar zij het over heeft, is goed in de communicatie (direct en makkelijk benaderbaar), erg proactief en zet zich volledig in. Yvonne komt uitstekend op voor mijn belangen en zet zich, indien nodig, extra in waar andere advocaten dit niet zouden doen. Kortom, ik ben ontzettend tevreden over haar en zou haar iedereen kunnen aanraden! Zij behoort tot de 10 procent van de mensen die uitmuntend zijn in wat ze doen!

Zeer goede advocaate

Ik heb zeer goede ervaring met deze advocaten kantoor. Zeer vakkundige advocaten.

Top advocaat

Mijn ervaring heel goede advocaat en staat sterk voor je. En altijd te bereiken

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Advocaat heeft uitstekend haar werk verricht.

Gedurende het proces ben ik goed bijgestaan door mijn advocaat. Zeer betrokken advocaat en haar werk was optimaal. Ik heb een goede ondersteuning gehad tijdens het proces.

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Op korte termijn adv Knoester ingeschakeld. Meteen bereid de zaak over te nemen. Verschaft duidelijkheid. Professionele aanpak, uitermate tevreden!!

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Respectvol naar de cliënten en weten wie je bent als je belt

Onze ervaring is dat ze altijd,vriendelijk zijn. professioneel en ze weten waar ze over praten. Ze zijn duidelijk wat je van hun kunt verwachten. Wij zijn zeer tevreden. En hebben ook meerdere aanbevelingen gedaan jegens deze advocaten.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Zeer goede service en je krijgt als client een vertrouwd gevoel.

Wat voor mij het belangrijkst was, was dat er iemand in mij geloofde en er dan ook voor wilde gaan. Tevens hield men rekening met mijn financiële situatie. Al met al zeer tevreden.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Job Knoester is zeer goed ingevoerd in het juridische. Heb het gevoel dat hij maatwerk levert. Voel hem als een grote steun, het klinkt misschien gek, bijna als een vriend.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Geweldige advocaat! Heeft mij bijgestaan in verschillende zaken. Van verkeersrecht tot strafrecht. Zij gaat veel verder dan jij he kunt voorstellen om je rechten te behalen

• Geholpen door: Mr. Drs. Wendy Alberts

Wij zijn op meer dan voortreffelijke wijze geholpen door Mr Knoester, een Top advocaat die ik iedereen zal aanbevelen. Zijn betrokkenheid bij zijn klanten en de wijze waarop Mr Knoester deze verdedigt (en op hun gemak stelt) heeft diepe indruk op mij gemaakt. Dankzij Mr Knoester kwam er een goede uitspraak. Nooit kan ik u genoeg bedanken!

Doctor Lelykade 22

2583 CM Den Haag