Pragmatisch, oplossingsgericht en zeer deskundig

Oplossingsgericht, zeer deskundig en telefonisch goed bereikbare kantoor. Een schone voorbeeld van de Nederlandse advocatuur waar men zowel met het recht als met zijn hart cliënten bijstaat. Zonder goede advocaten en de rechters in onze maatschappij, is de rechtsstaat niet altijd in goede handen. Petje af voor alle mensen die voor de gerechtigheid hun mond niet stil houden! Petje af voor mr. Job Knoester.

Job Knoester en Christian Kwint- De beste advocaten van NL

Tijdens de inhoudelijk zitting, totaal onverwacht, wilde de OM dat ik naar de PBC zou gaan. Ik had een andere goede advocaat at that time maar ik wist dat het een hele andere spel zou worden met de TBS eis dat eraan zat te komen. Ik had gehoord over Job Knoester bij een andere zaak jaren daarvoor en ik wist dat hij de beste TBS advocaat was in town. Ik ben naar hem overgestapt. Het was een rit van 34 maanden maar uiteindeijk werd ik vrijgesproken in hoger beroep voor 90% van de tenlastenlegging en geen TBS dwang zoals de OM wilde. Christian Kwint heeft tegelijkertijd een andere beroepsverbod zaak successvol verdedigd en door zijn werk kan ik weer werken als ik dat wil. Ik ben ongelooflijk dankbaar voor de goede hulp van hun allebei! Dit is geen bullshit. Deze mannen zijn voor mij helden.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Dankbaar voor de manier waarop Yvonne mijn belangen heeft behartigd.

Het belangrijkste is het resultaat dat telt, en daar ben ik uiterst tevreden mee ook de duidelijke manier van communiceren en eerlijk advies in de aanloop naar het procces stel ik zeer opprijs. Ik wens een ieder die in de penarie zit een raadsvrouwe toe als Mr. Yvonne van der Hut.

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Ten onrechte veroordeeld voor overval

Mijn zoon was aangehouden en veroordeeld voor twee overvallen. Terwijl hij het echt niet gedaan had. Dank zij Advocaat Yvonne is mijn zoon in hoger beroep gelukkig vrijgesproken. Yvonne heeft ons met haar inzet en medeleven erg goed geholpen en was erg betrokken met het leed wat ons in uiteindelijk 4jaar is overkomen. In het hoger beroep heeft zij de rechter een aanbeveling gedaan en de rechter heeft die geheel overgenomen. Veel dank daar voor.

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Professioneel, realistisch, tactisch en zeer betrokken.

Uitstekende communicatie en begeleiding van begin tot het eind. Met deze advocaten sta je er zeker niet alleen voor.

• Geholpen door: N.v.t.

Duidelijke communicatie en veel kennis van zaken.

Ik heb n hele goede ervaring met Ivonne van der Hut, heel duidelijk en realistisch advocaat met kennis. In mijn zaak, heeft Ivonne me voorgesteld aan haar collega Iris . Echt n super goed advocaat, was ook heel duidelijk en realistisch. Eindstand was ik vrijgesproken. Maar Iris ging nog door om de 3 dagen hechtenis vergoed te krijgen. Ben echt te vreden met deze advocaten.

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Super vakkundig netjes en alert

Vele jaren met advocaten te maken gehad maar Yvoinne van der hut is ver uit de beste

Top advocaat

Na 4 jaar wachten zoveel ons best gedaan en eindelijk vrijspraak waar we op gehoopt hebben de advocaat yvonne heeft echt alles er uit gehaald wat er in zat wat zijn we blij en bedanken de mensen die ons geholpen hebben eindelijk verder met me leven

Topper

Mijn ervaring met Jon begon door aanraden Bas Haans ( later hij me veraden Bas)...hij zeg dit is de beste advocaat Job.. ik zat bij Frank Koningsveld waar ik minder .vertrouw in had,teveel leunend met kliniek mee..maar goed Job vind ik een zeer deskundig man en zeer profecioneel in het werk hij uitvoer..dankzij hem kreeg ik V.O..eerlijkheids halve moet ik bekennen dat stelt me iets teleur hij ik vermoed weet niet zeker uitspraak juni tbs met dwang ..ik wist en was er van overtuigd dat het niet eerlijk was gegaan dus ben ik PI.Almelo zelf de oplossingen gaan zoeken en de waarheid zo prk Apeldoorn zei je ben welkom als inpuls en emotie regulatie werk ik de reclasering nicky thiissen vertelde leugen op leugen dat zweer ik op me moeder...en is geen waandenk beeld van mij...maar goed het postieve van Job in die nare tijd was dat hij alles wat ik vond ja ik zelf zocht in PI .hij wel doorstuurde naar het hof..ik geef Job en wil eerlijk zijn een voldoende 7...een beste Man zeker Job Knoester

Super begeleiding gehad.

Job is zeer correct en denkt goed mee. Het was mijn 1e ervaring en heb zeer goede begeleiding gehad. Echt een aanrader. Veel kennis.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Een fijne persoonlijke en zeer professionele benadering.

Na een nare ervaring met een zeer ingewikkelde tijd tot gevolg was Job een rustpunt. Door zijn persoonlijke en kundige houding kwam ik tot rust en kwam mijn zaak tot een positief einde. Door de volharding en kennis van Job en zijn kantoor heb ik mij nooit zorgen gemaakt. Ik kan ze zeer aanraden.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Zeer kundig en goed gemotiveerd

Onze ervaring met Job en collega's is alleen maar positief. Goede voorlichting, heldere communicatie maar vooral een goede onderbouwing van feiten en het adequaat weerleggen van negatieve beweringen in de rechtszaal. We hadden ons geen betere advocaat kunnen wensen. Hartelijk dank dat je onze steun en toeverlaat wilde zijn, Job.

Daadkrachtig en doortastend

Mr Knoester is een betrokken en behulpzame advocaat die oog heeft voor de mens.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Hij is realistisch met inachtneming van juridische kaders

E.patisch en toch objectief

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Erg goed en deskundig geholpen!

Dhr Knoester is iemand met erg veel kennis en proffesionaliteit, die u alles rustig en duidelijk uitlegt en u verteld wat de beste stappen zijn om te maken. Om zo samen met u tot de best passende oplossing in u zaak te komen. Ook de gesprekken met het kantoor heb ik als erg prettig ervaren. De mensen van KVK Advocaten helpen u op een zeer deskundige manier!

Buitengewoon kundig en kordaat

Job heeft mijn TBS dwangverpleging in hoger beroep naar voorwaardelijke TBS kunnen omzetten middels een ijzersterk pleidooi. Je merkt ook echt de deskundigheid van Job op TBS gebied alsmede met betrekking tot het lezen en interpreteren van NIFP rapportages. Kortom een buitengewoon kundige advocaat waardoor ik mij meer dan vertegenwoordigd voelde tijdens mijn inhoudelijke behandeling maar ook in de aanloop naar mijn Hoger Beroep.

Betrokken advocaat

Zeer goede ervaring met dit kantoor. Fijne advocaat, zeer betrokken bij de zaak en zet zich in voor mij als cliënt.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Uiterst professioneel en plezierig.

Me. Knoester heeft mijn zaak zeer deskundig aangepakt met een uiteindelijk zeer goed resultaat voor mij als ik kijk naar de eis en de uiteindelijke uitspraak. Mr. Knoester heeft een uitsteken pleidooi gehouden en de rechter heeft dit gelukkig grotendeels overgenomen. Ik heb zeer tevreden over de hele ondersteuning door Knoester en kan hem aan iedereen welgemeend en van harte aanbevelen. Ad Smit.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Ik heb er erg goede ervaringen.

Heerlijk om Job zijn werk te zien doen in de zaal telkens weer als die er moet staan. Voor mij ben je een erg goede advocaat, eentje die ik niet meer vergeten zal by far.

heel goed

heel aardige, adequate en prettige, deskundige behandeling van de toch heel kwetsbare zaak.

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Een uitermate deskundig, veelzijdig en prettig kantoor. Chapeau!

Een advocaten kantoor waarbij de mensen oog voor de klant hebben. Voor mij - als leek binnen het juridisch moeras- is het van enorm belang dat ik te allen tijde kan vertrouwen op een deskundige wijze van het behartigen van mijn juridische belangen, waaronder juist advies en rechtsbijstand. En daar voldoet dit kantoor meer dan ruimschoots aan. Men staat daarbij open voor de dialoog en mijn ervaring is dat men in gezamenlijkheid tot een zo goed mogelijke uitkomst toewerkt.

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Ik ben uitermate tevreden over de verleende bijstand.

Ik ben aanvankelijk geholpen door een advocaat over wie ik zeer tevreden was. Voor het hoger beroep heb ik een andere advocaat gezocht omdat de eerste advocaat minder ervaren was. Door een aantal mensen werd dhr. Knoester aangeraden. Ik heb contact gelegd met dhr. Knoester en hij heeft geaccepteerd de zaak over te nemen. Ik ben erg tevreden over de openheid van communicatie. Tevens wil ik zijn plooibaarheid noemen en de nog steeds durende nazorg. Kortom een fijn persoon om mee te werken

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Betrokken, ervaren, professioneel, steengoed zijn jullie gewoon!!

na de 1 e aanleg in was t een lastige beslissing voor mij, maar ook een zeer grote uitdaging voor u, mr. J.A.W. Knoester en uw collega's om mijn verzoek/verdediging uit te werken. Uiteindelijk tot een uitkomst die heel gunstig bleek!! TBS eraf gekregen, fantastisch!

• Geholpen door: Mr. Job Knoester

Hele fijne en prettig samenwerking!

Ik heb met mevr van der Hut een goede samenwerking en als zij er niet is ook met het kantoor.En altijd goed deskundig advies.

• Geholpen door: Mr. Yvonne van der Hut

Goede hulp met realistische advies

Heeft jaren lang ervaring en is goed op de hoogte van de regels. Makkelijk te bereiken en staat klaar als je hulp nodig hebt.

Doctor Lelykade 22 2583 CM Den Haag

Over Advocaatscore.nl