Super tevreden

Ms Groenewoud is a great advocate. She has enormous knowledge, and do her work in 100%. Communication with her or her office always goes smoothly. She didn’t let me wait for an answer long and always came with detailed and supportive answer. I really appreciate her help and I recommend her as a lawyer to any who need legal assistance.

• Betrokkenheid

Ik heb een hele prettige ervaring!

Ik ben heel erg goed bijgestaan in het proces omtrent de beëindiging van mijn relatie. Er werd overlegd en er werd in de gaten gehouden of het proces nog zo verliep zoals ik zou willen. Indien dat niet het geval kon ik contact zoeken.

helemaal top!

Helemaal geweldig grandioos team groenewoud!werkt zeer kundig en effectief!hartelijk dank vo de snelle en goede afhandeling van mijn zaak;)mvg j a bijman!!!!

Deskundigheid

Via een vriendin werd jij, Nathalie geadviseerd. Je zou goed zijn. Dit bleek achteraf ook zo te zijn. Je hebt mij goed geholpen. Zelfs extra geholpen waar ik dat nodig had. De advocate van Erik liet wat steken vallen, hierbij liet je een professionele houding zien. Je ben zeer deskundig in je werk niet alleen op wet en regelgeving vlak maar ook in de omgang (zoals) hiervoor genoemde voorbeeld. Soms was je moeilijk te bereiken (als ik de wens Had om met je te overleggen) maar snap dat je het druk hebt met je werk en natuurlijk afspraken hebt lopen. Heel erg bedankt voor de geweldige hulp die ik van heb gekregen. Liever was je hulp niet nodig geweest maar erg blij dat je er was. Liefs en groetjes, Anneke Oedairadjsingh

• Betrokkenheid

Super goed geholpen, top contact en erg helder.

• Betrokkenheid

Mevrouw Groenewoud is erg profesionel en zeer behulpza ik raad u deze advocatuur kantor sterk aan. Ben zeer tevreden.Jacek Wróbel

• Betrokkenheid

Mr Groenewoud is een betrokken en deskundig no-nonsense advocaat

• Betrokkenheid

Mevrouw Groenewoud is een zeer fijne en een professionele advocaat. Die je goed adviseert en de weg wijst. Daarnaast zal zij je ook op de juiste manier adviseren wat te doen in sommige situaties. Ze is ook erg betrokken bij de zaak. Mocht iemand een advocaat nodig hebben in mijn omgeving zou ik haar zeker aanbevelen.

Heb goede ervaringen Groenewoud Advocatuur

• Betrokkenheid

Mr. Groenewoud zat altijd overal bovenop. En iedere keer als er een reactie naar de tegenpartij moest was ik verrast over hoe 'mijn verhaal' door zeer to the point in juridische taal verwoord werd.

• Betrokkenheid

ik heb een prettige ervaring met u gehad de communicatie met u was goed en duidelijk.Ik zal zeker anderen aanbevelen .Bedankt. Met vriendelijke groet, Siegfried Seedorf.

• Betrokkenheid

I was very happy with the knowledge and proffesional attitude. I can only recommend.

• Betrokkenheid

Zeer aan te bevelen door betrokkenheid en bereidheid tot maatwerk wanneer niet alles standaard is.

Geen

• Betrokkenheid

Ontzettend blij met de geboden diensten. De inzet van mevrouw Groenewoud is uitstekend!

• Betrokkenheid

In een hele moeilijke tijd in mijn leven ben ik heel goed bijgestaan door Mr. Groenewoud. Ik ben blij dat zij mij heeft begeleid om alles zo goed mogelijk tot een eind te brengen....

• Betrokkenheid

Ondanks een vrij beladen zaak, kinderen, heb ik me steeds, tijdens onze gesprekken, op mn gemak gevoeld door de rust, kalmte en expertise van Mr. Groenewoud.

Over Advocaatscore.nl