Gewoon zeer tevreden.

Mr. Groenewoud heeft mij in een aantal zaken bijgestaan en met succes. De communicatie is goed en ze voelt de zaak goed aan.

• Betrokkenheid

Ik ben heel goed geholpen..en er is heel goed naar mij geluisterd en geadviseerd wat mijn mogelijkheden zijn ..alles ging zo als ik ook heb verwacht en wilde een top advocaat/mediation.!!met dank aan :mr.N.D.Groenewoud.!

• Betrokkenheid

Zeer professioneel en snel geholpen

Veel kennis en duidelijk geholpen.

Prettige en begripvolle samenwerking

Goed advies gekregen, met daarbij genoeg flexibiliteit om met onze ontwetendheid op bepaalde vlakken om te gaan. Ook een goed persoonlijk gesprek gehad waarbij begrip voor onze situatie er als beleving met kop en schouder er boven uit stak.

• Betrokkenheid

Begrepen onderbouwd en ondersteund.

Ik ben heel blij met Nathalie, ze heeft me nooit het gevoel van een oordeel gegeven juist het tegenovergestelde van begrip en steun . En vooral het gevoel van ‘gehoord’ zijn. Afijn, zou iedereen aanraden, haar hun te laten Helpen. Zelfs met minimale communicatie. Het gevoel van een veilige verbinding hebben.

Top advocaat

Beste alerte advocaat. Ben heel blij dat zij mij vrij heeft gekregen.

• Betrokkenheid

Perfecte aanpak, uitleg, advies en afhandeling!

Een overzichtelijke en duidelijke aanpak bij onze scheiding. Kundig in alle zaken o.a. Financiën, boedelverdeling en afhandeling.

Super goede ervaring

Altijd bereid om te luisteren, zeer ervaren.

• Betrokkenheid

Matig en daar is alles mee gezegd!

Negatieve ervaring: doordat wij snel uit elkaar willen en alles onderling goed overlegt hebben bleef mevrouw toch door hameren op bepaalde zaken dat die anders zouden moeten en uitgezocht moesten worden door een externe partij.......puntje bij paaltje uiteindelijk toch alles zelf bepaald maar wel een kleine 10 weken verder. :-(! Dus nee niet weer....

• Betrokkenheid

Beste Jeffrey, jammer dat je dit zo ervaren hebt. Omdat jullie via UItElkaar gingen scheiden is het wel de bedoeling dat jullie zelf de afspraken in het plan formuleren, maar is het mijn taak als advocaat-reviewer om deze afspraken te beoordelen. De bedoeling is dat er goede en duurzame afspraken tot stand komen. Onze ervaring leert dat snelheid in dit proces vaak niet tot de beste uitkomst leidt op lange termijn. Ik hoop dat jullie nu wel tot duurzame en goede afspraken zijn gekomen. Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag. Mvg Nathalie Groenewoud

Een prima ervaring.

Ik heb mijn situatie goed kunnen toelichten. Ik heb daarbij antwoord gekregen op al mijn vragen. Ik ben doorverwezen naar de juiste persoon.

Snelle dienstverlening

No nonsens, duidelijk en helder.

Vriendelijk en vakkundig

Nathalie is een sympathieke advocaat die onze scheidingszaak vakkundig maar zonder omslachtige terminologie met ons doornam en behandelde. Een prima ervaring!

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Komt afspraken correct en snel na

Zeer positief. Komt afspraken snel en correct na. Geeft advies waar nodig.

• Betrokkenheid

goede ervaring, denkt mee en geeft advies.

Fijne ervaring, Mr. Groenewoud denkt mee en geeft advies.

Goede uitleg en makkelijke samenwerking echt Bedankt

Goede uitleg en makkelijke samenwerking echt Bedankt

Liefdevol en respectvol

Het was een snelle korte ervaring voelde me gesteund en begrepen. Het voelde heel erg natuurlijk en duidelijk.

Prettige ervaring

De begeleiding was prettig en er werd goed meegedacht.

Naar tevredenheid

Een prima advokaten buro .Goed bereikbaar zowel telefonisch als op kantoor wanneer dat nodig is

• Betrokkenheid

Een lastig dossier door kennis en know how tot een positief einde gebracht.

Rustig en bedacht, scherpe vragen en conclusies, sterk verweer. Wederom zeer tevreden. Ik ben blij dat Mr.Groenewoud mij bij heeft gestaan. Dank jullie wel Mvg Leon vd Staaij

Zeer positief

Possertive

• Betrokkenheid

Uitstekende snelle en accurate service

Bijzonder tevreden over het feit dat er vanaf dag 1 eerlijke en open communicatie mogelijk was. Het was niet heel eenvoudig, andere advocaten durfde de zaak niet eens op te pakken. Korte en duidelijke lijntjes. Op alle vragen een eerlijk antwoord. Fijne ervaring die tot een goed einde is gebracht dankzij de inzet en professionele houding.

Effectief en doeltreffend

Scheiden online wanneer je samen goed over alle zaken kunt overleggen en er goed uit kunt komen is aan te raden. Een advocaat heb je altijd nog nodig. Dan is iemand die je op een efficiënte en doeltreffende manier begeleid ook van belang. Het contact was kort maar prima. Gemaakte afspraken werden goed nagekomen. Daarnaast was er een goede terugkoppeling. In een toch lastige situatie kan je geen betere begeleiding wensen. Top.

• Advies N.v.t.

wij zijn goed geholpen

ons ervaring is goed

• Betrokkenheid

Zij hebben verstand van zaken!!

Nathalie heeft mij vakkundig bijgestaan, mijn contact met haar was prettig en correct!

Over Advocaatscore.nl