Echte redders in nood

Dankzij de expertise en vakkennis, ben ik uit een hele diepe put gehaald waarin ik in terecht was gekomen.

• Geholpen door: Sophie Hof

Erg blij dat advocaat Melles er voor mij was. Ik zag haar als grote steun

Omdat ik dit nog nooit mee heb gemaakt. Wist ik niet goed, wat er mij op dat moment te wachten stond. Advocaat Melles heeft mij hiervan op de hoogte gesteld, en was erg betrokken bij mijn zaak. Ook heeft zij mij erg goed verdedigd, tijdens de zitting. De woorden waar ik op dat moment niet op kwam, vertelden zij. Ik vind advocaat Lisa Meles, een topper!

• Vestiging Alkmaar
  • Geholpen door: Lisa Meles

De uitkomst was boven verwachting!

Een relatief licht vergrijp. Rijden zonder rijbewijs op een snorscooter. Echter heb ik een slecht verleden, waar ik mee probeer af te rekenen. Het gebeurde nog net in mijn proeftijd, met nog voorwaardelijke gevangenisstraf. Gevangenisstraf zou betekenen dat mijn uitkering wordt stopgezet en de kans groot was dat ik de schuldsanering uitgezet wordt. Dankzij mijn advocaat (mw. C. Grijsen) is de eis van 8 weken detentie, omgezet in een taakstraf van 56 uur. De in beslag genomen snorscooter van mijn vriendin is weer vrijgegeven. Ik heb weer een toekomst en ben zeer dankbaar.

• Geholpen door: Chana Grijsen

Direct met ons contact opgenomen nav mailtje

Wj zaten onverwacht in een nare situatie. Ik heb via Google jeugdrecht Gezocht toen kwam ik uit bij Cleerdin & Hamer Advocaten, ik twijfelde geen minuut ik stuurde zo een contact formulier vervolgens ben ik binnen 1 dag teruggebeld en er werdt van alles gedaan om ons te helpen. Mevrouw Grijsen heeft heel goed naar ons geluisterd en vervolgens de juiste stappen verteld en vervolgens alles gedaan wat zij kon doen om de zaak zo goed mogelijk af te handelen. Enorm bedankt ik ben erg tevreden.

• Geholpen door: Chana Grijsen

Mee- en out-of-the-box denkende advocaten team!

Ondanks dat de tegenpartij continu kromme redeneringen als recht deed voorkomen, bleef het deskundige advocaten team gefocust op de feiten en goed beslagen ten ijs komen!

• Geholpen door: Sabine Pijl

Prima advocaat zeer kundig.

Prettige communicatie, zaakkundig. Afspraken waren snel geregeld. Werd zeer goed uitgelegd hoe strafzaak werkte. Was zeer betrokken bij de zaak.

• Geholpen door: Patrick van der Meij

Een oprechte advocaat die ons goed heeft bijgestaan.

Wij zijn erg tevreden over de manier waarop wij zij bijgestaan.

Uitstekend!!

Snelle aanpak en reactie

• Geholpen door: Manon van Meurs

goed geholpen

• Geholpen door: Sigriet Jongstra

Super menselijke ondersteuning en nazorg

Tijdens deze ondragelijke periode die je leven beheerst en niet meer loslaat tot er een uitkomst is heb ik de ervaring mogen hebben dat mijn dossier heel serieus werd genomen. Het was nooit lastig of moeilijk een open communicatie te hebben over de inhoud van je dossier en vragen te stellen. Ook de menselijkheid / betrokkenheid tijdens en na het behandelen van het dossier heb ik als zeer prettig ervaren en minstens even belangrijk. Ook een dankwoord aan de assistente is hier minstens op zijn plaats, Bedankt voor alles dat ik mijn leven terug heb.

• Geholpen door: Robbert Jonk

Ik heb een mooie/geweldige ervaring.

Ik heb een geweldige ervaring met Cleerdin & Hamer Advocaten. Vanaf dag 1 werd ik gerust gesteld door mw. Mirjam Nieuwendijk. Ze reageerde snel op mijn e-mailberichten en was altijd correct. Ik voelde mij veilig bij haar, zij was erg betrokken en gaf goede adviezen. Top gedaan en nogmaals bedankt uw deskundigheid en professionaliteit.

• Geholpen door: Mirjam Nieuwendijk

Ondanks het verdriet zeer prettig geholpen door mevrouw Raap

Mevrouw Raap heeft ons uitstekend en vakkundig bijgestaan tijdens mediation en het opmaken van het echtscheidingsconvenant. Een luisterend oor waar nodig. En ingrijpen wanneer escalatie dreigde. Een scheiding is niet leuk, maar door alles uit handen te geven wel goed verlopen. 1 opmerking: de samenwerking met de financieel adviseur en de uitgevoerde werkzaamheden door de financieel adviseur zijn wat mij betreft bedroevend te noemen. Die raad ik niemand aan.

• Geholpen door: Glenda Raap

Zeer aangenaam!

Wat een talentvolle advocaat is mevrouw Sigriet Jongstra! Ze gaat door vuur voor haar cliënt. In elke zaak verdiept zij zich tot de laatste detail. Ze bekijkt een zaak objectief en ziet gaten in het recht. Ze heeft de kennis en expertise op het gebied van letselschade en aansprakelijkheidsrecht. Ze had mij met daad en kracht bijgestaan tijdens mijn tuchtprocedure. Ze gaat voor het beste resultaat en doet alles in overleg met haar cliënt. De meeste advocaten staan juist alleen de zorgverleners bij tijdens een tuchtprocedure. Cleerdin en Hamer advocatenkantoor onderscheidt zich juist daarin. Ook de "slachtoffers" staan ze bij. Ook zij hebben recht op een eerlijk proces. Ik zou haar zeker aanraden! Super bedankt Sigriet!

Mijn ervaring met Nickie Groen was uitstekend

In onzekere, verdrietige en gespannen tijden heeft mr. Nickie Groen altijd de rust weten te bewaren, uitstekend advies afgegeven, helder gecommuniceerd en laten zien dat ze ervaring en kennis van zaken heeft. Ik kan haar absoluut aanraden!

Zeer goede ondersteuning

Goede ondersteuning gehad gedurende het proces. Duidelijkheid en kon altijd terecht als ik vragen had.

• Geholpen door: Nickie Groen

Prima advies en strakke afhandeling

Ik heb de begeleiding als efficiënt ervaren. Het advies was deskundig en heeft me goed geholpen in mijn zaak.

• Geholpen door: Aram Sprey

Prettige ervaring ondanks onze situatie

Prettige ervaring ondanks onze situatie

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: Glenda Raap

Ik ben uiterst tevreden hoe ik ben bijgestaan en ondersteund; warm, betrokken en uitermate deskundig.

• Geholpen door: Patrick van der Meij

LL

I highly recommend Beoordeel Cleerdin & Hamer Advocaten lawyers as their professionalism and skills are outstanding in any way! They know how to pinpoint a case, hence, exceeding and reaching options that you might have never thought of. Moreover, they adhere to the highest ethical code, something which is from paramount importance not only to the law itself, but to the world by far. Justice is ever to be found in ethics! I am forever grateful for what they have done for me. Do not hesitate to reach out and seek for advise, life happens to any of us! LL

• Geholpen door: Rachel Bruinen

Een bureau met verstand van zaken, snel en doeltreffend TOP !

Zeer plezierig en fijn om mee te werken. Pakken het goed aan en hebben er veel ervaring mee

• Geholpen door: Sigriet Jongstra

Een prima advocaat! Zeker een aanrader.

In een voor mij langdurend strafproces heb ik mij altijd gesteund gevoeld door Dhr. Polman. Zijn manier van communicatie en betrokkenheid heb ik als enorm positief ervaren. Hij was én is altijd goed bereikbaar voor eventuele vragen, zelfs nog twee jaar nadat het proces is afgerond. Bij elke ontwikkeling in mijn zaak kreeg ik netjes een brief waarin duidelijk stond uitgelegd wat de stand van zaken was. Ook heb ik het persoonlijk contact als enorm prettig ervaren. Naast Dhr. Polman als persoon en advocaat, kan ik het kantoor als geheel zeker aanraden. Elk contact met de receptie heb ik als positief ervaren en ik bleef nooit met vragen achter.

• Geholpen door: Ben Polman

Wij zijn erg blij met de vakkundigheid van onze adv. N. Groen

Wij zijn erg goed geholpen en ontzettend blij dat Nickie ons heeft bijgestaan als raadsvrouw! een goede en duidelijke communicatie, laagdrempelig, nickie straalt rust uit en behoud het overzicht. Zeker een aanrader.

• Geholpen door: Nickie Groen

Een paar steekwoorden: Kennis Snelle analyse Perfecte onderhandeling Empathie Humor

• Geholpen door: Roger Jansen

Top!!

Ik beveel dit advocaten kantoor zeker aan! Altijd goed bereikbaar en ook worden e-mails snel beantwoord. Onze advocaat, Robert Malewicz is een topper! Je bent een persoon voor hem, en hij zet zich voor 3000% procent voor je in. Ook zijn waarnemer(s) tijdens zijn vakantie zijn fantastisch! Receptioniste is ook erg kundig en behulpzaam. Kortom een zeer kundig advocaten kantoor die zn uiterste best doet en een fijn contact onderhoudt :)

• Geholpen door: Robert Malewicz

ik vindt sigriet jongstra een goed advocaat ze heeft mij heel goed geholpen.

Van der Helstplein 3

1072PH Amsterdam