Zeer goed geholpen

de communicatie in het begin verliep wat stroef maar nu zit er beweging in en wordt ik zeer goed geholpen door de heer ruperti en mevrouw mr. G.S. Jongstra

• Geholpen door: N.v.t.

Deskundig in een complex vakgebied

Militaire zaken zijn vaak complex en dit komt mede door bepaalde werkwijze en cultuur, door deskundige know how weten ze precies in te spelen op bepaalde zaken. In het beginsel een andere advocaat via de bond gehad, maar zeer blij dat ik nu via dit kantoor een advocaat heb, de heer Michael Ruperti.

• Geholpen door: Jeroen Spoor

Bijgestaan door Michael Ruperti en Frezia Aarts. Verstand van zaken, discretie, gaan tot het uiterste. 200% inzet. Top advocaten!

• Geholpen door: Frezia Aarts

Fantastische begeleiding en geven je gelijk het gevoel van teamwork

Zeer professioneel stonden gelijk voor mij klaar ,en gaven mij een geruststellend gevoel .

Goed advies en bijstand

Word goed geholpen door ruperti met de vragen die ik heb, tevens met de juiste sturing een goed resultaat behaald tot zover.

• Geholpen door: Frezia Aarts

Advies op maat, To the point

Helder advies, geen wollig jargon, gewoon direct to the point. Geholpen door Michael Ruperti.

Great dedicated support

Zeer betrokken en waardevol advies. Zeker een aanrader om uw zaak in uw voordeel uit te laten vallen.

• Geholpen door: Lisa Meles

eerlijk en oprecht, zeer deskundig advies met snel resultaat

Michael Ruperti weet goed richting te bepalen en is niet bang om aan de juiste boom te schudden. Door zijn aanpak worden er grote stappen genomen en snel resultaat geboekt. Mede hierdoor overtrof het mijn verwachtingen.

Goede service!!

Professionele advocaten. Michael Ruperti heeft mij uiterst deskundig geholpen

Uitstekende advocaat.

Micheal Ruperti

• Geholpen door: N.v.t.

Erg betrokken mensen en zeer professioneel.

Zeer goed.

Krijg zeer goed advies van meneer Ruperti. Hij is ook zeer betrokken bij de zaak en erg duidelijk in zijn werk.

• Geholpen door: N.v.t.

Zeer gedreven en klantgerichte aanpak

Zeer gedreven en klantgerichte aanpak. Zal in de toekomst een grote naam worden in de wereld van advocatuur.

• Geholpen door: Aimée Timorason

Uiterst professioneel en betrokken

Gewoon uitstekend.

• Geholpen door: N.v.t.

Zeer goede begeleiding door het hele proces

Michael Ruperti is een zeer kundig advocaat die je door het hele proces zeer kundig begeleid en altijd de client prioriteit geeft.

• Geholpen door: Jeroen Spoor

Professioneel en betrokken

Erg fijn bijgestaan door Meester Michael Ruperti. Verstand van zaken en erg goed advies gekregen.

Onbeschrijfelijk goed,

Vanwege mijn verleden als beroeps militair zijn de mensen die daar werken voor mij van onschatbare waarde. Zonder hun redden ik en ook mijn gezin het niet. Gezien het feit dat Micheal Ruperti niet in de, te selecteren lijst van medewerkers en partners, staat wil ik bij deze die keuze hier verduidelijken. Ik heb na 7 missies m'n rug kapot en een diagnose ptss. Een aantal maanden geleden heb ik een mail gestuurd naar Micheal en hem mijn situatie uitgelegd. Ik had de dag erna gelijk contact en sindsdien is er een enorme last van m'n schouders af. Ik ben ontzettend blij met mijn keuze voor uw kantoor en in het bijzonder Micheal en Anne-Benthe.

Positief

We waren zeer positief verrast door de wijze van benadering. Niet alleen de deskundigheid en ervaring maar de rust vooral met daarbij komende de nodige aandacht die ons gegeven werd om naar mij(ons) verhaal te luisteren. Duidelijke en heldere openheid van zaken. Cor de Lange was de enige advocaat die tijd voor mij nam en nota bene op de zelfde dag. Zelfs na kantooruren op locatie mij te woord bleef staan. Vele dank!

• Geholpen door: Cor de Lange

Een betrokken partner die meedenkt en adviseert waarnodig

We hebben reeds een langdurige relatie die we als betrokken, constructief en effectief beschouwen.

heel goed en zorgvuldig

Wij werken al heel lang samen met Cor de Lange. Hij is kundig, kan zich goed inleven en werkt efficiënt.

• Geholpen door: Cor de Lange

Super ervaring .. zeer betrokken advocaat

Super ervaring .. zeer betrokken advocaat !! Chapeau voor Dhr Cor de Lange

• Geholpen door: Cor de Lange

Geweldig om een advocaat te hebben die er echt werk van maakt!

Cor heeft mij in deze moeilijke periode super geholpen.

• Geholpen door: Cor de Lange

Ik heb een uitermate goede ervaring gehad.

Ik had het geluk dat ik ben bijgestaan van het allerhoogste niveau. De persoon is erg fijn. Hij heeft een hoge mate van deskundig, is erg communicatief zowel in mail, app als telefonisch, straalt veel rust uit en komt gevoelsmatig heel fijn over, is duidelijk en eerlijk. Hij heeft indruk op mij gemaakt. Mocht er iemand of bedrijf ooit naar vragen dan zal ik Cor aanbevelen.

• Geholpen door: Cor de Lange

Goed contact gehad met Sigriet over door haar behandeld zaak en netjes afgerond.

• Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Sigriet Jongstra

Goed en snel geholpen

Glenda Raap heeft ons goed en snel geholpen tijdens onze echtscheiding. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en men is altijd goed bereikbaar. Top!

• Geholpen door: Glenda Raap

Van der Helstplein 3 1072PH Amsterdam