Van begin tot eind uitstekend en duidelijk geholpen

• Geholpen door: Rachel Bruinen

,zeer goede begeleiding erg goede ervaring

• Geholpen door: Lisa Meles

We zijn fijn geholpen door glenda raap ,top!

• Geholpen door: Glenda Raap

Persoonlijke benadering waarbij de belangen goed worden afgewogen

Vanaf het eerste gesprek werd op de juiste manier navraag gedaan over mijn situatie en de achtergrond. Gedurende het gehele traject en zeker ook tijdens de zittingen heeft men goed mijn visie over weten te brengen en ben ik dus erg goed geholpen. Vooral ook de persoonlijke benadering, ondersteund door een goed kantoor dat snel haar werk doet, maakt dat ik Cleerdin & Hamer kan aanraden aan anderen.

• Geholpen door: Manon van Meurs

In één woord uitstekend

De begeleiding heb ik als deskundig en prettig ervaren, maar wat ik in het bijzonder heb gewaardeerd was de snelheid en voortvarendheid waarmee vragen werden beantwoord en vervolgstappen werden gezet zodat het hele proces vlot kon worden afgewikkeld. Ed Groot

• Geholpen door: Glenda Raap

Ik had mevrouw Sigriet Jongstra als mijn advocate en na 12 jaar ellende met andere advocaten heeft zij voor mij de zaak afgesloten heel dankbaar en blij met haar als advocaat

• Vestiging Alkmaar
  • Geholpen door: Sigriet Jongstra

Zeer tevreden over de deskundige begeleiding, de heldere aanpak en de prettige omgang.

Chana Grijsen heeft onze zoon Mick fantastisch verdedigd in een zeer nare zaak. Zij heeft Mick heel erg goed en op een prettige manier begeleid, waardoor hij mr. Grijsen volledig vertrouwde en zich veilig voelde bij haar. Dankzij haar deskundige advies en uitstekende vermogen om hoofd- van bijzaken te onderscheiden is Mick zonder al te veel kleerscheuren uit de zaak gekomen.

• Geholpen door: Chana Grijsen

Vakkundig, efficiënt en doeltreffend

Cleerdin & Hamer Advocaten en mijn raadsman Sander Janssen in het bijzonder hebben mij uitstekend bijgestaan in een lastige zaak. De juridische en procesinhoudelijke kennis is meer dan uitstekend maar wat vooral erg prettig is dat deze niet wordt verpakt in wollige taal en eindeloze lange zinnen en verhandelingen. Duidelijk en "to the point" en altijd 100% inzet zijn kenmerken die passen bij de aanpak van Sander en zijn kantoorgenoten. Door deze aanpak worden er successen behaalt waarvan zelfs een ras optimist als de schrijver dezes vooraf niet had durven dromen. Ik ben blij dat ik Cleerdin & Hamer mij hebben bijgestaan en zal indien nodig ook in de toekomst gebruik blijven maken van hun uitstekende dienstverlening.

• Vestiging N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

Ben goed en heel fijn geholpen Kon met al mijn vragen terecht en kreeg ook snel antwoord Kan niet anders zeggen dan zeer tevreden

• Geholpen door: Hilde Nobel

Deskundig en zeer waardevol advies.

Wij zijn door Sigriet zeer deskundig geadviseerd bij het oplossen van een slepende kwestie. Nogmaals onze dank!

Prettig

Ik heb een heel goed gevoel gehad bij Glenda, ze heeft mij op een fijne manier bijgestaan.

• Geholpen door: Glenda Raap

Geweldige Advocaat echte aanrader !!!! Als ik een cijfer zou mogen geven ,10!

Geweldige Advocaat echte aanrader !!!! Als ik een cijfer zou mogen geven ,10! Ik ben egt blij met de advocaat Astrid van Vulpen!!! Super advocast die er voor je is en ervoor gaat 1000% betrouwbaar advocaat, ik weet egt niet hoe ik je moet bedanken.

• Geholpen door: Astrid van Vulpen

Kennis van zaken in combinatie met een luisterend oor is voor mij een gouden combi.

Naast de fantastische expertise die mevrouw Jongstra heeft, heeft ze ook een luisterend oor op het juiste moment. Wanneer ik de zaak even niet meer zag zitten, wist zij mij op een positieve manier ervan te overtuigen om door te gaan, zonder haar mening op te leggen, puur op basis van advies. Dat vind ik een fantastisch aanvulling op haar juridische know how.

• Geholpen door: Sigriet Jongstra

Zowel advocaat als assistent hebben goed geluisterd en ik voelde mij gehoord in mijn belangen

Advocaat heeft goed naar mij geluisterd en helderheid gebracht in waar ik sta en wat ik kan aanpakken. Mr. P. Putten is gespecialiseerd in familierecht én strafrecht en kwam voor mijn gevoel op voor mijn belangen maar dacht ook in het belang van mijn kind. Zijn expertise sprak mij ook aan omdat ik in mijn geval van beide rechten advies nodig had. Ik heb er geen gevoel aan overgehouden dat hij meer voor mij kon doen en dat vind ik fijn, hij dacht verder na en was ook eerlijk in wat kon en wat niet, maar vergat ook nooit het belang van mijn kind, ook als ik soms wel door wilde gaan in mijn ideeën en dat soms wel vergat, daar was hij ook eerlijk in zodat ik daar goed over kon nadenken, ik voelde mij veilig en sterk met mijn raadsman aan mijn zijde tijdens onze confronterende gesprekken met de tegenpartij. Inmiddels is de rust wedergekeerd en zijn we na zijn adviezen, afspraken en therapieën op goede voet, waar ik destijds dacht dat het écht niet meer kon. Ik kan hem en de firma echt aanbevelen!

• Geholpen door: Paul van Putten

Zeer professioneel

Betrokken en professioneel

• Geholpen door: Charifa Achekar

Ongekend vakkundig

Ik ben ontzettend goed en vakkundig bijgestaan door Astrid en Robbert! Ik heb meerdere advocaten in mijn leven meegemaakt, maar bij hun had ik echt het gevoel dat ze wisten wat ze deden en zo vakkundig onderlegd zijn en daarbij voor je door het vuur gaan. Het is dankzij hun dat mijn zaak gewonnen is! Ik beveel ze iedereen aan!

• Geholpen door: Robbert Jonk

Hele fijne rechtsbijstand ontvangen

Een fijne, menselijke steun ontvangen. Goedaardige pitbulls! Ongeacht van welke stand je bent, je wordt heel goed bijgestaan en geholpen. Deskundigheid en bereikbaarheid op en top! Mijn advocaat kwam helemaal naar Groningen voor mij.

• Geholpen door: Rachel Bruinen

Zeer goed en professioneel

Zoals meerdere malen heeft Cleerdin & Hamer Advocaten mij zeer goed bijgestaan in de zaken welke ik bij hen heb laten behandelen. Zelfs nu ik in eht buitenland woonachtig ben. De communicatie is goed, snel en professioneel.

Zeer inlevend en deskundig

De heer Ruperti spreekt door zijn militaire verleden dezelfde taal en kan daarom prima verplaatsen in mijn situatie. De zaak loopt nog en ben vol vertrouwen in een goede afloop.

• Geholpen door: N.v.t.

Ik had het idee dat de advocaat er echt voor mij was

Ondanks dat het contact gering was, had ik echt het idee dat de advocaat zich hard maakte voor mij. Hij begreep mijn situatie en probeerde koste wat het kost het beste eruit te halen, dat idee had ik heel sterk. Al met al erg goede ervaring gehad.

• Vestiging N.v.t.

Zeer professionele organisatie

Mijn rechtszaak is professioneel en weloverwogen behandeld. Ik ben altijd goed en realistisch geinformeerd. Vriendelijke advocaten met mensenkennis. Ben met respect behandeld. Er zijn geen valse beloftes gedaan. Goede voorbereiding van de rechtszaak

• Geholpen door: Lisa Meles

Dit kantoor timmert aan de weg !

Ruperti is wel wat gewend zot nooit lang op zijn krent. Juridische bijstand tot aan het end. Professioneel en actueel. Dit kantoor heeft advocaten op werkelijke alle rechtsgebieden.snel en adequaat geven ze de juiste raad .

• Geholpen door: Patrick van der Meij

professioneel,doortastend,betrouwbaar.

Er is begrip en respect voor de persoon achter de situatie. Informatie word vlot en correct gecommuniceerd,wat voor rust en overzicht in je zaak zorgt. Dat is een van de belangrijkste dingen die je als cliënt nodig hebt, en dat is ook duidelijk één van de pijlers die hoog in het vaandel staat,de cliënt! Geholpen door advocaat Dhr.M.Ruperti.

Menselijk benadering

Luisterend naar het slachtoffer en strak uitzetten van een aanpak wat gedaan gaat worden.

• Geholpen door: Frezia Aarts

Professioneel en zeer kundig advocatenkantoor

Mr. Ruperti staat mij bij in een langlopend geschil. Door zijn vakkundige en doortastende acties en handelingen wordt nu recht gedaan aan mijn zaak. Hij is zeer kundig, professioneel, adequaat en betrokken bij de zaak. Een echte aanrader als je op zoek bent naar deskundige juridische bijstand!

Over Advocaatscore.nl