Top!!!

Mijn ervaring heel goed!!!ik zal iedereen deze advocaat kantoor aanraden.

• Geholpen door: Laura Metselaar

Men is meer bezig met de eigenbelangen dan die van de klant

Juridische bijstand in strafrecht, i.p.v. te zoeken naar oplossingen voor een sterke verdediging, werd er voornamelijk gesteld dat "het er slecht uit zag". Daarnaast werden er belachelijk veel minuten gedeclareerd voor taken die in één of twee minuten te doen zijn. Voor goede strafrecht bijstand moet je hier zeker niet zijn.

• Geholpen door: N.v.t.

Snel, eenvoudig, betrouwbaar

Ik had een zeer goede ervaring bij C&H. Zowel de receptie als advocate (Jolene) waren zeer behulpzaam en de opvolging was goed. Hartelijk bedankt!

Een topper

Alles wordt tot op de bodem uitgezocht alles wordt gezamenlijk besproken en haar advies is duidelijk waardoor je een juiste keuze kan maken. De eerste ronde van van mijn scheiding was voor mij echt slecht uitgepakt, ben daardoor bijna alles kwijtgeraakt. Jolene heeft het hoger beroep in hele goeie banen geleend. En daardoor heb ik alsnog alles bereikt wat ik in eerste instantie wilde bereiken. Zeer goeie advocaat en zeker aan te raden, ze gaat voor je zaak!!!

Jolene was great

Jolene provided excellent legal service.

In 1 woord super

Menselijk Daadkrachtig en professioneel.

• Geholpen door: Sigriet Jongstra

Sigriet heeft ons alles uit handen genomen en heeft dit geweldig gedaan

Goede samenwerking

Ik ben blij hoe ik geholpen werd en begrepen werd en met geduld werd behandeld alles liep prima.

• Geholpen door: Sigriet Jongstra

Zeer deskundig zeer accuraat vriendelijk en correct

• Geholpen door: Sigriet Jongstra

mr. T. (Carlijn) Nieuwenhuis Heeft mij bijgestaan bij mijn zaak en heeft ervoor gezorgd met haar vakkundigheid dat hier het maximale uitgehaald is. Ze was vanaf het begin heel vriendelijk en duidelijk. Ben heel blij dat ik uiteindelijk bij haar terecht gekomen ben.

• Geholpen door: Carlijn Nieuwenhuis

Goede begeleiding, communicatie en loyaliteit

Wat een leeuwin! Super goed begeleid en ze ging meteen aan de slag. Mijn zaak werd meteen serieus genomen en er werd meteen actie ondernomen. Er was snelle communicatie en ben super goed klaargestoomd voor de zitting. Zonder jullie had ik dit niet gekund!

• Geholpen door: Sien Snelder

De loyaliteit en integriteit is next level!!!

Wat een leeuw is dit! In zo een korte tijd mijn zaak zo uitmuntend kunnen oppakken. Erg betrokken en geruststellend. Had niet anders gewild. Erg goed begeleid en ondersteunt.

• Geholpen door: Patrick van der Meij

zeer professioneel, betrokken en inhoudelijk zeer goed bekend met de materie

Zoals ik al richting mijn advocaat persoonlijk schreef: professioneel, menselijk, goede inhoudelijke kenns wat er aan informatie gegeven wordt en een duidelijke vertaalslag richting de Reachtbank. Makkelijk te benaderen. Bij geen contact wordt er snel teruggebeld. Opvolging is snel en professioneel, maar nogmaals: met geduld, een luisterend oor en de juistr vertaalslag makende.

• Geholpen door: Floor Rost Onnes

Zeer persoonlijk en vertrouwd!

Vanaf mijn eerste gesprek met mevrouw Rost Onnes kreeg ik het gevoel dat alles goed zou komen. Haar begeleiding was top! Ze is zeer professioneel als advocaat maar ook gewoon een warm mens.

zeer tevreden !

• Geholpen door: Robbert Jonk

Hele goede ervaring

Goede bereikbaarheid en geweldige inzet. Advocaat was zeer betrokken. Ze heeft alles eruit gehaald wat mogelijk was.

• Geholpen door: Floor Rost Onnes

Glenda Raap heeft mij uitstekend geadviseerd, bijgestaan en geholpen!

Glenda Raap heeft mij jarenlang tijdens meerdere zaken bijgestaan. Ze reageerde altijd heel snel op mailtjes, wist van alle zaken alle details uit het hoofd, was erg betrokken en gaf deskundig advies.

• Geholpen door: Glenda Raap

GEWELDIG!

Mevrouw Melis en Sahin hebben keurig contact met ons opgenomen voor het verzamelen van alle bewijsstukken. Een paar dagen voor de zitting heeft mevrouw Sahin telefonisch contact met ons opgenomen om te verifiëren als we op één lijn zitten. Tijdens de zitten heeft mevrouw Sahin de punten keurig aangehaald. Zij heeft ons vooraf goed voorbereid op eventuele vragen van de rechter of de officier van justitie. Wij hebben de zaak trouwens 'gewonnen'.

• Geholpen door: Lisa Meles

Duidelijk en fijn kontact

We konden goed kwijt wat ons probleem was en wat wij wilden. De uitvoering van alles is gewoon perfect. Top advocaat.

• Geholpen door: Hilde Nobel

Inhoudelijk zeer deskundig, duidelijk en adequaat in de communicatie en professioneel in advisering.

Ingeval van mijn zaak ben ik bijzonder bekwaam en correct ondersteund en geadviseerd door advocaat meester B. Hampsink van het bureau. Met een goede balans tussen gevoel en empathie voor mijn persoonlijke situatie enerzijds en een realistische kijk op het maximaal haalbare en het daarvoor te bewandelen juridische pad anderzijds heeft zij mij zeer professioneel bijgestaan. Zeer helder en adequaat in de communicatie. Waar meerdere opties voor het juridische pad mogelijk waren was zij goed in staat dit helder uit te leggen en de voors en tegens bij elk van de juridische mogelijkheden duidelijk uiteen te zetten. Kortom zeer helder en adequaat in de advisering over keuzes bij te ondernemen stappen. De zakelijke insteek in de relatie tussen opdrachtgever en opdrachtnemer was van meet af volkomen helder en duidelijk vastgelegd in de opdrachtverleningsovereenkomst. Desondanks was ik bijzonder blij verrast toen mij aangeboden werd om een hoger beroepszaak tegen aangepast tarief voort te zetten nadat gebleken was dat het bedrijf (mijn advocaat) de voorafgaande gerechtelijke uitspraak buiten elke orde en daarmee volkomen misplaatst vond. Het feit dat ook mijn advocaat en daarmee het feitelijk bedrijf zich simpelweg niet wenste te schikken naar de onvoldragen uitspraak van de rechter, en daarom dit ruime gebaar naar mij deed, gaf mij een zeer goed gevoel. Alhoewel ik hopelijk nimmer meer gebruik zal hoeven te maken van juridische ondersteuning, zal ik indien dit toch aan de orde is beslist gebruik maken van de dienstverlening van Cleerdin&Hamer.

• Geholpen door: Bianca Hampsink

Goede ervaring met sigrit Jongstra

De advocaat is correct en zeer empathisch. Ze heeft aan 2 woorden genoeg.

• Geholpen door: Sigriet Jongstra

Excellente bijstand van de advocaat!

Ik had een goede advocate die mij bijstond in een lastige zaak. Met haar deskundigheid hebben wij de zaak met succes behaald!

• Geholpen door: Lisa Meles

Glenda is een fijne sociale advocaat voor mij geweest

Glenda was duidelijk en heeft het maximale eruit kunnen halen voor mij

• Vestiging N.v.t.
  • Geholpen door: Glenda Raap

Ben heel goed ondersteund door Sabine Pijl en Pascale Berkepeis. Beide dames zijn heel volhardend en zij hebben mij enorm geholpen en gesteund bij mijn rechtszaak waardoor het tot vrijspraak heeft geleid. Mijn dank daarvoor.

• Geholpen door: Sabine Pijl

Van begin tot eind uitstekend en duidelijk geholpen

• Geholpen door: Rachel Bruinen

Over Advocaatscore.nl