Zeer persoonlijk en vertrouwd!

Vanaf mijn eerste gesprek met mevrouw Rost Onnes kreeg ik het gevoel dat alles goed zou komen. Haar begeleiding was top! Ze is zeer professioneel als advocaat maar ook gewoon een warm mens.

• Geholpen door: Floor Rost Onnes

zeer tevreden !

• Geholpen door: Robbert Jonk

Hele goede ervaring

Goede bereikbaarheid en geweldige inzet. Advocaat was zeer betrokken. Ze heeft alles eruit gehaald wat mogelijk was.

• Geholpen door: Floor Rost Onnes

Glenda Raap heeft mij uitstekend geadviseerd, bijgestaan en geholpen!

Glenda Raap heeft mij jarenlang tijdens meerdere zaken bijgestaan. Ze reageerde altijd heel snel op mailtjes, wist van alle zaken alle details uit het hoofd, was erg betrokken en gaf deskundig advies.

GEWELDIG!

Mevrouw Melis en Sahin hebben keurig contact met ons opgenomen voor het verzamelen van alle bewijsstukken. Een paar dagen voor de zitting heeft mevrouw Sahin telefonisch contact met ons opgenomen om te verifiëren als we op één lijn zitten. Tijdens de zitten heeft mevrouw Sahin de punten keurig aangehaald. Zij heeft ons vooraf goed voorbereid op eventuele vragen van de rechter of de officier van justitie. Wij hebben de zaak trouwens 'gewonnen'.

Duidelijk en fijn kontact

We konden goed kwijt wat ons probleem was en wat wij wilden. De uitvoering van alles is gewoon perfect. Top advocaat.

• Geholpen door: Hilde Nobel

Inhoudelijk zeer deskundig, duidelijk en adequaat in de communicatie en professioneel in advisering.

Ingeval van mijn zaak ben ik bijzonder bekwaam en correct ondersteund en geadviseerd door advocaat meester B. Hampsink van het bureau. Met een goede balans tussen gevoel en empathie voor mijn persoonlijke situatie enerzijds en een realistische kijk op het maximaal haalbare en het daarvoor te bewandelen juridische pad anderzijds heeft zij mij zeer professioneel bijgestaan. Zeer helder en adequaat in de communicatie. Waar meerdere opties voor het juridische pad mogelijk waren was zij goed in staat dit helder uit te leggen en de voors en tegens bij elk van de juridische mogelijkheden duidelijk uiteen te zetten. Kortom zeer helder en adequaat in de advisering over keuzes bij te ondernemen stappen. De zakelijke insteek in de relatie tussen opdrachtgever en opdrachtnemer was van meet af volkomen helder en duidelijk vastgelegd in de opdrachtverleningsovereenkomst. Desondanks was ik bijzonder blij verrast toen mij aangeboden werd om een hoger beroepszaak tegen aangepast tarief voort te zetten nadat gebleken was dat het bedrijf (mijn advocaat) de voorafgaande gerechtelijke uitspraak buiten elke orde en daarmee volkomen misplaatst vond. Het feit dat ook mijn advocaat en daarmee het feitelijk bedrijf zich simpelweg niet wenste te schikken naar de onvoldragen uitspraak van de rechter, en daarom dit ruime gebaar naar mij deed, gaf mij een zeer goed gevoel. Alhoewel ik hopelijk nimmer meer gebruik zal hoeven te maken van juridische ondersteuning, zal ik indien dit toch aan de orde is beslist gebruik maken van de dienstverlening van Cleerdin&Hamer.

• Geholpen door: Bianca Hampsink

Goede ervaring met sigrit Jongstra

De advocaat is correct en zeer empathisch. Ze heeft aan 2 woorden genoeg.

• Geholpen door: Sigriet Jongstra

Excellente bijstand van de advocaat!

Ik had een goede advocate die mij bijstond in een lastige zaak. Met haar deskundigheid hebben wij de zaak met succes behaald!

• Geholpen door: Lisa Meles

Glenda is een fijne sociale advocaat voor mij geweest

Glenda was duidelijk en heeft het maximale eruit kunnen halen voor mij

• Vestiging N.v.t.
  • Geholpen door: Glenda Raap

Ben heel goed ondersteund door Sabine Pijl en Pascale Berkepeis. Beide dames zijn heel volhardend en zij hebben mij enorm geholpen en gesteund bij mijn rechtszaak waardoor het tot vrijspraak heeft geleid. Mijn dank daarvoor.

• Geholpen door: Sabine Pijl

Van begin tot eind uitstekend en duidelijk geholpen

• Geholpen door: Rachel Bruinen

,zeer goede begeleiding erg goede ervaring

• Geholpen door: Lisa Meles

We zijn fijn geholpen door glenda raap ,top!

• Geholpen door: Glenda Raap

Persoonlijke benadering waarbij de belangen goed worden afgewogen

Vanaf het eerste gesprek werd op de juiste manier navraag gedaan over mijn situatie en de achtergrond. Gedurende het gehele traject en zeker ook tijdens de zittingen heeft men goed mijn visie over weten te brengen en ben ik dus erg goed geholpen. Vooral ook de persoonlijke benadering, ondersteund door een goed kantoor dat snel haar werk doet, maakt dat ik Cleerdin & Hamer kan aanraden aan anderen.

• Geholpen door: Manon van Meurs

In één woord uitstekend

De begeleiding heb ik als deskundig en prettig ervaren, maar wat ik in het bijzonder heb gewaardeerd was de snelheid en voortvarendheid waarmee vragen werden beantwoord en vervolgstappen werden gezet zodat het hele proces vlot kon worden afgewikkeld. Ed Groot

• Geholpen door: Glenda Raap

Ik had mevrouw Sigriet Jongstra als mijn advocate en na 12 jaar ellende met andere advocaten heeft zij voor mij de zaak afgesloten heel dankbaar en blij met haar als advocaat

• Vestiging Alkmaar
  • Geholpen door: Sigriet Jongstra

Zeer tevreden over de deskundige begeleiding, de heldere aanpak en de prettige omgang.

Chana Grijsen heeft onze zoon Mick fantastisch verdedigd in een zeer nare zaak. Zij heeft Mick heel erg goed en op een prettige manier begeleid, waardoor hij mr. Grijsen volledig vertrouwde en zich veilig voelde bij haar. Dankzij haar deskundige advies en uitstekende vermogen om hoofd- van bijzaken te onderscheiden is Mick zonder al te veel kleerscheuren uit de zaak gekomen.

• Geholpen door: Chana Grijsen

Vakkundig, efficiënt en doeltreffend

Cleerdin & Hamer Advocaten en mijn raadsman Sander Janssen in het bijzonder hebben mij uitstekend bijgestaan in een lastige zaak. De juridische en procesinhoudelijke kennis is meer dan uitstekend maar wat vooral erg prettig is dat deze niet wordt verpakt in wollige taal en eindeloze lange zinnen en verhandelingen. Duidelijk en "to the point" en altijd 100% inzet zijn kenmerken die passen bij de aanpak van Sander en zijn kantoorgenoten. Door deze aanpak worden er successen behaalt waarvan zelfs een ras optimist als de schrijver dezes vooraf niet had durven dromen. Ik ben blij dat ik Cleerdin & Hamer mij hebben bijgestaan en zal indien nodig ook in de toekomst gebruik blijven maken van hun uitstekende dienstverlening.

• Vestiging N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

Ben goed en heel fijn geholpen Kon met al mijn vragen terecht en kreeg ook snel antwoord Kan niet anders zeggen dan zeer tevreden

• Geholpen door: Hilde Nobel

Deskundig en zeer waardevol advies.

Wij zijn door Sigriet zeer deskundig geadviseerd bij het oplossen van een slepende kwestie. Nogmaals onze dank!

Prettig

Ik heb een heel goed gevoel gehad bij Glenda, ze heeft mij op een fijne manier bijgestaan.

• Geholpen door: Glenda Raap

Geweldige Advocaat echte aanrader !!!! Als ik een cijfer zou mogen geven ,10!

Geweldige Advocaat echte aanrader !!!! Als ik een cijfer zou mogen geven ,10! Ik ben egt blij met de advocaat Astrid van Vulpen!!! Super advocast die er voor je is en ervoor gaat 1000% betrouwbaar advocaat, ik weet egt niet hoe ik je moet bedanken.

• Geholpen door: Astrid van Vulpen

Kennis van zaken in combinatie met een luisterend oor is voor mij een gouden combi.

Naast de fantastische expertise die mevrouw Jongstra heeft, heeft ze ook een luisterend oor op het juiste moment. Wanneer ik de zaak even niet meer zag zitten, wist zij mij op een positieve manier ervan te overtuigen om door te gaan, zonder haar mening op te leggen, puur op basis van advies. Dat vind ik een fantastisch aanvulling op haar juridische know how.

• Geholpen door: Sigriet Jongstra

Zowel advocaat als assistent hebben goed geluisterd en ik voelde mij gehoord in mijn belangen

Advocaat heeft goed naar mij geluisterd en helderheid gebracht in waar ik sta en wat ik kan aanpakken. Mr. P. Putten is gespecialiseerd in familierecht én strafrecht en kwam voor mijn gevoel op voor mijn belangen maar dacht ook in het belang van mijn kind. Zijn expertise sprak mij ook aan omdat ik in mijn geval van beide rechten advies nodig had. Ik heb er geen gevoel aan overgehouden dat hij meer voor mij kon doen en dat vind ik fijn, hij dacht verder na en was ook eerlijk in wat kon en wat niet, maar vergat ook nooit het belang van mijn kind, ook als ik soms wel door wilde gaan in mijn ideeën en dat soms wel vergat, daar was hij ook eerlijk in zodat ik daar goed over kon nadenken, ik voelde mij veilig en sterk met mijn raadsman aan mijn zijde tijdens onze confronterende gesprekken met de tegenpartij. Inmiddels is de rust wedergekeerd en zijn we na zijn adviezen, afspraken en therapieën op goede voet, waar ik destijds dacht dat het écht niet meer kon. Ik kan hem en de firma echt aanbevelen!

• Geholpen door: Paul van Putten

Over Advocaatscore