Heel tevreden

In deze stressvolle periode was Linda een baken van rust. Zij gaf me steeds het gevoel dat het goed zou komen.

• Betrokkenheid

Linda is deskundig en heel goed bereikbaar en open voor vragen en heeft een goed oog voor de relatie

Voordat we met de zakelijke kant aan de slag gingen hebben we de persoonlijke ervaringen en emoties besproken op een prettige manier door Linda over begonnen en in goede banen geleid. Daarna heeft ze ons het hele proces en alle verplichtingen en rechten goed uitgelegd en er is ruim gelegenheid geweest om vragen te stellen en concepten te lezen en overeenstemming te bereiken voor dat een en ander ondertekend werd. Ze heeft steeds oog voor belangen van beide kanten. Ook biedt ze een goede nazorg en reageert heel snel op mail en telefonisch.

Betrokken, deskundig, efficiënt

Linda Nelissen is een betrokken en deskundige advocaat. Ze werkt snel en efficiënt.

Betrokken, kundig, snel

In een heftige periode heeft mevrouw Nelissen mij goed bijgestaan. Haar ervaring als mediator heeft enorm bijgedragen in het vlotte verloop van de scheiding.

Super, fijn geholpen

Ik ben zeer tevreden. Ik ben duidelijk geholpen en op momenten dat er spoed was is er ook snel opgeschakeld. Veder was ze hulpzaam, duidelijk, eerlijk, vriendelijk. Ook de kosten die het mee brengt waren vooraf duidelijk.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden met juisten, kundige hulp en betrokkenheid

Ben zeer goed geholpen. Communicatie in begrijpelijke taal. Denkt mee met de zaken die speelden met de tegenpartij.

• Betrokkenheid

Mw. Nelissen heeft mij adequaat begeleid in mijn scheidingsprocedure.

Mw. Nelissen is een zeer betrokken, bekwam en gedreven advocaat die oplossingsgericht werkt. Zij adviseerde mij weloverwogen en correct. Als zeer ervaren familierecht advocaat begeleidde mw. Nelissen mij in een moeilijke fase van mijn leven waarbij veel emoties kwamen kijken. Mw. Nelissen besteedde veel tijd en aandacht zodat ik de juiste beslissingen kon nemen die bepalend kunnen zijn voor mijn toekomst. Ik voelde me gesteund en begrepen door haar en kan vaststellen dat ik gedurende mijn scheidingsproces op een krachtige persoon kon terugvallen. Resumerend, mw. Nelissen heeft mijn belangen uitstekend behartigd en daarbij heeft zij de menselijke kant van de zaak geen moment uit het oog verloren.

• Betrokkenheid

Linda Nelissen is een empathisch, geduldig en deskundig advocaat.

Linda Nelissen heeft mij geholpen in een langlopende familiezaak. Ze was altijd bereikbaar. Ze was geduldig, empathisch en pro-actief. Met haar deskundige advies en bijstand tijdens de zitting heeft ze me uitstekend geholpen. Juist de menselijke kant naar mij toe en naar de tegenpartij vond ik erg fijn.

• Betrokkenheid

Een prima juridische dienstverlener met hart voor mijn zaak

Linda was mijn advocaat in een complexe familiezaak waarbij ze voor een scherpe prijs een prima service verleende.

• Betrokkenheid

Linda is makkelijk in de omgang. Heeft kennis van zaken en weet dit op een goede manier weer te geven Zij heeft mij geholpen om door de bomen het bos weer te zien.

• Betrokkenheid

Linda is een prettige gesprekspartner bij onze scheiding geweest. Ze doet voorstellen in ons belang omdiscussie met derden in de toekomst te voorkomen. Soms miste ik wat sturing, maar bij mediation schijnt het gebruikelijk te zijn dat meer aan de scheidende partijen over te laten.

• Betrokkenheid

Ik heb Linda Nelissen als een zeer prettige Advocaat ervaren. Met oog voor het zakelijk proces en emotionele (mens :)) proces!