Wat een top service!

Ik kwam met mijn probleem terecht bij Moshe! Wat een super begripvolle en lieve vrouw is dit zeg! Ik kon direct op haar rekenen en ze heeft werk geleverd wat boven mijn verwachting uitging! Ik zal bij het volgende direct contact opnemen met haar!

• Betrokkenheid

Alles wat ik van een advocaat verwacht in elke situatie van nood.

Mijn advocaat M. Schimmel is echt de beste die er is. Hij heeft mij in elk van mijn gevallen uitstekend geholpen. Daarnaast doet hij alles in zijn macht om in stressvolle situaties je bij te staan waar hij kan en laat je ook nog lachen. Als mijn advies als je een juridisch probleem heb, laat je helpen door hamer advocaten kantoor!

• Betrokkenheid

Er word goed geluisterd naar de cliënt en duidelijk uitgelegd hoe alles werkt top !

Top advocaten!

Advocaten met veel deskundigheid waar je als cliënt veel aan hebt!

Waar voor je geld

Zelf heb ik Kicky als een warme persoonlijkheid ervaren die heel veel tijd, passie en volharding heeft laten zien tijdens mijn zaak. Geen moeite was teveel; ik vond de samenwerking heel plezierig. Ze is ook niet bang om te zeggen dat ze iets niet weet, zoekt het vervolgens tot op de bodem uit al dan niet mbv externe expertise.

• Betrokkenheid

Alles goed voorbereidt helemaal top

Kort gezegd hele fijne advocaat prettig in de omgang en handelt zo snel al hij kan Dus heb je iets deze man bellen

Julie zijn de beste

Super goed geholpen door michiel en kicky Je kan ze altijd bellen en ze staan dag en nacht voor je klaar Kan niet anders zeggen dat ik hun de beste advocaten vind

• Betrokkenheid

Uitermate vakkundig, snel, heldere uitleg en uitermate vriendelijk.

Kicky is doortastend, gedecideerd, kordaat, onvermurwbaar, openhartig, vastberaden en vastbesloten.

• Betrokkenheid

Zeer fijne en goede ervaring.

Vals beschuldigd van openbare geweldpleging. Ik wist van mijn onschuld maar door getuige die een valse verklaring had afgelegd, was ik al veroordeeld bij de eerste oproep bij officier van justitie. Ik zag het dus al somber in, maar op advies ben ik in verzet gegaan en met de deskundigheid van advocaat Michiel Hamer ben ik vrijgesproken en heeft het recht toch zege gevierd! Mijn respect en grote dank voor de inzet van dit advocatenkantoor Hamer! Groet Roy.

Duidelijk en snel

Een niet gemeld gebrek is vaak een lastige kwestie. Moshe Beukers heeft ons enorm geholpen om te zorgen dat we dit konden oplossen met de oude bewoners. Ze is duidelijk en legt alles helder uit. Ze denkt met ons mee en geeft ons daardoor een eerlijk en betrokken advies.

• Betrokkenheid

Realistisch, eerlijk en doeltreffend!

Op het vlak van arbeidsrecht is het altijd fijn om bij Kicky te rade te kunnen gaan. Ze verstaat haar vak en gaat altijd op een zeer aangename en gedreven manier te werk. Ook deze keer was de zaak snel afgehandeld. Realistisch, eerlijk en doeltreffend en uiteraard in het belang van haar cliënt maar bovenal op ethische wijze met daarbij het recht in een hoog vaandel houdend!

• Betrokkenheid

Mijn ervaring in een zin zou ik omschrijven als gedegen vertoning van vakmanschap.

Mijn ervaring bij deze vond ik in de uitvoering cq. vertoning namelijk zeer gedegen, betrokken, tijdbesparend, kostenbesparend en vakmanschap allemaal tegelijk. Kan je dat voorstellen, een overrompeling van een en al positiviteit met name zou ik zeggen.

• Betrokkenheid

onrecht wat je wordt aan gedaan lost neemt ze uit handen

nooit een pretje als je een conflict met je werknemer krijgt. Je wilt het oplossen maar werknemer doet er alles aan om dit te dwars bomen. Gelukkig stond de rechter aan onze kant en is het contract ontbonden.

Zeer positief

wij zijn zeer tevreden met de bijstand van Kicky Hamer. Ze is altijd goed bereikbaar en gaat op een enthousiaste manier te werk. Wij raden Kicky Hamer dan ook ten zeerste aan!

goed /makkelijk toegankelijk,vriendelijk, goede uitleg

contact was goed, makkelijk te leggen, Veel uitleg. Vriendelijk. Open voor de inbreng van de cliënt. Geen 10, omdat in het verslag enkele zaken toch niet juist vermeld stonden. (bv dat er lekkages zouden zijn opgetreden)

• Betrokkenheid

zeer persoonlijke benadering, met professioneel advies en goede strategie. Een zeer aangename ervaring in een minder aangename situatie. Ook als persoon een fijne dame.

• Geholpen door: Kicky Hamer

Erg toegewijd, zeer gewaard, uiterst bekwaam raadsman.

• Geholpen door: Michiel Schimmel

Niks anders dan lovende woorden, zoals ik ben geholpen, daar kan menig advocaat een voorbeeld aan nemen

• Geholpen door: Kicky Hamer

Ik kwam via via terecht bij mevrouw Hamer. Vanaf het eerste moment werd er meegedacht en werden mijn rechten al snel op een duidelijke manier uitgelegd. De felixibiliteit en communicatie hebben mij enorm geholpen. Los van het zakelijke aspect is mevrouw Hamer een zeer prettig persoon in de omgang waarbij je vanaf moment 1 het gevoel krijgt dat een grote zorg uit handen genomen is. Nogmaals dank voor alle hulp en het bereiken van het doel.

• Geholpen door: Kicky Hamer

Kicky is een erg prettig persoon, ze is oprecht en helpt je door een onzekere tijd. Ik kan haar iedereen aanbevelen!

in een woord geweldig

• Geholpen door: Kicky Hamer

echt de advocaat die je je wenst

• Geholpen door: Kicky Hamer

Ik ben super goed geholpen! En ook heel snel. Ik was bang dat dit weken zou duren maar door Meester Hamer is het binnen 1 week gelukt!

• Geholpen door: Kicky Hamer

Fantastische hulp gehad van Kicky, om te kunnen bereiken wat ik zelf graag wilde. Altijd de mogelijkheid gehad om Kicky te bellen en binnen een zeer korte termijn een antwoord of advies te krijgen.

Over Advocaatscore.nl