Excellente behartiging en vriendelijk contact

Na een ongeval van mijn secretaresse voor mij als werkgever de regres zaak behandeld op een voortreffelijke wijze. Waarvoor mijn welgemeende dank. Ik kan hen aan een ieder van harte aanbevelen.

• Geholpen door: Hilde Cornelese

Ik beschrijf Lieke als, zeer deskundig en behulpzaam. Ik heb de afgelopen maanden veel gehad aan haar adviezen en een luisterend oor. Zonder haar deskundigheid en betrokkenheid had ik mij geen raad geweten. Heel erg bedankt hiervoor!

• Geholpen door: Lieke Hilhorst

TO DE POINT EN OP EEN PRETTIGE KLANTVRIENDELIJKE MANIER

kwalitatief en inhoudelijk goed toegerust, uitgaande van de klant en gaat gericht te werk

Zeer professionele dienstverlening

Ik wil bij deze graag mijn tevredenheid uitspreken over Mariken Peters. Ik heb haar als een zeer deskundig en professioneel persoon ervaren, die een hart heeft voor advocatuur en voor de mens. Ze maakt persoonlijk contact, is betrokken en wist mij goed te adviseren over zaken waar zij álles vanaf weet. Ik voelde me gehoord en heb me in zeer goede handen gevoeld bij haar. JM

• Geholpen door: Mariken Peters

betrokken en duidelijke uitleg.

Jolette was betrokken en heeft, ondanks mijn eenzijdig ongeval, toch resultaat behaald.

Integer, betrokken, adequaat

AV&L heeft mijn zaak gewonnen, dat is sowieso een pluim waard. Verder zeer tevreden over de manier waarop Hilde dit heeft aangepakt. Liet zowel mij als de tegenpartij in hun waarde. Het ging niet alleen over 'de zaak', maar ook over mij: hoe het met mij ging, wat ik belangrijk vond en hoe ik erin stond. Door steeds te overleggen, hebben we het resultaat bereikt waarop ik hoopte en op een manier waar ik achter sta.

Goei service

Zelf hebben wij geen verstand van letselschade dus blij met de geboden hulp.

R&P

Wij hadden eerst een ander letselschade adviseur, maar daar was ons gevoel niet goed bij. Via een kennis bij Mevr Peters terecht gekomen. Onze ervaring met Mariken Peters was heel erg aangenaam. Ze heeft het onderste uit de kan gehaald en hield ons via de mail altijd goed op de hoogte van alle ontwikkelingen. Wij zijn blij met de uitkomst en kunnen nu eindelijk na bijna 4 jaar dit allemaal afsluiten. Daarvoor onze dank!

Erg tevreden

Mevrouw Peters is zakelijk maar ook betrokken.

• Geholpen door: Mariken Peters

Duidelijke afspraken vanaf het begin tot het eind.

Vanaf het begin had ik een goed gevoel bij deze vriendelijke mensen. Tot het einde zijn ze zeer betrokken ook als er tussendoor onverwachte dingen gebeuren en passen zij zich aan jou aan.

• Geholpen door: Hilde Cornelese

Wij vinden dat AV&L ons uitstekend heeft geadviseerd en geholpen.

Het contact met AV&L advocaten was goed en duidelijk. Er werd overal zeer snel op gereageerd en er werd goed meegedacht. En mede daardoor is de zaak snel tot een goed einde gekomen.

• Geholpen door: Hilde Cornelese

Het was een prettige samenwerking.

De samenwerking was prettig. Ik werd gehoord en mijn inbreng werd serieus genomen. Zowel tijdens de eerste kennismaking met Lieke en daarna met Hilde.

Persoonlijk, betrouwbaar, accuraat

Vanaf het begin tot het einde heb ik betrokkenheid ervaren. Zeer vakkundig, doortastend en duidelijk in de communicatie.

• Geholpen door: Jolette Derksen

Een goede en snelle afwikkeling

Een goede en snelle reactie op het behandelde onderwerp.

• Geholpen door: Mariken Peters

Wij zijn ontzettend fijn geholpen door Mariken Peters en Lieke Hillhorst. Ze hebben altijd voor ons klaar gestaan en waren super persoonlijk.

Daadkrachtig

Ik heb zeer goede ervaringen met 2 advocaten van dit kantoor. De ene advocate Lieke Hillhorst was erg precies en accuraat in haar werk en de andere advocate Mariken Petra heeft onze zaak perfect afgerond! Ze hebben heel goed geluisterd naar ons, ons geadviseerd en het heft in handen genomen. Ook waren ze erg betrokken met ons en de zaak.

Professioneel

Goede en betrokken juridisch hulp

Super geweldig

Door een ernstig auto ongeluk 5 jaar geleden ben ik mijn baan kwijt geraakt .andere aangepaste baan gevonden .Door het perfect handelen van mariken Peters is er gerechtigheid heb heb ik alles gekregen waar ik recht op Had. Ze heeft zich enorm ingezet en dingen beloofd .die beloften zijn ook uit gekomen .Nu kan ik alles afsluiten en weer gaan genieten van het leven zonder stress

• Geholpen door: Mariken Peters

Betrokken en deskundig, top service.

Ik ben geholpen op het gebied van Letselschade en Aansprakelijkheid. Boven verwachting toch een groot deel vergoed gekregen van de gemaakte kosten.

• Geholpen door: Hilde Cornelese

In een tijd van fysiek ongemak zorgt AV&L voor rust omtrent de schadeafhandeling.

Dienstverlening als zeer pretting ervaren. Kundig, communicatief en goed behartiging van mijn belangen.

Zeer prettig en vakkundig

Duidelijk en snel

enorm ervaren mensen

Lang traject gehad, gaan net zo lang door totdat doel is bereikt. Goede communicatie, enorm professioneel, geven goede inbreng.

Betrokken, behulpzaam en professioneel

De medewerkers zijn allemaal erg betrokken en zetten zich volledig in om alles naar volledige tevredenheid uit te voeren. Er ligt veel kennis van zaken en je merkt dat ze zich ook continu bezig houden met de nieuwste ontwikkelingen binnen deze sector.

Fijne en betrokken advocaat

Fijne en betrokken advocaat die op is gekomen voor mijn belangen.

Zeer vlotte reacties

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken

• Geholpen door: Lieke Hilhorst

Postbus 265