Mariken zorgde voor rust in de communicatie en focus op de dingen die er echt toe deden

Mariken zorgde ervoor dat we de achtbaan waarin we zaten konden bedwingen. Ze is geduldig, strategisch, een kei in de communicatie richting de wederpartij en haalde op het juiste moment de angel eruit. Het gaf ons de rust om ons te focussen op ons kantoor, we konden de rest met een gerust hart aan Mariken overlaten

totaal ontzorgd

Mariken heeft ons enorm geholpen om helderheid te krijgen in een lastige situatie. Onze input heeft ze omgezet in een sterk juridisch dossier waarmee we onze standpunten helder konden neerleggen in de rechtbank. Dit heeft geleid tot een succesvolle verdediging tegen onterechte claims.

eind goed, al goed

onze belangen in een zaak met een halsstarrige tegenpartij heeft Mariken Peters alsnog tot een goed einde weten te brengen

Eind goed al goed

Door vasthoudendheid en goed overleg hebben we voor gezamenlijke relatie een tevreden stel lens resultaat weten te bereiken na meer dan 5 jaren. Zoals het vaak gaat, de aanhouder wint. Dank voor de inzet van Jullie Allen.

• Geholpen door: Mariken Peters

ben er zeer goed door geholpen

een gevecht aan gaan met het CBR is deze keer voor mijn niet zo goed gegaan. Na zeer veel stress en slappen loze nachten ben ik ook zo blij dat Mariken Peters deze zaak toch tot een goed eind heeft gebracht. Zonder de inzet van Mariken was ik mijn c rijbewijs kwijt geweest en had ik voor rijbewijs b de code 100 in mijn rijbewijs gekregen. Maar dankzij Mariken is het toch goed gekomen. Team van AV&L heel erg bedankt. groetjes Marco Jacobs

• Geholpen door: Mariken Peters

Zeer kundig en persoonlijk.

Vanaf de intake tot en met het uiteindelijke resultaat is Mariken zeer betrokken geweest met mijn zaak. Zij heeft erg veel moeite gedaan om een erbarmelijk uitspraak van een zeer halsstarrige verzekeringsmaatschappij om te buigen naar een voor mij tevreden resultaat. Mariken is zeer kundig en doortastend en daarnaast is de omgang met haar erg gemakkelijk en laagdrempelig.

• Geholpen door: Mariken Peters

Goede balans tussen zakelijkheid en menselijkheid

De assistentie van AV&L was krachtig, zakelijk en menselijk. Precies daar waar je zelf de (juridische) kennis mist om de problemen waar mee je geconfronteerd wordt op te lossen, geeft AV&L de support die je nodig hebt.

• Geholpen door: Mariken Peters

Prettig contact, deskundig en bekwaam.

Prettig contact, deskundig en bekwaam.

Uitstekend deskundig werk geleverd

Een persoonlijke benadering waarin met veel deskundigheid mijn zaak zeer goed is afgehandeld.

Erg begaan en kundig!

Erg begaan en kundig!

Professioneel en meelevend

Mijn ervaring met dit kantoor en met name advocaat Hilhorst is als zeer positief te noemen.

Tevreden

Ik wil graag heel team bedanken. En ik ben zeer tevreden

Bekwaam en persoonlijk

Moeilijk proces is goed begeleid en op een prettige manier. Resultaat ook nog naar wens, en dat met een lastige tegenpartij. Tijd was de lastigste factor voor ons, maar dit soort dingen kosten nu eenmaal veel tijd.

• Geholpen door: Jolette Derksen

De mediation leidde tot de door alle partijen gewenste doorbraak.

Deze mediator heeft uitstekend werk verricht door beide partijen te laten nadenken over mogelijke oplossingen. Aan het einde van een intensieve dag waren we er uit.

• Advies N.v.t.

Kundig en goed

Wij zijn goed geholpen door Jolette. Deskundig en goed advies gekregen.

• Geholpen door: Jolette Derksen

Persoonlijk en professioneel een goede combi

Jolette heeft ons, Toine en Yvonne, goed ondersteunt bij mijn schade letsel zaak in verband met een kopstaart-botsing eind 2018. Jolette is zeer klantvriendelijk en vakkundig, geeft goed advies en koppelt regelmatig zaken terug. Een fijn persoon, als mens en als advocaat. Bedankt.

• Geholpen door: Jolette Derksen

Ik ben heel goed en deskundig geholpen, altijd goede adviezen en gevolgen uitgelegd, Over het algemeen heel tevreden.

• Geholpen door: Lieke Hilhorst

AV&L is toegankelijk en professioneel

Door Mariken Peters en haar collegae is de zaak die zij voor mij behartigden professioneel afgehandeld. Voor de intake werd ruim de tijd genomen en daarna hadden wij voornamelijk telefonisch en per email op een plezierige manier contact over de zaak.

GEWELDIG!

Heel deskundig en betrokken. Jolette is zeer vriendelijk en betrokken. Ik voelde mij gehoord en serieus genomen. TOP!

It is ashame the rating is only 5 stars because i would give them 10 stars

I found them very very efficient in all aspects concerning my case. Nothing was to much trouble for them and i was keep informed at every stage of the proceedings. They where always available to answer any of my questions and always there to give all the help and surport if i needed it. PWT

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Deskundig en betrokken.

Mijn zoon kreeg na een strafzaak, onder dreiging met een civiele procedure, een enorme eis tot schadevergoeding. Hierna heeft onze advocaat contact gezocht met het slachtoffer. Mede door haar besloot het slachtoffer af te zien van jarenlange juridische ellende, met een ongewisse afloop en genoegen te nemen met een redelijke maar toch forse afkoopsom. Hierdoor kunnen beide partijen weer verder met hun leven en weer aan hun toekomst gaan werken!

• Geholpen door: Mariken Peters

Vriendelijk, doortastend, bekwaam. Kortom uitstekende begeleiding in onze schadeletselzaak met goed resultaat tot gevolg. Zonder de begeleiding van Mariken waren we niet zover gekomen. Dank daarvoor.

• Geholpen door: Mariken Peters

zeer hoogwaardig in kwaliteit en persoonlijkheid en totale begeleiding

Erg plezierig in omgang met de client maar ook heel goed met de werkzaamheden en hebben het dossier zeer goed op orde. Prima kwaliteit geleverd , ben zeer tevreden. kan dit kantoor aan iedereen ten zeerste aanbevelen. Ga zo door!!

• Geholpen door: Lieke Hilhorst

Een erg prettige samenwerking gehad, ondanks dat het om een vervelende kwestie ging. Daar is goed mee omgegaan. Vriendelijk,geduldig, duidelijk en goede begeleiding het hele proces door.

• Geholpen door: Jolette Derksen

Uiteindelijk een goed resultaat Persoonlijk en direct betrokken Zeer uitgebreide info & advies Volhardend en constructief Zeer prettige samenwerking

Postbus 265 6800 AG Arnhem

Over Advocaatscore.nl