Als advocaat van benadeelde een goede ervaring met de mediation die door Mariken tot een goed einde werd gebracht, naar ieders tevredenheid.

Zakelijk geschil op Prettige Persoonlijke en Professionele wijze opgelost

Mediator had zich goed voorbereid, gaf er blijk van de tussen partijen gerezen knelpunten goed te hebben onderkend en heeft ze binnen één sessie goed weten te vertalen naar het helpen vinden van een oplossing die recht doet aan de onderliggende belangen met oog en respect voor beide partijen. Ook respect en wederkerigheid binnen de onderlinge relatie werd tijdens de meeting goed op de rails gehouden. Professioneel en menselijk vakwerk geleverd.

Geweldig zeer tevreden

Onze letselschadezaak is door mr. Mariken Peters professioneel en naar volle tevredenheid behandeld. Mariken heeft erg veel kennis van zaken, is deskundig en een echt mensen mens. Zij is vastberaden in haar aanpak en erg betrokken bij jou als persoon. We zouden haar zeker aanbevelen als advocaat.

Hele fijne begeleiding door Mariken Peters

Mariken was zeer professioneel en betrokken. Onder haar leiding hebben we het geschil kunnen oplossen.

Deskundige mediation

Mariken Peters heeft via mediation de letselschadezaak op professionele wijze en met veel geduld, richting een goed einde weten te loodsen.

Deskundige mediation

• Geholpen door: Mariken Peters

Top ervaring, uitstekende prijs/kwaliteit. Heel precies en deskundig

Heel snel geholpen. Uitgebreid advies. Heel duidelijk alles uitgelegd, punt voor punt en zeer deskundig. Heel erg blij met mr. Mariken Peters

• Geholpen door: Mariken Peters

Deskundig, geduldig, creatief en oplossingsgericht

Doeltreffend en pragmatisch

Kwaliteit van hoog niveau, klantgericht en meegaand met de cliënten

• Geholpen door: Lieke Hilhorst

Eerlijke, deskundige en goede advisering en ondersteuning

Prettige contacten Eerlijk en goede advisering Deskundigheid Redelijkheid

goede service

goede service en contacten met mariken peters en jolette derksen ik zal hun zeker bij andere aanbevelen alles goed beoordeeld en een goed eindresultaat tot de laatste puntjes altijd goede communicatie gehad

• Geholpen door: Jolette Derksen

Prettig,duidelijk & erg behulpzaam

Het was een lang traject maar altijd geduldig gebleven. Voor mijn gevoel werd er ook altijd geluisterd naar mijn verhaal. Als ik vragen had werd er altijd super snel gereageerd. Ik hoop niet dat ik in de toekomst nog een advocaat nodig heb maar ik zal gelijk hier naar terug komen.

• Geholpen door: Lieke Hilhorst

Fijne samenwerking met een positieve uitkomst

We hebben AV&L Advocatuur ingeschakeld om te helpen bij een aansprakelijkheidsstelling tegen een hypotheekadviseur, waarin we geen vertrouwen meer hadden in een goede afloop door de opstelling van de beroepsaansprakelijkheidsverzekeraar van de adviseur. Mariken heeft ons niet alleen geholpen om eindelijk de erkenning van aansprakelijkheid op papier te krijgen, maar ook om uiteindelijk een overeenkomst te krijgen die ons vergelijkbare zekerheid geeft als wanneer de adviseur geen fout had gemaakt. Mariken is erg fijn om mee samen te werken, begripvol en duidelijk naar ons toe en vriendelijk, maar ook to-the-point en vasthoudend naar de tegenpartij.

• Geholpen door: Mariken Peters

Heel betrokken en super geholpen

Mijn ervaring is super positief!

Uitmuntende mediation

Uitmuntende mediation, zowel wat betreft de organisatie als de uitvoering.

• Geholpen door: Mariken Peters

Zee heldere en accurate begeleiding

In een mediation traject is een cliënt van mij begeleid door Mariken Peters. Mijn ervaring met de wijze waarop zij de mediation heeft begeleid is zeer goed. Heldere communicatie, duidelijke afspraken en een goede voortgangscontrole. Ik kan haar met andere woorden van harte aanbevelen en zal bij een volgende mediation zeker weer aan haar denken!

duidelijk proces, deskundige mediator

duidelijk proces, deskundige mediator

• Geholpen door: Mariken Peters

Rond uit geweldig had mij geen betere partij kunnen wensen!!!

Na 10 jaar lang van het kastje naar de muur te zijn gestuurd was ik het vertrouwen een beetje verloren. Maar AVL heeft mij het vertrouwen toch weten terug te winnen. Ook al ging dit niet zonder slag of stoot. Wat een geweldige en altijd vriendelijke dames aan de telefoon. En Mevr Peters als ze ergens voor gaat laat ze het ook niet meer los nogmaals hartelijk dank voor alle moeite die u voor mij heeft gedaan.

Deskundigen proactief advocatenkantoor

Na een eerste telefonisch contact was voor mevrouw Peters al heel snel duidelijk waar de zaak om draaide. Wij zijn voor een nadere toelichting nog 1 keer op kantoor in Arnhem geweest. Daarna was alles duidelijk en kon men aan de slag. Uitkomst - Gewonnen. Topkantoor.

neutraal ; "recht door zee"; oprecht

oplossingsgerichte instelling met persoonlijke "touch " goede inleving in emotionele aspecten van het geschil

Betrokken

Het heeft wat langer geduurd, maar zonder AV&L Advocatuur was het niet tot deze oplossing gekomen.

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: Mariken Peters

positief, met respect naar beide partijen

Prettig gesprek, voldoende gelegenheid om gezichtspunten uit te wisselen, zowel in de aparte sessies als in de gezamenlijke sessies. Slachtoffer werd centraal gesteld, erkenning voor het gevoel van het slachtoffer zonder de juridische aspecten uit het oog te verliezen. Mariken bleef objectief en constructief. Mediation afgesloten met goed gevoel over resultaat hoewel het bedrag niet was wat in eerste instantie werd gevorderd.

• Geholpen door: Mariken Peters

Het duurt even maar dan heb je ook wat.

Het was een lang traject maar door haar deskundigheid en mede door de stuwende kracht van haar vaste secretaresse(i) is het met een uitstekend resultaat afgesloten.

volhardend en doortastend

het hele traject wordt je goed begeleid al is de communicatie naar verloop van tijd wel minder en is het langer wachten op een antwoord. Mariken doet er alles aan om het beste resultaat voor de client er uit te halen. Ook als je het kantoor belt wordt er altijd vriendelijk gereageerd en nemen ze de tijd voor je.

• Geholpen door: Mariken Peters

Mariken zorgde voor rust in de communicatie en focus op de dingen die er echt toe deden

Mariken zorgde ervoor dat we de achtbaan waarin we zaten konden bedwingen. Ze is geduldig, strategisch, een kei in de communicatie richting de wederpartij en haalde op het juiste moment de angel eruit. Het gaf ons de rust om ons te focussen op ons kantoor, we konden de rest met een gerust hart aan Mariken overlaten

Over Advocaatscore.nl