Wij hebben Mr. van Schaik ervaren als meelevend, deskundig, en niet bevooroordeeld advocaat

Vanaf het begin van onze zaak welke ruim 3 jaar heeft moeten duren heeft Mr. van Schaik altijd ongeacht het moment vrijwel direct op iedere vorm van communicatie gereageerd. Zonder vooroordelen, begripvol, en deskundig heeft hij ons in al die tijd bijgestaan en er alles aan gedaan om uiteindelijk tot een zo goed mogelijk resultaat te komen. Wij zijn hem hiervoor bijzonder dankbaar en kunnen hem eenieder aanraden.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Accuraat, professioneel, maar ook vriendelijk

Uitkomst na opvolging adviezen boven verwachting

Geweldige betrokken advocaat

Meneer van Schaik is er direct. Zij, het per telefoon, email of app. Nadat hij kennis heeft genomen van een zaak zijn al zijn antwoorden en uitleg helder en direct. Je weet precies wat je kan verwachten, hij heeft geen smoesjes of een mooi verhaal. Gewoon eerlijk snel en duidelijk. Daarnaast heeft meneer van Schaik een gezonde dosis humor en weet feilloos te relativeren. Ala persoon een fijn iemand om mee te werken en je vertrouwen aan te geven

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Fantastische, intelligente en aardige advocaat

De juiste deskundige hulp, goede bereikbaarheid en betrokkenheid.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Enorm goed geholpen zover kon, heel goed in contact en kwam haar afspraken duidelijk na.

Helaas door fouten bij de polititie en justitie pas laat een brief gehad waardoor wij eigenlijk met de kraan open hebben moeten dweilen. Enorm de schade kunnen beperken en waarin nodig sturing gehad van Ashley. Ze was heel oprecht in de mogelijkheden en wat ik kon verwachten (positief en negatief). Verder nam ze zelf regelmatig contact met mij op en reageerde ze snel op mijn vragen. Was direct en duidelijk in de communicatie. Ook tijdens de zitting liet zij duidelijk merken dat ze verstand van zaken had toen de officier en rechter opmerkingen maakte en zij een duidelijk (en feitelijke) reactie had op beide. Dit was de eerste keer dat ik in aanraking ben gekomen met een advocaat en zou haar zeker aanbevelen.

• Geholpen door: mr. A. (Ashley) van der Poel

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden met het resultaat dankzij dhr van Schaik.

Buitengewoon adequaat en klantgericht

Zeer prettige en inhoudelijk uitstekende advocaat die mijn zaak als de onze beschouwde.

Een fijne advocaat

Een fijne en kundige advocaat die ik zeker aanbeveel aan andere mensen.

• Betrokkenheid

Zeer betrokken en resultaat gericht

Uitstekend advies en goede deskundigheid.

• Betrokkenheid

Hij heeft me echt perfect bijgestaan

Hij heeft echt alles uit de kast gehaald om mij zowel vrij te pleiten van strafzaken[ of de straf zo laag mogelijk te laten vallen, dat is uitstekend gelukt

Zeer prettige samenwerking.

Heer van Schaik, heeft mij uitstekend bijgestaan in mijn zaak. Niet alleen vond ik de manier waarop heer van Schaik mij informeerde en hielp ( dit was mijn eerste rechtzaak) zeer prettig, maar ook heeft hij uiterst professioneel gehandeld en mij ten alle tijden bijgestaan in het proces.

Super advocaat

Een advocate die echt voor je vecht, en ook heel sociaal is ze komt niet over als uit de hoogte zoals ik een advocaat zag. Ze gaat er echt voor en heeft mij super goed bijgestaan. Al met al een aanrader als je strafrechtelijk iets heb.

• Betrokkenheid

Een geweldige advocaat met het hart op de juiste plaats

JP van schaik heeft zowel mij als mijn partner meerdere keren bijgestaan tijdens rechtszittingen JP is een man die zich zo goed mogelijk probeert tw verplaatsen in dw situatie van zijn cliënt, hij probeert echt te kijken door de ogen van cliënt Wat als resultaat heeft dat zijn eind pleidooi altijd krachtig is en er voor zorgd dat er medeleven wordt opgeroepen bij de andere partijen

• Betrokkenheid

Zonder Advocatenkantoor van Schaik had ik dit resultaat nooit bereikt.

Vakmanschap, communicatie en bereikbaarheid zijn voor mij de belangrijkste aspecten die tot de goede afwikkeling hebben geleid. door jullie bijdrage is een schikking bereikt die ik zonder jullie hulp nooit zou hebben kunnen realiseren. Klasse!

• Betrokkenheid

Zeer snelle en efficiënte hulp,daad bij het woord.

Zeer prettig

• Betrokkenheid

Wij zijn meer dan tevreden over advocaat van Schaik, recht door zee, duidelijk en verstand van zaken

Advocaat van Schaik hebben wij ervaren als een betrokken en deskundige advocaat. Het was fijn dat het een laagdrempelig contact was. De heer van Schaik was duidelijk en ook makkelijk bereikbaar. Ook heeft hij veel moeite gedaan voor ons en kwam met goede ideeën. Een top advocaat!

Positieve professionele benadering

Duidelijk, verstand van zaken door de ervaring die er is opgedaan. Vriendelijke benadering en geruststellend. Goed advies en houd de vinger aan de pols.

• Betrokkenheid

Prettig in de omgang, heel duidelijk en correct

Zeer goede ervaring, duidelijk en goede uitleg.

• Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Altijd goed contact en komt afspraken na en prettig om mee om te gaan en te praten

• Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Mijn ervaring is zeer positief! Mocht het nodig zijn, dan is Jan Peter van Schaik de eerste die ik mij laat vertegenwoordigen.

• Geholpen door: Jan Peter van Schaik

Goede ervaring de Loonkosten zijn wel aan de hogen kant

Plesmanstraat 31 3905 KZ Veenendaal

Over Advocaatscore.nl