professioneel

Correct en professioneel geholpen

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Dhr van schaik is zeer menselijk en vak bekwaam.

Wij zijn in contact gekomen met dhr van Schaik. Wij kunnen u melden dat hij zeer vakbekwaam is en luistert naar zijn cliënt. Wij kijken op de zaak zeer tevreden terug en geloven echt in de rechtsgang van Nederland . Dhr van schaik is altijd bereikbaar zeer bijzonder en neemt de tijd voor uitleg.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Fijn dat Jan Peter ons heeft bijstaan in de wirwar van juridische tekst.

Hoe ongelukkig kan het zijn dat er een juridische strijd aanwakkert. Deze is deskundig en met menselijkheid de kop ingedrukt door zijn fijnzinnigheid en bedachtzaam.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Goed en correct geholpen, fijne voorbereiding en afwikkeling van zaken!

Goede ervaringen met dit advocatenkantoor!

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Zeer betrokken en kundig! Chapeau!

Vriendelijk, kennis van zaken en een eerlijk advies. Ik ben bijzonder goed geholpen door de heer Van Schaik. Tijdens de gehele procedure heb ik daarnaast enorm veel steun ervaren. Ik kon altijd met vragen terecht en met dank aan Jan Peter heb ik mijn rijbewijs alsnog teruggekregen.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Betrokken advocaat met de juiste kennis

De bijstand van dhr. Van Schaik heb ik als zeer positief ervaren. Goed bereikbaar, waardoor er duidelijkheid geschept wordt over de zaak. Alle opties worden wel overwogen en er is geen roze bril wat betreft het perspectief. Het voelt alsof ik altijd goed heb geweten waar ik aan toe was en dat heb ik als heel prettig ervaren. Ik zou niemand anders als advocaat willen.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Erg vriendelijk en behulpzaam.

Heel erg vriendelijk en alles ging ter voordeel voor mij. Erg behulpzaam en goed contact. Ik voelde mij erg gehoord.

• Geholpen door: mr. A. (Ashley) van der Poel

Schaik had mij heel goed geholpen.

Mijn ervaring was dat mijn grote zorg was gevangenis straf. U had voor gezorgd dat ik dat niet krijgt. Ook goed uitgelegd met dr betaling in termijn. Ik ben er blij mee.

Geweldige advocaat

Top advocaat , direct zijn woord klaar !

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Prettige samenwerking met een fijn resultaat.

Wij hebben heel veel informatie gekregen van meneer Schaik. Hij heeft ons enorm goed op de rechtzaak voorbereid. Tip gegeven om er voor te zorgen dat de straf gehalveerd zou worden. Hij wilde geen beloftes doen, is transparant in zijn werkwijze. We de beste strategie gaan toepassen. Wij raden hem ten alle tijden aan bij familie en vrienden.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Goed input met een open houding in een methodische werkwijze

De belangrijkste vorm van waardering ligt in de betrouwbaarheid , ondersteuning en een goede handelingsplan.

• Geholpen door: mr. A. (Ashley) van der Poel

Super goed

Ze nemen de tijd voor je, daarnaast zijn ze zeer kundig. Groot voordeel is dat de advocaten hier echt voor je strijden ze nemen het woord als je zelf stilgevallen bent. Hier is het niet net of ze om je geven . Hier geven ze om je. En staan ze 24 7 voor je klaar . Dit is ook terug te zien dat je de mobiele nummers van de advocaten krijgt ze via app en mail bereikbaar zijn.

Duidelijke communicatie.

De heer van Schaik heeft duidelijk alle (mogelijke) stappen voorgelegd en de eventuele consequenties daarvan. Alles is hierdoor soepel verlopen en ik ben dan ook zeer tevreden met de behaalde resultaten.

Goede advies en Geduldigheid

Communicatie is zeer goed en luister naar goed naar je verhaal en plaats zich in je schoenen van situatie waar je in bent. Héél veel geduld als je in situatie terecht komt door corona crisis.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Prima zaken doen met dit advocatenkantoor!

Communicatie verloopt soepel, vragen worden duidelijk beantwoord, eigen inbreng wordt goed meegenomen.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Heeft het beste met je voor. En neemt de tijd voor je.

Ik heb een zeer goede ervaring gehad. Alles werd mij goed uitgelegd. Verder goed bereikbaar. En een positieve afloop.

Top advocaat. Meemaken is weten

Ik vind J.p.a Van schaik een top advocaat. Deze meneer heeft me bijgestaan in meerdere strafzaken en heeft me nooit laten stikken. De zaken zijn natuurlijk ook top afgehandeld. Mijn complimenten hiervoor.

Erg prettig contact

Mr. van Schaik was erg goed bereikbaar. Ook in de weekeinden en 's avonds. Hij bracht rust in een moeilijke periode.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Ik heb een heel goede ervaring met Dhr.van Schaik.

In zeer korte termijn is alles afgehandeld. Met zijn ervaring kon hij mij snel en duidelijk uitleggen hoe het er voor stond met mijn situatie.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Hele fijne en eerlijke advocaat die voor je door het vuur gaat

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Wij hebben Mr. van Schaik ervaren als meelevend, deskundig, en niet bevooroordeeld advocaat

Vanaf het begin van onze zaak welke ruim 3 jaar heeft moeten duren heeft Mr. van Schaik altijd ongeacht het moment vrijwel direct op iedere vorm van communicatie gereageerd. Zonder vooroordelen, begripvol, en deskundig heeft hij ons in al die tijd bijgestaan en er alles aan gedaan om uiteindelijk tot een zo goed mogelijk resultaat te komen. Wij zijn hem hiervoor bijzonder dankbaar en kunnen hem eenieder aanraden.

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Accuraat, professioneel, maar ook vriendelijk

Uitkomst na opvolging adviezen boven verwachting

Geweldige betrokken advocaat

Meneer van Schaik is er direct. Zij, het per telefoon, email of app. Nadat hij kennis heeft genomen van een zaak zijn al zijn antwoorden en uitleg helder en direct. Je weet precies wat je kan verwachten, hij heeft geen smoesjes of een mooi verhaal. Gewoon eerlijk snel en duidelijk. Daarnaast heeft meneer van Schaik een gezonde dosis humor en weet feilloos te relativeren. Ala persoon een fijn iemand om mee te werken en je vertrouwen aan te geven

• Geholpen door: mr. J.P.A. (Jan Peter) van Schaik

Fantastische, intelligente en aardige advocaat

De juiste deskundige hulp, goede bereikbaarheid en betrokkenheid.

Over Advocaatscore.nl