Ik kan alleen maar zeggen echt uitstekende service

Vanaf het eerste gesprek tot de afhandeling is Joost erg betrokken. Elk contact was erg prettig en altijd bereikbaar. Joost heeft veel ervaring en weet precies waar het over gaat en is eerlijk in zijn oordeel. Ik wil Rede Legal echt aan iedereen aanbevelen. Erg prettig en als ik het in de toekomst weer nodig ben kom ik zeker terug.

Persoonlijke benadering & deskundig advies

Tijdens een arbeidsconflict ben ik terecht gekomen bij Rede Legal. En ik voelde me daar gehoord en geholpen en kreeg goed en deskundig advies tijdens het hele proces.

Uitstekende professionele en proactieve dienstverlening!

Rede Legal heeft mij snel en op een persoonlijke wijze geholpen bij mijn arbeidsconflict! Snel en proactief schakelen ze bij elke stap in het proces en geven gedegen advies op basis van grondig onderzoek en jurisprudentie. Ik voelde me persoonlijk gehoord en er was direct vanaf het 1e gesprek betrokkenheid vanuit de behandelend advocaat van Rede Legal.

• Betrokkenheid

Eerlijk, helder en prettig in de omgang

Joost is een vriendelijke advocaat. Hij is recht door zee en helder in zijn beredenering.

Uitstekende professionele en proactieve dienstverlening!

Rede Legal heeft mij snel en op een persoonlijke wijze geholpen bij mijn arbeidsconflict! Snel en proactief schakelen ze bij elke stap in het proces en geven gedegen advies op basis van grondig onderzoek en jurisprudentie. Ik voelde me persoonlijk gehoord en voelde direct betrokkenheid vanuit Rede Legal bij het 1e gesprek.

Prima dienstverlening

Goede service en vriendelijkheid is wat men aantreft bij deze advocaat/dit advocatenkantoor

fantastisch

Rede Legal heeft mij zeer goed en adequaat geholpen met mijn zaak en dit naar volle tevredenheid afgerond. Er werd altijd gemaakt en er is sprake van veel kennis

• Betrokkenheid

Hele vriendelijke en prettige advocaat, scherpe observatie vermogens!

Ik heb de dienstverlening van Rede Legal als heel prettig ervaren. Er wordt de tijd voor je genomen en is Dhr. Bosman goed bereikbaar voor tussentijds overleg of bijstelling van het plan. Er wordt zeer punctueel en aandachtig met je zaak omgegaan.

• Betrokkenheid

Een erg prettige en persoonlijke benadering in heldere communicatie

Joost is een fijn persoon met veel kennis en de wil om het tot de bodem uit te zoeken. Als je qua kennis minder goed bent op juridisch vlak weet hij dit uitstekend uit te leggen en de communicatie niet over-gecompliceerd te maken. Een goede vakman en absoluut een aanrader.

Goed en snel geholpen

Erg prettige ervaring om mijn zaken uit te besteden aan mr. Bosman. Ik ben snel en adequaat geholpen.

Voelde ons goed gehoord

Voelde ons gehoord, en voelde ons prettig. Alles werd ons goed en duidelijk uitgelegd.

• Betrokkenheid

Rede Legal is een betrouwbare partner in het proces

Het conflict waarin wij werden bijgestaan door Rede Legal was voor dit kantoor nogal nieuw, behoorlijk technisch, te noemen. Wat bijzonder positief was is de wijze waarop zij zich hebben verdiept in de materie. Onze bijdrage werd op de juiste wijze vertaald naar een lees- en behandelbaar stuk voor de rechtelijke macht. Ook in de onderhandeling met de tegenpartij hebben wij ons altijd gesteund gevoeld door Rede Legal. Het dossier is naar onze tevredenheid, het maximaal haalbare, afgesloten.

• Betrokkenheid

Joost heeft mij geweldig geholpen met het opstellen en uit onderhandelen van mijn vaststellingsovereenkomst. Boven verwachting goed uitgepakt door zijn betrokkenheid en expertise. Zeer aan te bevelen.

Zeer netjes geholpen

Dhr. J. Bosman heeft mij tijdens een arbeidsconflict zeer netjes geholpen en geadviseerd welke stappen er mogelijk zijn. Hierbij hebben we een succesvolle overeenkomst bereikt waarbij mijn dank erg groot is. Dhr. J. Bosman heeft verstand van zaken en weet wat de juiste stappen zijn, mag u in een arbeidsconflict terechtkomen wil ik u Dhr. J. Bosman (Rede Legal) zeker aanbevelen!

• Betrokkenheid

Goed gesprek, goed resultaat.

Rede Legal heeft de tijd genomen voor mijn verhaal. Vervolgens heb ik de juiste adviezen en bijstand gekregen.

• Betrokkenheid

Een top advocaat die voor het uiterste resultaat gaat.

Mijn functie werd geheel onverwachts boventallig verklaard en mijn werkgever wilde mijn arbeidsovereenkomst zo snel mogelijk beëindigen middels een vaststellingsovereenkomst (vso). Ik heb Joost benaderd om mij bij te staan. Vanaf het eerste contactmoment wist ik dat ik bij Joost in goede handen was. Hij kon zich goed inleven in mijn situatie en mij duidelijk uitleggen wat mijn kansen waren. Hij heeft de vso gecontroleerd en ervoor gezorgd dat mijn ww-rechten niet in gevaar kwamen. Joost heeft de ontslagonderhandelingen met mijn werkgever gevoerd en heeft hij een aanzienlijk hogere vergoeding eruit kunnen slepen dan alleen de transitievergoeding. Joost is een fijne, professionele, betrokken en een laagdrempelige advocaat die zijn uiterste best voor je doet!

Prima.

De juridische advisering en afhandeling is na overleg correct en tijdig uitgewerkt. Ik ben tevreden over de geleverde prestatie.

• Betrokkenheid

een combinatie van persoonlijke en professionele benadering

Ik heb Joost gevraagd om met mij mee te kijken naar een vaststellingsovereenkomst van mijn werkgever. Naast het juridische advies, is het prettig om te mogen ervaren dat Joost zich kan verplaatsen in de cliënt. Waardoor het advies dat er uit rolt, méér is dan enkel een opsomming van "harde" zakelijke punten. Het zorgt voor een constructieve afsluiting en een goed begin, van een baan, naar een baan.

Prettig en kundig geholpen

Joost heeft mij geholpen bij het beoordelen van een vaststellingsovereenkomst. Prettige bespreking met concreet advies, ook duidelijk over de kosten in het gesprek. Het verdere contact via e-mail was ook prettig en duidelijk, ik ben positief. Bedankt!

• Betrokkenheid

Adequate uitleg van processen en snelle toegespitste actie

Om te komen tot een vaststellingsovereenkomst hebben we de expertise gezocht van Rede Legal. Het was een prettig en laagdrempelig eerste contact, waarbij het te verwachten proces goed werd toegelicht. De communicatie verliep ook daarna via telefoon en email zorgvuldig en doelgericht. Bovendien werd er snel geschakeld in het licht van de ontwikkelingen. En zo kwamen we snel tot een gewenste VSO.

• Betrokkenheid

Vriendelijk, empathisch tevens duidelijke uitleg wat ik kan verwachten.

Hr. Bosman heeft het geschil met mijn werkgever op een zeer correcte, empatische wijze afgerond. Bij vragen werd er adequaat gehandeld. Ben zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat

Over Advocaatscore.nl