• Betrokkenheid

Vanaf dag 1 het gevoel dat ik werd gehoord. Wat ik goed vond was dat Mr van Essen steeds to the point bleef en mij stuurde en uitlegde van wat belangrijk was en wat bijzaak. Ook werd een duidelijk beeld gegeven wat de kansen in mijn zaak waren, maar dat uiteindelijk de rechter hierin bepaald. Wat mij bij de rechtbank positief opviel was het zeer snelle schakelen van Mr van Essen op de omstandigheden van dat moment. Mr. van Essen en haar medewerkers hebben op mij een diepe indruk achter gelaten door hun professionaliteit en kennis, zonder het gevoel van de klant te vergeten. Minder belangrijk maar wel heel prettig is de rust die er op het kantoor van Mr van Essen heerst. Kortom een Advocatenkantoor die ik iedereen zal aanbevelen om zijn deskundigheid en professionaliteit!

• Betrokkenheid

Goed bereikbaar, voldoende betrokken en kennis van zaak, goede communicatie.

• Betrokkenheid

Prettige en vlotte communicatie Goed besef van situatie van client Slimme en integere argumentatie in pleidooi

• Betrokkenheid

Ik ben heel goed door van Essen Advocaten geholpen. Ik was voordat ik door jullie geholpen werd heel bang en onzeker over de gehele situatie, maar ik ben vanaf dat ik contact met jullie heb opgenomen tot het laatste moment van de zaak uitstekend geholpen.

• Betrokkenheid

De betrokkenheid en uitleg over zaken blonk meester Boufadiss echt in uit. Ze is eerlijk en oprecht wat ik zeer kon waarderen. Geen zaken toezeggen die ze niet kon nakomen. Alleen maar lof over haar :)

• Betrokkenheid

Gewone manier van omgang en benaderbaarheid!! Afspraken worden goed nagekomen, tijdstip speelt geen rol, niets dan lof.!!

• Betrokkenheid

Een professionele visie en kundige verdediging is waar dit kantoor voor staat. Zelfs hele ingewikkelde en lastige zaken zijn geen probleem voor dit kantoor. De steun die ik ervaren heb, vanuit meerdere van hun advocaten, ik een zeer moeilijke tijd is, geweldig. Ik zou zonder enige twijfel wederom kiezen voor Van Essen Advocaten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb totaal geen ervaring met Justitie en voel mij door de gekozen "strategie" geholpen/gesterkt. Hopelijk komt er snel duidelijkheid

• Betrokkenheid

Prettig, inlevend en toch zakelijk professioneel. zeer kundig. Ik hoop nooit meer een rechtszaak te hebben, maar zo ja, dan klop ik weer aan.

Top advocaat!

• Betrokkenheid

Een prettige en zeer deskundig team. Marielle blijft betrokken tot het laatste moment!

"Service with a smile"

• Betrokkenheid

Na een slechte ervaring met een ander advocatenkantoor zijn wij zeer goed geadviseerd en geholpen door Marielle van Essen en haar collega`s. Uitstekende communicatie en grote betrokkenheid bij onze zaak. Een topteam!

• Betrokkenheid

Verschillende zaken gehad met Mariëlle, in het begin was het even wennen omdat de taal heel direct is en duidelijk. Hun plan van aanpak is zeer goed en professioneel er word echt goed geluisterd en zelf heel veel uitgezocht. Mijn zaken voelden veel fijner omdat ik wist dat ik op Mariëlle en haar team kon en kan bouwen.

• Betrokkenheid

Geldt ook voor Justin Kötter en overige medewerkers.

• Betrokkenheid

Betrokkenheid van alle advocaten binnen het kantoor ervaar ik als zeer prettig.

Aangenaam . Snel. Effectief

• Betrokkenheid

Ik kwam bij Michelle terecht i.v.m. dreigend ontslag. Vanaf het eerste moment heeft ze me fantastisch terzijde gestaan. Dankzij haar kennis, kunde en betrokkenheid hebben we een geweldig resultaat behaald. Ik ben dankbaar en blij dat juist zij mij heeft bij gestaan.

• Betrokkenheid

Mevrouw van Essen heeft mij zeer deskundig geholpen en mijn zaak ook gewonnen. Zij is in staat om haar clienten op hun gemak te stellen en hen vertrouwen te geven in de goede afloop van de zaak. Ik kan haar van harte aanbevelen.